Duo Diet: Fără compromisuri pentru kilograme în minus.

by - duminică, martie 31, 2019

Întotdeauna aleg să văd ce-i mai bun din oameni. Chiar și atunci când restul de 90% din populație se lasă condusă de surplusul de grăsime și arată cu degetul, cugetă cu mintea sau cu buzele. Nu există om perfect! Iar vorbele dor.
Noi construim perfecțiunea prin ceea ce suntem, ceea ce gândim, prin valorile pe care le emanăm celor din jur și prin ceea ce mâncăm.


Unii sunt supraponderali de la natură, alții sunt prinși între sedentarism și locul de muncă, ce le ocupă prea mult timp și energie. Cu toate astea, mâncarea fast-food sau salvarea cu două fețe e prezentă la toate colțurile și ne cheamă tot mai des la ea, la fel ca și glutenul sau alimentele procesate, amânand inevitabilul - kilogramele în plus și problemele de sănătate.
În cazul meu, parcă nimic nu se compară cu mâncarea gătită, cea plină de savoare, mai bogată caloric uneori sau mai slabă, dar la care îmi este gândul de fiecare dată când sunt departe de casă.

Nu lăsa pe mâine dieta de astăzi!

De ce azi și nu mâine? De ce mâine și nu azi?
Amânăm sau sărim peste diete și regimuri alimentare din cauza consistenței alimentelor și a grăsimilor în exces pe care ne-am învățat să le punem dintotdeauna pe masă.
Nu am fost niciodată de acord cu dieta formată din apă cu lămâie pe stomacul gol sau înfometarea. La fel cum sunt de părere că pastilele pentru slăbit sunt un șoc pentru întregul organism.


"-Alimentația sănătoasă nu mă va ajuta să trăiesc etern." 
Adevărat, dar te poate ajuta să te simți mai bine, exact așa cum ți-ai dori să fie atunci când ești cuprins de o stare de rău și o apatie profundă. Știai totuși că există acea dietă sănătoasă, care nu doar că elimină surplusul nedorit în lupta cu kilogramele sau cu prevenția/eliminarea problemelor de sănătate, dar care te ajută și să-ți așterni pe buze un desfrâu al papilelor gustative?
Cu numele său de cod Smart Diet, poți îmbina utilul cu plăcutul și pasiunea față de mâncarea gustoasă din alimente BIO, cu meniuri personalizate și rafinate, cu livrare în toată țara. Nu este o nouă tentativă de a cuceri lumea, ci un concept inovativ alcătuit de către cei mai buni nutriționiști care ne arată că, dieta, nu este așa cum o știam, numai despre alegeri scumpe sau despre apă cu lămâie și înfometare, dar nici despre mese măsurate cu strictețe din punct de vedere nutrițional sau diete impuse cu forța.


Poți alege oricare din cele trei selecții de meniuri, disponibile atât pentru oamenii de rând, cât și pentru cei vegani. Acest meniu sănătos îți oferă trei mese principale zilnice și o gustare, toate completându-se cu energia și saturația de care un corp are nevoie pe parcursul a șapte zile. Fiecare mix conține fibrele și nutrienții esențiali ce înlocuiesc cu succes mâncărurile grase și alimentația procesată. Nu mai este o scuză că nu ai timp sau că nu știi să gătești. 

În ciuda afirmațiilor mele pe alocuri, precum că aș fi și eu la rândul meu mai "pufoasă", pot spune că mintea umană este destul de bogată. La fel ca și această afirmație. Mulți au impresia, total greșită, că aleg clasicele metode de slăbit ca să arăt atât de bine. E drept, țin o dietă de mai bine de un an, dar nu pentru slăbit, ci pentru a mă simți bine și pentru a preveni agravarea unor probleme de sănătate apărute de-a lungul anului trecut. Nici eu nu-mi vedeam viața fără grăsimi în farfurie, până la Smart Diet. Dar asta nu-i tot!


Încerc să am o viață cât mai activă, Mă desprind măcar 30 minute de bula în care trăiesc. Umplu tot acest timp cu mișcare, cu pasiuni, în detrimentul orelor petrecute la calculator, pe care le pot avea oricând. Aerul de ieri nu este ca cel de astăzi, așa că aleg să mă bucur în fiecare zi de tot ceea ce înseamnă sport pe placul meu, fără a pierde nici măcar un minut din viață. Din rutină fac parte și consumul de lichide, gel de aloe vera sau clasica apă. Nu-ți voi spune că beau doi litri de lichide zilnic așa cum ne îndeamnă specialiștii, dar mă hidratez periodic cu necesarul de care am nevoie. 
Evit băuturile carbogazoase pentru că-mi cauzează neplăceri la nivelul stomacului și al ficatului, iar starea mea de bine chiar contează. Am aflat că există viață și fără Coca-Cola.

Nu mai sar peste micul dejul, pentru că am aflat că el îmi oferă bonusul de energie de care am nevoie. Cu Smart Diet livrat la domiciliu, apelez dimineața la un porridge de mere fin și ușor, plin de savoare, de vitamine și proteine. La fel cum seara, nu mai consum mâncăruri grele după ora 18:00, alimente ce se procedează în decursul a câtorva ore și care pot să încheie o zi într-un mod neplăcut. Când îmi este foame, apelez la gustarea dintre mese, iar când nu pare suficient, tocănița de ciuperci cu carne de curcan este alegerea ideală pentru o cină ușoară.
Parcă nici n-ar fi vorba de o luptă împotriva unor kilograme în plus ce ne deranjează fizic și/sau estetic, nu-i așa?


Nu-ți voi spune să procedezi exact la fel, ci te voi întruma să-ți găsești dieta fără compromisuri care ți se potrivește. Cred în unicitatea mea și dreptul de a fi diferit! Cred în tine, ca individ al societății democrate, ce nu are aceleași preferințe și nevoi ca și mine. Esența este să înlocuiești acel "Da!" cu un favorabil "Nu!" atunci când vine vorba de sedentarism și să nu amâni pe mâine lucrurile pe care le poți face și astăzi. Pentru că mâine, în neputința de a prezice viitorul, se poate să-ți fi dorit să faci un pas înapoi.

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2019.

You May Also Like

0 comments