Amanet Unirii m-a ajutat sa imi aleg primul smartphone

by - vineri, iulie 26, 2019

Multi spun despre influenceri ca dau pe afara de bani si ca-si pot permite tot ce vor, asta daca nu le primesc gratis. Ca si influencer de tehnologie ai sanse intr-adevar sa primesti diferite dispozitive pentru teste, pe care le poti si pastra in cele din urma. Insa putini sunt cei care beneficiaza de o asemenea oportunitate.
Insa eu am fost nevoita de fiecare data sa investesc propriile economii in toate achizitiile pe care le-am facut de-a lungul timpului, insemnand telefoane laptop, tableta, etc.


Imi amintesc si acum ca primul meu smartphone a fost un Samsung, pe care l-am luat din primul meu salariu si primul telefon achizitionat de la amanet unirii. Aveam practic un salariu de rasul-plansului si eram si la inceput de blogging. Era perioada in care telefoanele isi luau avant si lumea devenea tot mai obsedata de ele.
Cu salariul acela mic nu mi-am permis mai mult, nici macar sa ma ridic la nivelul acela al pietei. Dar nu regret nicio secunda alegerea facuta.

E drept ca am dat tot salarul si mai apoi ma uitam in portofelul gol, cu un ochi razand, cu unul plangand. Cert este ca am fost foarte fericita de noua mea achizitie care functiona impecabil, facea poze frumoase si avea si o baterie puternica. Spre mirarea mea, acel telefon exista si in prezent. Functioneaza usor mai lent, dar bateria rezista la fel de mult, iar operarea este la fel de facila ca si odinioara, inclusiv dupa ultimul update de soft. De aceea recomand tuturor celor care nu-si permit o achizitie noua sa mearga la amanet non stop unirii. Puteti gasi aici zeci de dispozitive de calitate si in cele mai bune conditii, de la diferiti producatori.

Eu am fost interesata ca telefonul meu sa-mi satisfaca preferintele si s-a dovedit a fi perfect la vremea aceea. Cu timpul mi-am achizitionat alte telefoane chiar si noi-noute, dar pentru cineva care nu are un buget impresionant, dar vrea totusi un telefon bun, recomand amanet electronice unirii.
Si nu ma crede pe cuvant. Fa o vizita la amanet Unirii si convinge-te singur de varietatea si calitatea produselor. Cu siguranta ca vei gasi cel putin un telefon pe placul tau. Spor la shopping!

You May Also Like

2 comments

  1. Buna am si eu o intrebare, nu stiu daca e locul potrivit. Cand credeti ca ar trebui sa il las pe fiul meu (acum are 7 ani) sa se joace pe tableta, smatphone si toate cele? Deocamdata il tin ocupat cu jucarii, joculete educationale (le iau de pe https://artofplay.ro/ ,daca ajuta pe cineva) dar adevarul e ca imi cere tehnologie si nu stiu daca este bine de la varsta asta. Voi ce ziceti? Sa ii cumpar un telefon...?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Personal sunt de părere că copiii ar trebui ținuți cât mai mult de smartphone-uri. Însă având în vedere la pericolele la care sunt tot mai expuși, cred că merge achiziționat un smartphone cât mai simplu posibil, astfel încât să nu rămână axat numai și numai pe telefon. În același timp știți că aveți un contact în permanență cu acesta și că îl puteți urmări cu ajutorul sistemelor GPS.

      Ștergere