Probleme gastrointestinale și constipație? Te ajută Optifibre!

Există viață și după probleme gastrointestinale? Există! Însă doar dacă știi cum să le tratezi corespunzător.


Problemele mele au început cu puțin peste un an, moment în care am ajuns la Urgențe de două ori. În primă fază, timp de o săptămână, am prezentat greață, vărsături și usturimi abdominale tăioase. Nu m-am putut alimenta bine în această perioadă, fie pentru că organismul respingea hrana, fie că starea de rău se accentua și eram lipsită de putere. La Urgențe analizele au ieșit perfect în regulă, cu lipsa clasică de vitamine din corp. Însă nu ele erau problema. M-au dus și la ginecologie, acolo unde doamna doctor spunea că în ultima vreme au apărut pe nivel de țară astfel de cazuri ciudate cu simptome ale unei sarcini, dar de fapt ar fi un virus/o bacterie, care atacă astfel stomacul și imunitatea.
Mi s-a prescris un tratament însă chiar și după un weekend tot nu mă simțeam mai bine.
Am ajuns și la medicul de familie de două ori care, mi-a recomandat în cele din urmă să mă întorc la Urgențe să mă pună pe picioare. Slăbisem foarte mult.

În cele din urmă am apelat la tratamente naturiste și am început prin a urma un regim alimentar cât mai sărac, spre deloc, în grăsimi, alimente picante (ceea ce oricum nu-mi făcea plăcere să consum), citrice, alimente/băuturi acide și/sau acre.
Ei bine, de mai bine de 1-2 ani înainte apăruse și problema constipației. Am avut iarăși un episod rău în care am ajuns la Urgențe din cauza ei. Mă constipam chiar și cu lichide, ceea ce nu era normal, și ceea ce mi se mai întâmplă uneori și în prezent, motiv pentru care mai iau și pastile/suplimente gastrointestinale.
Așadar, când am auzit de Optifibre, mi-am dorit nespus de mult să-l încerc și să văd de ce este în stare.


M-am bucurat tare mult că am fost acceptată în campania de testare BuzzStore, #buzzOptifibre. Așa că am început testarea încă din prima zi când am primit coletul care conținea o cutie de Optifibre cu măsură, 10 pliculețe pentru prietenii cu care le-am testat, 10 broșuri informative și un pahar de sticlă.

Impresii Optifibre. Cum mi-a ajutat organismul. Chiar funcționează?

În prima zi am respectat indicațiile care spuneau că Optifibre se dizolvă în alimente umede și am pus o măsură în supă. Adevărul este că demult nu am mai simțit o mâncare atât de ușoară. După un castronel de supă m-am simțit sătulă, însă nu balonată, cu dureri abdominale și reflux, așa cum mi se mai întâmpla uneori. Și de fel, nu mănânc hapsân.
Indicațiile spun ca începând cu a patra zi să măresc măsurile de la una, la două pe zi, din a șaptea zi la 3 și pe urmă să stagnez procesul de mărire a măsurilor. Sincer, n-am simțit nevoia creșterii măsurilor, așa că pe toată perioada de testare nu am crescut numărul lor. M-am simțit bine cu doar o măsură.


Am putut observa încă din prima zi cum tranzitul s-a reglat. Spre deosebire de alte persoane care mi-ar fi mărturisit că Optifibre i-ar fi dus direct la toaletă, eu n-am avut un impact atât de profund. Adevărat, nu m-am mai constipat iar tranzitul a fost normal, fără dureri la eliminarea alimentelor din organism.

În plus, Optifibre conține probiotice care ajută la refacerea florei stomacale, motiv pentru care acesta este atât de benefic pentru organism, neavând alte elemente de sinteză greu de absorbit. Totodată, pulberea foarte fină se dizolvă în doar câteva secunde și nu schimbă culoarea, mirosul, gustul său consistența alimentelor. De acest aspect îmi era cel mai frică, căci sunt fel și fel de pudre solubile care au un gust neplăcut.
Atunci când nu consum alimentare ușoare, umede, dizolv Optifibre în apă, în ciocolată caldă sau ceai. Este ușor de administrat și de consumat și este destinat chiar și pentru copii peste 3 ani sau femei însărcinate.


Cei care au primit plicurile au concluzionat că metoda sub formă de pliculețe este foarte utilă, făcând ușor transportul acestora și având rapid la îndemână un remediu eficient împotriva problemelor gastrointestinale chiar și atunci când se află în deplasare.
Poți achiziționa și tu suplimentul de pe Emag sau din farmacii.

Tu le-ai încercat?

Comentarii

Postări populare