OOTD: Nuanțe pământii.

by - luni, mai 27, 2019

Chiar dacă nu-ți plac culorile vibrante și vrei să preschimbi clasicul negru și alb în alt ceva, la fel de potrivite sunt nuanțele de pământ, tot ce intră în sfera nuanțelor de maro.
În comanda FemmeLuxe am făcut o astfel de alegere și am optat pentru două produse vestimentare diferite, în două nuanțe pământii, total diferite și ele.


Prima alegere a fost rochia midi cu un umăr gol. Rochia aceasta chiar m-a surprins! Deși e dintr-un material sintetic, aceasta e foarte plăcută pe corp și avantajează silueta slabă. Evidențiază puținele mele forme foarte bine și nuanța e potrivită pentru ocazii diverse. Simplitatea ei îi permite a fi accesorizată după bunul plac, astfel încât poate fi considerată cu ușurință o rochie sub 100 lei, ideală pentru cocktail sau orice alt eveniment.
Deși ar fi mers extraordinar cu niște pantofi, eu am asortat-o cu balerine, datorită micii mele probleme cu forma picioarelor.


Cea de-a doua alegere, care din păcate nu mi s-a potrivit datorită mărimii mari este o salopetă într-o nuanță de maro-portocaliu, o salopetă tricotată cu ușoare pliuri.
Norocul mamei, la care a mers și căreia mărimea pare a se potrivi. A fost necesar să o modifice puțin datorită lungimii mari, însă acum se așează perfect. Materialul este de asemenea unul sintetic, dar confortabil.
Culoarea este de asemenea una plăcută, deloc obositoare, ușor de accesorizat și de îmbinat în ținute fie mai casual, fie mai elegante. Iar partea bună e că orice astfel de salopetă aka jumpsuit este ideală pentru orice stil.



Tot la FemmeLuxe am văzut o mulțime de rochii mini dar și rochii midi, absolut superbe, la un preț extrem de accesibil.
Voi ați încercat ceva de la ei?




You May Also Like

0 comments