Casă, dulce casă PREMIUM!

by - joi, martie 21, 2019

-Vai, dragule! Uite o pisică neagră! Trece fără niciun fel de eschivoc prin fața casei. E de rău augur, îți spun eu!
 - E doar o pisică. Neagră, albă, tigrată, ce legătură are dragă, cu superstițiile tale?
- Lasă dragă, știu eu.
- Cine să le mai înțeleagă pe femei?! Dar stolul acela de porumbei albi ca omătul i-ai văzut?
- Unde, unde? E semn bun! Să fie oare un an bogat? Anunță prosperitate? Casă nouă? Ah....ce-aș vrea și eu o casă nouă...!


***5 zile mai târziu...
Primesc un telefon prin care mă înștiințează că, în minutele următoare, vine cineva să-mi aducă niște lucruri importante. Ce lucruri? Nici eu nu știu! Dar misterul mă omoară. Zici că-i mare suspansul? De acord! El niciodată nu a ținut secrete față de mine. Mai apoi, nici nu știu să fi comandat ceva.
Pic, pic, pic... Se aud picurii la colțul casei cum se varsă și scândurile din pod cum scârțâie de umezeală.

-Vai mie! Nu! Știam eu că e un semn rău! Cum să nu cred în superstiții? Nu ai văzut pisica aceea neagră? Știam eu că e un semn rău! Apa de pe acoperiș picură de zor pe la colțurile casei. Tabla scârțâie sub bataia vântului iar pe la încheieturi nici nu-ți mai spun ce frig intră pe vremea asta.
Uite, vezi mașina aceea mare care tocmai a claxonat? Dar cine e? Ce-o fi comandat omul ăsta a meu?
- Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro doamnă, platforma de materiale de construcții aici!
- Dar eu n-am comandat nimic! A... zicea ceva soțul. Dar toate materialele acestea?
- Da, doamnă! De la țiglă metalică Mat Ice Wiking Pruszynski, pavaj Perla Semmerlock, gard WPC, uși interior Porta Doors și ce ați mai comandat dumneavoastră, pardon, soțul.
-Vai mie! Ce denumiri! Se vede c-am rămas în urmă. Uite ce băiat galant! M-a ajutat și să le duc în curte. Dar de unde o fi avut dumnealui atâția bani să cumpere așa materiale sofisticate? Și cu transport la domiciliu, în Neamț.



***3 ore mai târziu...
- Dragă, văd că a ajuns comanda. Ei, cum ți se par?
- Pâi... par deosebite. Dar de unde ai avut atâția bani? Vai mie! Cu siguranță ai făcut un împurumut bancar. Ce vom face acum, Costele? Dobânzile sunt mari, facturile vin din plin. Cum ne vom descurca?
- Nevastă, să fiu sincer, m-am cam săturat în secolul XXI să tot cer ajutor de la vecini, să scot apa după ploaie din casă, să curăț pereții plini cu flori de mucegai, ba să-mi râdă vecinul în nas că el și-a făcut bine mersi casa în vară cu zeci de mii de euro. E timpul să punem punct, dragă! Și dacă nu acum, atunci când? Când ne vor prinde bătrânețile? Facem o casă activă cu tot ce ne trebuie, cu consum redus de energie, căldură iarna, răcoare vara, fără pierderi sau mucegai și fără gălăgia vecinilor în toiul nopții care să-mi trâmbițe la urechea mijlocie când îmi este somnul mai dulce, pentru că așa se poartă în țările civilizate. Nu asta îți doreai? Și, ca să-ți răspund la întrebare, nu, nici nu a fost nevoie de un împrumut bancar, căci practic am cumpărat direct de la furnizor.
Am luat un sistem complet țiglă metalică Mat Ice Wiking Pruszynski deoarece vine într-un pachet complet și avantajos, fiind dotat cu sistem de scurgere, piese de finisaj și accesorii complete pentru montaj, precum și datorită faptului că brand-ul Viking Pruszynki este cel mai mare producător de învelitori metalice la nivel european și oferă o gamă vastă de culori fără a omite calitatea. Pentru casa activă am mai ales și blocuri de BCA ce vor fi utilizate pentru construcția efectivă a casei, aceștia fiind realizați din amestecuri de materii prime naturale. BCA-ul disponibil la Vindem-Ieftin este de diferite mărimi, pentru încăperi mai mici și mai mari, fiind un foarte bun izolant termic și fonic. De pe listă n-au lipsit plăcile presate OSB care sunt ignifuge și nu permit apariția umezelii, precum și pavajul rezistent și ușor de amenajat pentru o curte la fel de primitoare și modernă precum viitoarea casă. Aș putea înșira la nesfârșit motivele pentru care am ales aceste materiale de construcții, dar cred că deja te-am plictisit.




Mi-a adus aminte că, în urmă cu câteva zile descoperisem o platformă online de materiale de construcții cu foarte multe recenzii de la clienți. Nu după asta ne ghidăm cu toții înainte de a face cumpărături de orice fel? Cu toții afirmau o calitate bună și un preț extrem de accesibil, așa că i-am arătat și lui descoperirea asta. Dar nu mă așteptam s-o ia în serios. E drept, plănuisem de mai bine de doi ani să începem construcția la casa visurilor noastre, însă chiar și cu banii de la nuntă și cu economiile pe care le-am pus deoparte, tot n-am fi ajuns atât de curând să transformăm în realitate proiectul de casă nouă pe care ni l-am propus. Ne-am zis că, decât să facem repede și prost, cum a procedat recent și unchiul meu, mai bine să așteptăm câțiva ani, poate, poate, s-or ieftini materialele de construcție sau găsim undeva mai accesibil. Dar știi ce drag am prins de curtea asta? De aerul curat, de plante și de animale. Nu m-aș mai da plecată de aici!


Și totuși, casă activă? O casă activă este o casă ecologică amplasată strategic în teritoriu și, în primul rând, sustenabilă. Oferă un stil de viață benefic, atât pentru noi, din prisma costurilor reduse la energie datorită amplasării de panouri solare pe casă, a confortului sporit și conform nevoilor/dorințelor noastre, cât și din prisma reducerii poluării la construcția casei și a emisiilor evacuate în mediu, reduse cu până la 75% din cele ale unei case tradiționale. Casa activă este visul nostru de casă premium, o casă realizată cu materiale ecologice, materiale de construcții rezistente și de cea mai bună calitate, într-un cuvânt - Premium - pentru noi și pentru natura ce ne înconjoară.


Am început a-l descoase și pe Costel. Mi-a zis el că, după ce și-a făcut lista cu necesarul de materiale și a trimis-o la dânșii, o operatoare drăguță l-a contactat în scurt timp să confirme comanda și să-i ofere o ofertă de preț personalizată. A avut parte chiar și de consiliere în alegerea materialelor, fără niciun cost suplimentar. Da, consiliere profesională gratuită! Noi am mai vizionat depozite cu materiale de construcții, însă fie nu aveau tot necesarul de materiale, fie erau prea scumpe și nici de-o calitate strălucită. Iar personalul, bată-l vina, nu prea părea în apele sale, darămite să mai ofere și consiliere. Bineînțeles că rolul lor este să vândă materialele cele mai scumpe. Și în plus, de unde să știe un simplu vânzător la depozit atâtea lucruri?
Careva să zică, drumul de la fundație la acoperiș, până la casa activă a visurilor noastre, pare un floare la ureche alături de Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro .

De unde o ofertă așa bună de preț?
Pâi în urma acestei experiențe și din informațiile pe care le-am descoperit pe parcursul cercetărilor mele am aflat că Vindem-Ieftin.ro este o platformă ce contactează și vinde în mod direct materiale de la cei mai buni furnizori de pe piață, urmând ca acestea să ajungă la cumpărători într-o ofertă de preț cu până la 20% mai accesibilă decât în cazul achizițiilor din depozitele clasice și/sau hypermarketuri. Ei realizează o intermediere directă între furnizorul de materiale și noi, clienții finali, evitând pe lângă costurile mai mari și probabilitatea ca materialele să ajungă neconforme la destinație. Și uite! Pentru că am filmat descărcarea materialelor și am încărcat-o la recenzii video pe site am primit și 100 lei, cu care pot face tot ceea ce doresc. De ce m-ar plăti ei pe mine? Nu crezi așa ceva? Practică și te vei convinge! Știind că timpul însuși înseamnă bani, Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro convertește timpul în bani și ne răsplătește pentru micul efort. Câte comenzi și filmulețe, tot atâtea motive de mers la SPA, la salon sau poate niște "poftă" de a construi ceva nou și de a ne împlini fel și fel de vise.


Prin materialele premium pe care le-am achiziționat de la ei înțeleg calitate și o simetrie perfectă între materialele prietenoase și atent selecționate, necesare la construcția unei case active și a unui cămin călduros, primitor, dar și o moștenire de preț pentru viitoarele generații. Cel mai important este că, în curând, ne vom bucura de acel cămin pe placul nostru, pe care acum ni l-am permis fără niciun fel de compromisuri bugetare.
Vrei și tu? Oricând! Livrarea materialelor de construcție se face pe tot teritoriul României și tot ce ai nevoie este un fotoliu confortabil, un dispozitiv conectat la internet și doar câteva click-uri nevinovate.

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2019.

You May Also Like

0 comments