Cuplul Blogatu.ro și Allview: Gadgeturi și recenzii 100% românești.

Astăzi mă plimbam liniștită pe stradă și m-a străfulgerat un gând: -Oare ce-mi lipsește de la viață?
Familie numeroasă? Bifat. Dragoste necondiționată? Bifat. Loc de muncă stabil și 0 datorii? Bifat.
Pun mâna pe telefon și mă gândesc să apelez un prieten. După o discuție de câteva minute descopăr că, enigma nu-i enigmă. Crăpătura din colțul telefonului, apărută printr-o coeziune atipică după atingerea unui perete, îmi amintește că, din dorința de integrare la trend-ul aparent comun și modern, nu am făcut întocmai alegerea potrivită a celui mai utilizat gadget de peste 90% din populație.
Mi-aș fi dorit să fi avut la vremea aia o gândire ingenioasă și să fi avut un prieten la fel de bun, care să mă sfătuiască așa cum trebuie sau care să-mi împărtășească din experiențele sale tehnologice.

Blogatu.ro - Recenzii cu tradiție în blogosferă și vlogosferă, despre tehnologie.

Mi-aș fi dorit la momentul achiziției să am un astfel de model care, povestește la rece despre opinia sa personală, în ceea ce privește lumea tehnologică din ziua de astăzi și să-mi ofere o părere pe înțelesul meu. Astăzi știu care este primul pas! În fond, orice experiență negativă este și ea parte din viață și din formare.


Marius Călugăru aka Blogatu.ro ne pune la dispoziție cele mai noi recenzii și unboxing-uri. Mă gândesc că și tu, poate nu ai luat cele mai inspirate decizii uneori și că, pentru data viitoare, ți-ar plăcea o a doua părere. Fie că-ți place să citești, fie că vrei să vizionezi cele mai interesante filmulețe din domeniu, te invit să te abonezi la blogul său și la canalul de Youtube și să descoperi știrile tehnologice ale momentului, evenimente și curiozități diverse. Cu siguranță n-o să regreți! Te costă doar câteva secunde și de asta poate depinde viitoarea experiență de client mulțumit în domeniul achiziției unor noi gadgeturi.

Trăiește, visează și experimentează cu Allview! Gadgeturi 100% românești pentru orice buget.

Pe canalul lui Marius vei găsi, printre altele, prezentări 100% românești despre producătorii locali din domeniul tehnologiei, precum marea companie Allview. Probabil că deja știi de acest nume sau ai încercat din produsele performante, moderne și la prețuri pentru toate buzunarele. Prin achiziția lor susținem produsele și producătorii românești ce nu-ți oferă gadgeturi cu viruși preinstalați sau diferite probleme de soft. Și din păcate, mi s-a întâmplat lucrul acesta, însă n-am auzit niciodată vreun utilizator să se plângă de astfel de probleme pentru un gadget Allview. Și am multe cunoștințe care își achiziționează constant produse de la ei, pe care le folosesc ani buni.


Personal sunt de părere că, nici mamaie din fundul satului uitat de lume, nu mai are o scuză să nu fie în pas cu moda, să trimită și să primească scrisori prin poștă, când ar putea pur și simplu, la distanță de o atingere, să se joace cu degetele pe un ecran și să-și telefoneze gratuit rudele, prin fel și fel de platforme și aplicații gratuite.

Însă, tot azi, mi-am zis să fac un salt spre evoluție și să mă pun la curent și cu noutățile pe care Allview ni le propune. Și ce crezi?
Am descoperit un V2 Viper S, cu ecran de 5.5", mare și perfect pentru a citi cărți, a face tot mai reală experiența apelului video, jocurile sau recenziile/videoclipurile lui Blogatu.


Memoria e cât cuprinde, adică 32 GB în care pot adăuga câte poze doresc, făcute cu ajutorul camerei principale de 16 MP, fie să adaug filmări din cele mai faine drumeții și întâmplări sau efectiv pot face un playlist uriaș din piesele favorite, fără a rata nici măcar una singură.
Smartphone-ul prezintă de asemenea o versiune actualizată de soft și un procesor octa-core, ce-mi permit operarea cu viteza luminii, precum și un ecran rezistent la căzături, zgârieturi sau ... pupici și fond de ten.

Și asta nu-i tot! Bateria e suficient de "responsabilă" încât pot naviga liniștită minim 12 ore, rulând la maxim pe aplicațiile favorite. Dar cel mai bine îmi pare de faptul că pot scrie pe blog sute de romane, chiar și atunci când mă aflu în deplasare și nu am laptopul cu mine, fără să mă plâng de vreo usturime acută a ochilor sau a minții, datorită ecranului mare ce-mi permite să scriu texte fără efort.
De altfel și prețul este unul foarte bun și competitiv pe piață, în raport cu performanțele ridicate.

Iată că, urmărindu-l pe Blogatu.ro am putut învăța câteva informații și tehnici prețioase, despre cum pot face o alegere de succes, fără a mă abate de la bugetul stabilit inițial.
Și Allview cred că face o treabă foarte bună prin comercializarea unor gadgeturi moderne, pentru toate gusturile și buzunarele.

Tu ce crezi? Nu-i așa că fac un "cuplu" grozav?


Comentarii

Postări populare