FemmeLuxe și cum să faci comenzi online de succes.

by - luni, iulie 08, 2019

In urma cu ceva vreme mai multe fete m-au rugat sa le fac un mic ghid despre cum sa realizeze comenzi online cu succes. Desi traim in era tehnologiei in care multi prefera comenzile online, foarte multi inca se feresc de acest lucru din motive de siguranta.


90% din comenzile online de pretutindeni sunt realizate in maxima siguranta chiar daca plata se realizeaza anticipat, prin intermediul unui card bancar. Pentru si mai multa siguranta eu va recomandsa va creeati un cont Paypall care este gratuit, fiind practic un cont realizat pe baza unui email, prin care puteti primi bani instant sau sa platiti la comenzile voastre, in special pe site-urile din strainatate. Din pacate, in Romania extrem de putine site-uri accepta aceasta metoda de plata. Legarea contului bancar la Paypall este extrem de simpla si ei va ofera un sistem de siguranta prin care, in cazul in care nu primiti ceea ce comandati sau nu va ajunge comanda, veti primi banii inapoi. Sunt insa si cateva site-uri internationale care nu accepta aceasta modalitate de plata insa sunt seriosi pe deplin.

Incercati sa va informati inainte de a achizitiona si intrebati pe internet, printre prieteni, daca au comandat de pe un site anume. In cazul in care vedeti oferte care par excelente dar dubioase, pe site-uri de care nu ati auzit niciodata, cel mai probabil e ca acel magazin sa fie unul fantoma si in consecinta, tepar (gen gadgeturi cu 0,01$, teapa momentului).
De fel majoritatea site-urilor si bancile au un sistem de siguranta propriu astfel ca sansele ca sa ramaneti fara bani si produse sunt extrem de mici.
Totodata tin mortis sa va precizez sa nu va asteptati ca produsele la un pret accesibil sa fie si din materiale pretioase, precum bumbac, matase, etc.


Cand vine vorba despre FemmeLuxe, care este un magazin online englezesc, comenzile vin cu un bonus legat de partea de plata, in sensul ca poti comanda si sa platesti comanda la livrare. Comanda vine prin Posta Romana si ajunge la posta de cartier de care apartineti in termen de circa 1-2 saptamani.
Cand vine vorba despre marimi, cel mai bine este sa va masurati si sa nu va luati dupa nimeni. Eu am mers la risc si am ales ca de fiecare data cea mai mica marime, respectiv marimea 6 care corespunde XS-S.
Produsele sunt exact ca in fotografii, singurul lucru pe care nu ai de unde sa-l stii fiind calitatea. Pana acum singura problema am avut-o in lungime, unele produse fiind lucrate mult prea lungi, insa in ansamblu au fost foarte ok drept calitate.


Sa vorbim si despre ultimele produse pe care mi le-am ales de la ei.
In primul rand am optat pentru doua perechi de pantaloni - trousers, absolut superbe, atat in poza cat si in realitate.
Pantalonii roz au o nuanta pastel, extrem de fina si sunt potriviti pentru orice tip de stil. Au o talie extrem de inalta, la fel ca si pantalonii rosii si in talie au si un fel de curea pentru a accentua frumos talia. Sunt extrem de lejeri, iar materialul nu este de o calitate slaba. Nu ma incomodeaza absolut deloc si nu sunt transparenti.


Cei rosii aveau intituala denumirea de pantaloni din piele. Mai de graba ei sunt pantaloni din material cu un aspect extrem de fin din piele, nimic chicios sau care nu ar putea fi purtabil de zi cu zi.
Si ei sunt realizati dintr-un material grosut, placut si extrem de confortabil.


Mi-am ales si o rochie din satin - mini dress, de a carei culoare roz m-am indragostit pe loc. Trebuie sa recunosc insa ca rochia e putin cam mult pentru mine, din pricina modului in care este lucrat topul si a faptului ca de la funda pana in talie materialul nu este prins sau cusut. Dar pe corp se aseaza bine, e eleganta si placuta. Singurul minus e ca materialul este cam pretentios. Trebuie multa grija pentru ca se pateaza cu usurinta si se sifoneaza la fel de usor. La calcat nu am avut foarte multe probleme exceptand partea de sus.


Ultimul lucru pe care l-am adaugat in ultima comanda de la ei a fost si un set din doua piese - co ords, alb cu buline, constand intr-un top scurt si o pereche de colanti.
Din pacate colantii sunt cam transparenti, dar topul alb este absolut superb si delicat. Nu se vede nimic prin el si e placut, avand un dos mai grosut si pe dedeasupra o plasa cu buline. Genul acesta de topuri este de fel foarte scump, insa setul a fost chiar accesibil.
Topul este foarte versatil fiind usor de combinat la pantaloni cu talie inalta sau fuste de acest gen.


In.consecinta eu sunt foarte multumita de alegerile mele si de lucrurile primite, de experienta de shopping in ansamblul ei. Pe site-ul official au foarte multe lucruri dragute, potrivite oricarui stil. Asadar, daca va tenteaza, puteti comanda fara nicio grija.
Pupici!


You May Also Like

0 comments