Ingrijirea tenului, vara, cu ajutorul cosmeticelor cu extracte naturale Apidava.

by - vineri, iulie 12, 2019

Vara este unul din anotimpurile mele preferate. Este despre relaxare, despre haine care lasa pielea sa respire si despre un bronz natural. Dar si tenul poate preintampina anumite probleme in aceasta perioada, motiv pentru care trebuie sa fim atenti si sa-i oferim tenului nostru solutiile de ingrijire adecvate.


Datorita expunerii la soare tenul tinde sa devina mai sensibil. Si probabil ca ai observat deja o pelicula grasa, acumularile de sebum, aparitia punctelor negre sau a unor pete pigmentare, cat si a anumitor portiuni deshidratate in care pielea se descuameaza. Aceste simptome pot fi accentuate la contactul cu apa marii si sub incidenta razelor UV extrem de puternice ce nu pot fi percepute in intensitate cu ochiul liber si pe care nu ar trebui sa le omitem. 

Cum sa ne ingrijim vara de tenul nostru. 

Alimentatia joaca un rol extrem de important din toate timpurile. E recomandat sa consumam cat mai multe alimente usoare, bogate in vitaminele si mineralele care se pierd cu ușurință de catre organismul nostru in aceasta perioada. Popular in aceasta perioada este deficitul de calciu, magneziu, fier, etc.
Eu cinsum frecvent in aceasta perioada carne alba, salate si fructe de sezon. 
Alimentatia trebuie asociata cu o hidratare pe masura, pe care o poti avea prin consumul de lichide cu inghitituri mici fara a astepta instalarea unei stari de sete. Pe langa apa consum si sucuri naturale sau cele cu aloe vera. 
Si sportul, respectiv masajul facial, pot ajuta la dobandirea si mentinerea elasticitatii tenului, precum si a vitalitatii intregului corp.
Si bineinteles, toate acestea trebuie asociate cu o rutina de ingrijire adecvata a tenului, pe care o poti construi din produse cosmetice accesibile Apidava, ce au la baza o serie de extracte naturale, blande si prietenoase cu pielea. 

Ingrijirea completa a tenului cu produse Apidava. 

V-am vorbit despre Apidava de nenumarate ori, asa ca nu mai este nevoie de nicio introducere. In portofoliul lor gasim produse de consum, precum miere, propolis, cocktail-uri de miere, cat si produse cosmetice, toate bazate pe miere si extracte naturale, asa cum este si cazul laptelui demachiant si al lotiunii tonice Apidava.


Despre cele doua produse v-am vorbit si cu alta ocazie iar astazi revin cu noi impresii si va dezvalui care sunt beneficiile lor asupra tenului si in perioada caniculara. Le folosesc de mai bine de jumatate de an si pot spune inca de la inceput ca nu am decat cuvinte de lauda, in conditiile in care tenul meu este unul extrem de sensibil si problematic. 

Demachierea tenului este foarte impotanta in orice sezon aceasta ajutandu-ne sa eliminam toate impuritatile acumulate de peste zi.
Laptele demachiant Apidava contine unt de shea, ulei de masline, ulei de jojoba, extract de propolis, miere si zeci de alte extracte naturale care ajuta la indepartarea machiajului si a impuritatilor ce nu sunt vizibile cu ochiul liber in totalitate. 
Laptele demachiant are o textura usoara, cremoasa, care transforma dischetele demachiante in lavete cu o putere mare de absorbtie a impuritatilor si al machiajului ce pot infunda porii si duce la aparitia acneei sau a unor iritatii.


Demachierea cu ajutorul laptelui demachiant Apidava ma ajuta sa obtin un ten curat si catifelat in acelasi timp, dar si sanatos, datorita proprietatilor hidratante, antifungice si calmante ale extractelor din compozitie. Este cel mai eficient, cel mai accesibil si cel mai bland demachiant din colectia mea de ingrijire. Totodata pielea ramane catifelata, insa nu si grasa, cu toate ca tenul meu este normal spre mixt si care tinde in aceasta perioada sa fie mai predispus la ingrasare. Pielea din zona nasului este hidratata corespunzator astfel incat ma ajuta sa previn si sa tratez descuamarea pielii frecvent intalnita in aceasta zona, respectiv aspectul acela inestetic care tinde sa-si pastreze aspectul neplacut chiar si dupa aplicarea machiajului.
Detine si o pompita care ma ajuta sa dozez perfect cantitatea necesara de produs, estimand cu aproximatie o cantitate de circa o pompita jumatate pentru o demachiere completa si eficienta.


Numai cuvinte de lauda am si despre lotiunea purifianta, fiind singura lotiune pe care o folosesc cu regularitate si cu rezultate vizibile inca de la primele aplicari.
Cand am primit prima data o lotiune tonica am crezut ca-i apa de parfum. Stiam doar ca se aplica pe ten si ca are un parfum frumos. Si cam atat!
Insa, pe parcurs am tot incercat diferite ape purifiante de genul acesta si am sesizat ca o apa purifianta/lotiune tonica buna poate face adevarate minuni. Si nu e musai sa fie la fel de costisitoare precum un parfum de firma.
Personal, cea de la Apidava este perfecta pentru tenul meu sensibil.
Ma ajuta sa-mi mentin acneea sub control si pielea ferma, catifelata si fara impuritati
Lotiunea tonica patrunde cu usurinta in piele favorizand curatarea in profunzime si eliminarea impuritatilor. Lotiunea tonica ajuta la eliminarea 100% a impuritatilor, in cazul in care acestea nu au fost eliminate complet prin demachiere. 

Datorita extractelor naturale din compozitie se va observa in doar cateva minute rolul antibacterian si amtiinflamator. Aceasta ma ajuta sa diminuez roseata (in cazul in care exista), precum si acneea. Are un rol antiinflamator foarte puternic si se absoarbe cu usurinta in piele, ceea ce o face ideala pentru utilizarea zilnica, chiar si inainte de machiaj. 
Totodata regleaza excesul de sebum ceea ce ma ajuta sa-mi realizez un machiaj natural care se aseaza impecabil pe parcursul zilei si care se mentine pana la sfarsitul acesteia. Pielea obtine de asemenea o usoara hidratare, pe langa efectul revigorant pe care aceasta il are. O folosesc chiar si pe corp, atunci cand remarc aparitia unor iritatii, fiind extrem de eficienta in combaterea acestora. Ma ajuta in acelasi timp sa-mi protejez tenul de factorii nocivi, de efectul negativ pe care poluarea si razele UV il pot avea asupra tenului.


De cand folosesc cele doua produse pielea mea are un aspect mai sanatos, mai ferm si mai catifelat, exact asa cum mi-am dorit dintotdeauna. 
Asadar, cele doua produse sunt cheia unui ritual complet si perfect de ingrijire care ma ajuta sa fac fata provocarilor zilnice, poluarii si vremii aride care se instaleaza in sezonul cald. Va recomand cu sinceritate sa le introduceti in bagajul de vacanta si/sau in rutina de ingrijire. Veti observa imediat efectele benefice ale utilizarii lor regulate. 
Voi le-ati incercat? 

You May Also Like

0 comments