Săpunuri vegetale Apidava pentru pielea sensibilă expusă la acnee sau alergii.

by - sâmbătă, martie 23, 2019

Mi-am întrebat cititoarele cu ce se ocupă în timpul liber. Majoritatea mi-au spus că, odată cu venirea copiilor pe lume abia dacă mai au timp și pentru ele, să se bucure de o rutină de îngrijire sau să "savureze" acele câteva minute în timpul unei îngrijiri personale de bază.
Mie îmi place în timpul liber sau atunci când simt că oboseala mă apasă pe umeri, să fac băi calde, să consum bunătăți și, mai nou, să citesc cărți.


După cum bine știți, Apidava este unul din brandurile mele preferate atunci când vine vorba de gustări dulci, dar nu sunt mai prejos și când vine vorba de îngrijirea personală, a corpului. Recent am primit de la ei cel mai parfumat colet constând în 3 săpunuri realizate din ingrediente naturale. Am fost plăcut surprinsă de parfumul fin, deloc chimicălos, care ieșea din punga cu bule. Le-am mirosit pe rând și mi-am învăluit simțurile alături de familie în cel mai deosebit și delicat parfum pe care l-am simțit de la o vreme în coace.

Au intrat imediat la testare și astăzi vorbim despre ele și ce beneficii am observat utilizând aceste săpunuri vegetale, naturale

Săpunuri solide de la Apidava cu miere, propolis și lăplișor de matcă.

Trebuie să recunosc că, în topul preferințelor mele vizavi de soluții de curățare se situează de obicei săpunurile lichide și loțiunile lichide de curățare sau cele în formă de spumă. Asta pentru că, de obicei, săpunurile clasice solide pe care le întâlnesc pe toate rafturile îmi usucă pielea și lasă o senzație deloc plăcută.
Am avut contact și în trecut cu unul dintre săpunurile de la Apidava și am fost surprinsă încă de pe atunci să văd că nu-mi usucă tenul sau mâinile absolut deloc. Asta m-a făcut și mai curioasă să încerc cele 3 noi sortimente. La început am pus săpunelele alături de haine, un truc învățat la mama mea, ce menține prospețimea hainelor curate.


Timp de o săptămână, înainte de a primi săpunurile, m-am confruntat cu problema unei alergii. Mă mânca pielea și de la scărpinat îmi apăreau bineînțeles bubițe mici. Inițial am crezut că e de la purtatul intens de pantaloni (așa cum mi se întâmplă în sezonul rece) sau de la detergenții de haine. În cele din urmă am ajuns la concluzia că de vină sunt gelurile de duș chimicăloase pe care pielea mea pare să nu le mai agreeze aproape deloc. În plus, până și pe față îmi apăreau tot mai frecvent coșuri, ceea ce mi se întâmpla doar la menstruație.
Am concluzionat asta după ce am folosit pe tot corpul săpunul Apidava cu propolis. Acesta are rol calmant, septic, antiinflamator și dezinfectant, motiv pentru care, după spălare, pielea a devenit mai luminoasă, coșurile au început să se retragă, bubițele au început să dispară și ele. Și 0 mâncărime, ceea ce este grozav. La început am avut senzația că acest săpun usucă pielea însă, după ce m-am uscat cu prosopul am remarcat că pielea este perfect catifelată, dar nu uleioasă.
Am continuat să testez și celelalte două săpunuri, cu miere și lăptișor de matcă. La acestea două n-am avut senzația că se strânge/usucă pielea și la fel, acestea au fost bine agreate de pielea mea extrem de sensibilă.


Dintre toate preferatul meu este bineînțeles săpunul alb, cel care are cel mai discret parfum dintre toate, fiind și extrem de hidratant. Acesta curăță pielea în profunzime iar datorită lăptișorului de matcă pielea este învăluită în cea mai puternică protecție împotriva bacteriilor, acțiunea lăptișorului de matcă fiind intens apreciată încă din Antichitate. Tenul rămâne mai luminos, elastic, proaspăt și tânăr. Acesta este un elixir mult mai puternic și benefic decât mierea de albine sau decât propolisul. Un avantaj observat în cazul acestuia cât și a celorlalte, pe lângă rolul hidratant, e faptul că ajută la echilibrarea secreției de sebum și prevenirea descuamării pielei de pe ten. Astfel, tenul nu se îngrașă la aplicarea machiajului, care nu mai "pocnește" și nu se strânge în pliuri dacă aplicăm și o apă tonică (precum e cea de la Apidava pe care o folosesc și eu) și o cremă hidratantă ușoară drept bază de machiaj (precum cea cu miere).


Gramajul acestor săpunuri le face ușor de transportat practic peste tot, atât la servici cât și la școală, unde mediile pot fi intens vehiculate de viruși și bacterii.
Voi le-ați încercat? Care vă place cel mai mult?

You May Also Like

0 comments