Pesmetul Panko – secretul pentru cele mai delicioase snitele

Fiica mea este foarte mofturoasa atunci cand vine vorba despre mancare. Orice i-as face, stramba din nas si nimic pare ca nu o multumeste. Cateodata refuza sa manance si prajituri, deoarece nu sunt pe gustul ei. Insa din disperarea de-a o face sa manance, am decis sa incerc o reteta noua care sa nu avea cum sa dea gres.
am gandit sa fac snitele date prin pesmet, dar si legume date prin pesmet, pe care sa le coc la cuptor. M-am gandit ca este o varianta mult mai sanatoasa daca totul este copt la cuptor, fata de metoda traditionala de prajeala in baie de ulei.

Pentru a prepara aceasta reteta aveti nevoie de:

  • 150 g piept pui fara os
  • 3-4 baby carrots
  • 100g broccoli prefiert
  • Pesmet panko de la Baneasa

Se ia pieptul de pui si se bate cu un ciocan de snitele dupa care se da prin ou si pesmet panko pentru a crea o crusta crocanta la exterior si un miez suculent la interior. Acelasi lucru se repeta si cu legumele. Se ia un o tava unsa cu unt si se baga in cumptorul preincalzit la 190 de grade. Este important ca pieptul de pui sa fie batut bine, astfel se va face impreuna cu legumele.

Acest fel de mancare se poate servi cu un sos de iaurt si castraveti, si reprezitna un pranz ideal mai ales pentru copii, deoarece totul este preparat fara ulei, iar acest fel de mancare contine atat carne de pui cat si legume.

Fara pesmetul panko de la Baneasa nu as fi reusit sa o fac pe fiica mea sa manance vreodata broccoli si piept de pui in aceeasi farfurie.

De asemenea, recomand toata gama Baneasa, deoarece de cate ori am vrut sa pregatesc o masa pe placul celor dragi, datorita produselor de buna calitate mi-a iesit totul ca la carte.

Comentarii

Postări populare