5 motive pentru care recomand folia mata antireflex de la SmartProtection

Accesoriile GSM au o importanta deosebita in viata oricarui utilizator, indiferent ca vorbim de smartphone, smartwatch, tableta sau laptop. Din pacate, noile gadgeturi nu vin la pachet cu o serie din cele mai importante accesorii precum sunt foliile de protectie. La inceput suntem foarte entuziasmati de o noua achizitie, indiferent de bugetul alocat sau de marca. Insa, in mod inevitabil, timpul ne demonstreaza contrariul si ne arata ca e primul lucru pe care trebuie sa-l avem in vedere, concomitent cu prioritatea unei noi achizitii tehnologice. Si spun asta dupa multe experiente negative testate pe propria piele.


Primul contact SmartProtection.

In anul 2017 aveam primul contact cu SmartProtection Shop, primul magazin din Romania care creeaza folii premium de telefon si folii personalizate pentru orice dispozitiv.
La vremea aceea achizitionasem unul dintre primele mele smartphone-uri de top, o marca chinezeasca, dar care ocupa un loc aparte in sufletul meu. Pana la SmartProtection nu am gasit nicaieri o husa sau o folie pe masura, astfel ca incepusem sa ma resemnez. Un simplu moment de neatentie a fost suficient ca display-ul telefonului meu sa fie afectat in urma unei cazaturi, fapt ce mi-a afectat si mie moralul. A fost noroc curat faptul ca dispozitivul  inca functiona in perfecta stare. Si de atunci am inteles ca nu trebuie sa se intample o astfel de oroare ca sa constientizez faptul ca accesoriile GSM, precum folia de protectie, asigura un grad ridicat de protectie si siguranta daca este aleasa corespunzator.

SmartProtection era primul magazin online care promitea sa "infolieze" orice dispozitiv, indiferent de marca. De la promisiune, la realitate, drumul a durat maxim 12 ore.
Am intrat in sectiunea speciala de pe site, am introdus datele personale, cateva mentiuni despre telefon si am comandat un set de folii personalizate fata-spate. Cateva ore mai tarziu, in jurul orei 17:00, aveam sa fiu contactata de unul dintre reprezentatii magazinului. Conversatia a durat pe putin 15 minute, timp in care domnisoara de la celalalt capat al firului imi solicita masuratorile in lungime, latime, detalii privind marginile telefonului, etc. Pe moment nu am crezut acea mentiune conform careia setul de folii avea sa ajunga la mine a doua zi.


Dar acest lucru s-a intamplat intru tocmai, pentru ca, a doua zi, in timp ce eram in drum catre facultate, curierul avea sa ma sune si sa ma instiinteze referitor la coletul SmartProtection care a intrat in posesia mea la doar cateva minute diferenta.
Am avut surpriza sa gasesc nu doar doua folii ce aveau sa fie fix pe tiparul telefonului meu deloc popular, cat si un kit complet de instalare de care n-am avut parte la niciun alt comerciant GSM: laveta, spray de curatare, servetel cu alcool, doua stickere speciale pentru montajul foliei, ghid de instructiuni si o mini fibra pentru indepartarea impuritatilor, toate intr-o cutiuta de lemn groasa, super profi.

Aceasta experienta mi-a demonstrat ca am de a face cu adevarati profesionisti in materie de accesorii GSM pentru care orice marca de gadget este o provocare 100% realizabila, cat ai pocni din degete.

Noul trend in materie de accesorii GSM - Folia antireflex mata SmartProtection.

Odata cu trecerea timpului am sesizat si un nou trend in materie de folii protectoare - folia antireflex mata SmartProtection. Si pentru ca recent mi-am achizitionat un nou telefon am cautat folii Huawei de acest tip, ce reprezinta practic o super-protectie pentru noul meu smartphone. Iata si cele 5 motive pentru care recomand aceasta folie de ultima generatie, cat si restul foliilor protectoare de la SmartProtection.

*folie antireflex mata smart protection

1. Aceeasi calitate premium
Noua folie este realizata dintr-un silicon moale, usor de instalat pe orice dispozitiv cu ajutorul kit-ului oferit din dotare. Folia are o grosime mica, de doar 0.02 mm, insa asigura o protectie net superioara altor folii din comertul clasic, datorita materialului si a soutiilor cu care aceasta este tratata, oferind o protectie de pana la 6 ori mai ridicata impotriva socurilor/caderilor, cat si a zgarieturilor.

2. Mai multa claritate
Protectia antireflex mata mentine claritatea oferita de ecranul smartphone-ului din orice unghi, chiar si in conditii de iluminare accentuate, oferind in acelasi timp si o protectie asupra ochilor. Razele de lumina se refracta inapoi in mediu astfel ca nu mai este necesar sa ajustam lumina ecranului la nesfarsit sau sa ne obosim ochii incercand sa distingem anumite elemente si/sau sa facem diferite operatiuni. Noua folie antireflex nu este doar o protectie avansata pentru orice tip de smartphone, cat si un element cheie pentru sanatatea ochilor.

3. Curatare usoara si capacitate de autoregenerare
Un fapt care nu-mi place deloc la foliile clasice este usurinta cu care se transfera  grasimile, murdaria, persistenta acesteia si faptul ca intreg corpul este in permanenta predispus la virusuri si bacterii. Folia antireflex detine si un strat de protectie special care nu permite acumularea si dezvoltarea bacteriilor, transferul amprentelor pe folia ecranului si inclusiv acumularea murdariei. Iar in cazuri extreme, folia se sterge extrem de usor cu ajutorul solutiei prezente in kit, o solutie care nu permite acumularea de praf sau scame.
Iar in cazul in care dispozitivul mobil este parte a unor socuri mici sau zgarieturi superficiale, tratamentul special aplicat foliei permite regenerarea acesteia intr-un termen de circa 48-72 ore.



4. Protectie avansata din toate unghiurile
Protectia fullbody ofera un plus avansat de protectie nu doar la modul clasic, pentru display, cat si la nivelul spatelui si al lateralelor stanga-dreapta, sus-jos. Folia acopera perfect toate marginile, inclusiv colturile rotunjite ale telefonului, loc de unde pleaca cele mai ample defectiuni in cazul unor socuri, asa cum s-a intamplat anterior si in cazul meu.

5. Livrare gratuita in 24 ore
SmartProtection ofera livrare rapida la domiciliu, indiferent de zona si/sau localitatea de provenienta. Chiar mai mult! Pentru orice comanda a carei valori depaseste pragul de 90 lei se ofera transport gratuit prin acelasi curier rapid, in acelas termen extrem de redus. Nu exista costuri sau informatii ascunse, intreaga comanda finalizandu-se in perfecta siguranta si cu maxim de profesionalism.


Asadar recomand folia antireflex mata, urmatoarea mea achizitie de la SmartProtection, pentru o protectie avansata a dispozitivelor din familia mea si pentru mai multa siguranta in utilizarea acestora. Nu-i asa ca si tu ai nevoie de una? Alege "Smart" - protectia necesara smartphone-ului tau!

Comentarii

Postări populare