Techir: Pacea și natura la noi acasă.

by - vineri, aprilie 05, 2019

Remediile naturale au fost întotdeauna cea mai corectă alegere pentru pielea mea. La început nici eu nu credeam că produsele naturale pot avea un asemenea impact. De când cu sensibilitățile pielii mele am încercat să fiu și mai strictă în tot ceea ce-mi pun pe piele și cu greu mă las convinsă de un produs anume.


Cert este că niciun astfel de produs nu m-a dezamăgit vreodată, iar astăzi a venit rândul să vă povestesc și despre Techir și produsele primite în cadrul evenimentului de la Suceava, cea de-a treia ediție.

Techir: Pacea și natura la noi acasă.

Techir, un brand proaspăt descoperit, își are originea chiar la noi acasă, în România. Produsele accesibile fac parte dintr-o gamă diversificată de produse de îngrijire, bazate pe extracte naturale și pe proprietățile benefice ale apelor saline din lacul Techirghiol.

În cadrul evenimentului de la Suceava am primit în dar un săpun cu portocale dulci și nămol, cunoscut sub denumirea de Mărțișorul hidratant, precum și un burete natural din lufă.
Ambele au fost o avanpremieră pentru mine.


La prima impresie săpunul a avut un miros proaspăt, natural, așa cum ar trebui să se deschidă orice produs natural de îngrijire.
Uleiurile ultra hidratante din compoziție se absorb cu ușurință în piele și oferă acea hidratare profundă, plăcută, fără a da senzația unei pieli grase și/sau lipicioase. Totodată, la fel de vizibil este și luminozitatea conferită pielii dar și rolul calmat în cazul pielii sensibile, expuse deseori la roșeață, așa cum mi se mai întâmplă și mie. Am observat și o stare de relaxare pe care mi-o induc aburii apei cu care săpunul ia contact. Mirosul pe atât este de fin și plăcut, pe atât de delicat și celor sensibili la parfumuri.

Buretele de cealaltă parte, la început mi s-a părut foarte rigid însă, în contact cu apa, acesta se mai înmoaie și devine mai plăcut la atingere.
Acesta este un exfoliant natural care, alături de săpunul hidratant, ajută la îndepărtarea pielii moarte și la igienizarea pielii. Are scopul de a exfolia pielea într-un mod natural, planta din care este realizat fiind înrudită cu castravetele. Avantajul este că se completează perfect împreună și astfel se poate evita utilizarea de produse auxiliare, ce deseori sunt preponderent chimice.
Totodată, despre acest burete se spune că are capacitatea de a stimula circulația sângelui și de diminuarea a țesutului gras, motiv pentru care poate fi utilizat în scop reumatic, vaso-dilatator, circulator, în rutina de subțiere a centimetrilor în plus, precum și înainte cu o zi de epilare, oferind mai multă ușurință pentru îndepărtarea părului nedorit.

You May Also Like

1 comments

  1. cred ca am avut si eu candva un burete din lufa, dar mi s-a parut un pic prea dur. acum, sincer, l-as folosi, ca as avea nevoie de ceva pentru celulita si pentru exfoliere, am inteles mai bine importanta lui!

    RăspundețiȘtergere