Experienta primelor comenzi la pentruanimale.ro . Recomand sau ba.

by - miercuri, iulie 24, 2019

In urma cu aproximativ o luna eram mandra castigatoare a unui loc II intr-o campanie de bloggeri, cu si despre animale. Am lucrat cateva zile la articolele inscrise in campanie si m-am bucurat din suflet sa castig unul dintre premiile campaniei. Nu o zic sa ma laud, ci sa aveti idee cam cum a descurs tot procesul. 

Premiul a constat in doua tipuri de "recompense": tichete cadou in valoare de 200 lei si mâncare pentru animalele de companie pentru 2 luni, a cate 150 lei fiecare. Partea cu mancarea a venit la tanc, pentru ca nu stateam grozav in perioada aia la capitolul finante si mandra Tina devenea o adolescenta mofturoasa si plina de personalitate (adica "nu alegi tu ce mananc eu, eu vreau doar premium", gen).


La scurt timp dupa anuntarea castigatorilor (vreo 2 saptamani) mi-am permis indrazneala sa-i intreb personal pe cei de la pentruanimale.ro, adica sponsorul campaniei, pe cand orientativ se vor livra premiile si cum sta treaba cu mancarea (daca putem lua si alte chestii, gen). Tipa care mi-a raspuns a fost o mega draguta. Mi-a dat de stire ca fix zilele alea punea tichetele pe curier si instant mi-a dat doua coduri pentru cele doua comenzi promise.
Si nu, sa nu zici ca vai, linguseli! Cei de la pentruanimale habar nu au de acest articol, nu sunt platita sau obligata sa-l public. Dar mi-am zis ca poate vine in ajutor cu o experienta cat se poate de reala si subiectiva. Si nu, nu au facut chestia asta pentru ca sunt "blogger/influencer". Am colaborat cu zeci de firme de la care multi dintre voi cumpara si care lucreaza cu multi alti bloggeri, care sunt de tot rasul, impun reguli aiurea si nu au pic de bun simt fata de cei cu care intra in contact, dar asta e o alta poveste. Imi este clar ca cei care nu se pot menaja intr-o colaborare, cu atat mai putin n-o vor face cu un client, pentru ca bloggerul/influencerul ii poate aduce zeci sau sute de comenzi. Dar deja ma abat de la subiect.

Cert e ca am plasat prima comanda selectand diverse produse in cuantumul sumei respective. Mai vazusem pe Facebook ca multi ziceau ca au mancare la supra-pret. Ok...
Plasez prima comanda. La vreo doua zile m-a sunat un tip sa-mi zica ca nu erau pe stoc o parte din mancare (niste plicuri). Ii zic sa inlocuiasca cu altceva. 
La cateva zile, vreo 2-3 primesc comanda. Toate produsele ok, pisoii incantati nevoie mare. Cateva calcule mi-au aratat ca mancarea inlocuita ma ducea pe minus, undeva la 20 lei. Am luat legatura cu tipa intreband daca se poate face ceva in acest sens, cu toate ca ma asteptam sa nu se faca nimic. Din nou tipa a fost mega draguta si mi-a atribuit diferenta in noul voucher, adica pentru a doua comanda, valoarea de 170 lei.



Cert e ca am cumparat de fiecare data cateva kilograme bune de mancare umeda si mancare uscata, variante premium si speciale la un pret de mizilic. Si zic asta pentru ca in zona casei mele nu gasesc decat un supermarket cu 3 - 4 marci de mancare pe care distinsa doamna pisicoasa nu le vrea. Daca dau fuga pana la Carrefour acolo sunt preturi si mai unflate, atat in magazinul propriu-zis, cat si la Pet Shop. Un mic exemplu din a doua comanda sunt granulele Royal Canin, mancare foarte premium, 400+400g gratis cu circa 17-18 lei, iar in Carrefour numai punga de 400 g e undeva la vreo 20-30 lei (oferta 0). V-am aratat si pe Instagram un unboxing la primirea comenzii (postez frecvent unboxing-uri, deci daca nu ma urmaresti, poate tura viitoare esti pe faza). Deci da! Au preturi chiar foarte bune si zeci de marci, mancare pentru toate gusturile, plus reduceri.


La a doua comanda au ajuns absolut toate produsele. Le-am luat o litiera, pentru ca foloseam un lighean si o cutie pe post de litiera, nisip silicat (pe care mofturosii nu l-au acceptat, dar care isi face de fel treaba excelent si zic asta pentru ca l-am amestecat cu nisip clasic, din pacate; si ps: a fost vreo 19-20 lei punga de 1,5 kg (parca), nu 35 ca in magazine). Litiera e super profi, mancare avem si acum, divii sunt geniali de fericiti. Le-am luat si jucarii ieftine, manusa pentru blana care isi face treaba excelent, specialitati, etc.


Asa a fost ambalata litiera care a sosit alaturi de super-cutia cu vreo 7 kg de mancare (comanda 2). Ne-am rugat la ea, cu foarfecul in mana, vreo 10 minute s-o desfacem. Acum nisipul nu mai zboara prin casa ca o luneta spatiala.

In concluzie, da, chiar am fost impresionata de modul in care au tratat situatia si de modul in care au decurs ambele comenzi. Mai profi de atat nu cred ca se poate. Preturi ok, mancare si accesorii mai multe pentru blanosi, ceea ce automat inseamna si mai multa economie la iubitorii de animale.
Recomand cu mult drag magazinul pentru intreaga lume de animale, de unde deja imi fac planurile sa revin cu o noua comanda cand terminam proviziile actuale. Comenzile ne-au ajuns intr-un interval de circa 3 zile (ca am nimerit si weekend la mijloc in prima comanda), dar totul a fost perfect, de la curierul prompt (GLS), pana la ambalarea in amanunt, consultanta profi si produse de calitate.


Ps: Am cerut si recomandari de produse antiparazitare, pentru ca blanosii aveau probleme in ciuda faptului ca au stat doar in apartament. Le-am primit fara probleme pe cele mai bune, dar am ramas totusi la ideea de a comanda mancare, caci erau prea multe oferte care ne faceau cu ochii.
Intre timp am scapat si de purici dupa a doua tura de pipete Vectra (pentru curiosi).


You May Also Like

0 comments