Cum sa elimini orice urma de transpiratie cu Perspirex

by - miercuri, august 07, 2019

Transpiratia este unul din cele mai teribile "fenomene" naturale care se petrec asupra corpului nostru. E totusi un fapt perfect normal, de care multi zic ca nu ar trebui sa ne fie jena. Totul insa pana la instalarea mirosurilor neplacute, care transforma orice moment magic, intr-unul jenant.


Pana anul trecut era un fapt cu care ma confruntam si eu. Deja devenea o obsesie faptul ca acum ma spalam, acum eram transpirata la loc. Partenerul de viata insa a descoperit solutia in apropiere de zilele noastre atunci cand, la insistentele mele, a testat la randul sau Perspirex.
Am incercat zeci de deodorante si antiperapirante sub diferite forme, de la stick, la spray, pana la roll-on. Nu functiona aproape nimic, iar ceea ce functiona avea un rezultat de doar cateva minute, maxim o ora.
Introducand in rutina mea Perspirex am invatat sa spun adio transpiratiei de orice fel, atat celei simple, fara miros, cat si celei cu miros neplacut. Si nu doar pentru cateva momente, ci pentru o saptamana intreaga. Cu Perspirex am invatat sa spun adio transpiratiei timp de o saptamana si chiar mai mult, indiferent de locul in care aceasta apare.

Adio transpiratie si mirosuri neplacute! Bun venit, Perspirex!

Perspirex are in alcatuire alcool denat si aluminiu, doi inhibitori puternici ai transpiratiei excesive. Daca sunteti alergici la aceste substante, atunci Perspirex nu e pentru voi, iar daca aveti dubii recomand cu precadere sa testati o mostra.


Am avut ocazia, inca de anul trecut, sa incerc cele doua versiuni de deodorante si ambele mi se potrivesc manusa, atat Perspirex Original, cat si Strong (cea mai puternica varianta). Rezultatul in cazul meu a fost acelasi, o protectie imbatabila timp de minim 5 zile sau chiar mai mult.
Aplicarea acestuia este inedita, fiind necesara aplicarea seara si igiena zonei abia in cursul urmatoarei zile, dimineata. Evit sa-l aplic atunci cand ma epilez deoarece alcoolul poate irita pielea. De data aceasta am reintrodus in colectia mea si doua variante mini de 5 ml, pe care le-am testat si in trecut, alaturi de formula originala de 20 ml si care rezista enorm de mult datorita unei singuri aplicari pe saptamana. Pot fi luate in vacante si nu numai.

Peietenul meu a fost sceptic si el, pana le-a testat pe pripria piele. Cand a vazut ca nu mai e nici urma de mirosuri jenante si de tricouri patate a stiut ca aceasta este solutia minune care il ajuta pe termen lung sa fie curat si lipsit de mirosurilor jenante.

Picioare urat mirositoare? Ciuperca? Te ajuta Perspirex!

Dupa o asemenea experienta alaturi de varianta de deodorant Perspirex Original, el și-a dorit enorm de mult lotiunea Perspirex pentru transpiratia mainilor si a picioarelor. Este o problema cu care se confrunta de foarte mult timp si care devinea tot mai jenanta pentru propria lui persoana, cat si pentru cei din jur. Am incercat numeroase solutii, de la creme, spray-uri de improspatare a incaltamintei si a picioarelor, dar din nou, nu a functionat nimic decat temporar. Am banuit ca este vorba de o ciuperca, dar timpul nu ne-a permis sa apelam la un medic. Cu toate astea nu am incetat sa speram nicio clipa ca exista o solutie si ca de vina ar fi incaltamintea neadecvata.


Transpiratia la nivelul picioarelor sale era atat de intensa incat mirosul neplacut se mentinea chiar si dupa o igiena riguroasa, chiar si dupa spalarea incaltamintei (mirosul neplacut ramanand impregnat in material), chiar si dupa aplicarea unui deodorant clasic pentru picioare.
Si dupa fiecare zi de mers apareau si rani, bataturi, besici, acumulari mari de mizerie intre degete, pentru care un strain ar fi putut spune ca i-ar fi fost frica de apa si sapun, ceea ce nu e deloc real.

Am avut emotii foarte mari, atat eu, din postura persoanei care ii recomandase Perspirex celei mai sceptice persoane din univers, cat si el, caruia inca i se parea ireala actiunea deodorantului.
L-a aplicat inca de la sosirea pachetului si asteptam rezultate.
In prima faza nu am sesizat ranile pe care el le facuse la picioare de la transpiratie, fapt pe care daca l-as fi stiut nu i-as fi recomandat utilizarea lotiunii fix in acel moment. A resimtit o usoara usturime datorita alcoolului din compozitie care ulterior s-a calmat in cateva minute.


Orele si zilele urmatoare au fost cruciale in formarea unei impresii. Si rezultatul asteptat nu a incetat sa apara.
Incepand cu acea zi si pana in vremurile noastre, transpiratia neplacuta si urat mirositoare a spus adio picioarelor sale. La fel ca si incaltamintea impregnata cu mirosuri neplacute sau rani la picioare.
Lotiunea Perspirex are aceeasi textura lichida ca si deodorantul, iar modalitatea cea mai eficace de aplicare pe picioarele uscate, cu probleme, se poate face prin imbibarea unei dischete cu solutie. Lotiunea se absoarbe cu usurinta in piele, nu ofera senzatii iritante si in acelasi timp nu lasa o senzatie lipicioasa.


Asadar, din nou, pot spune ca Perspirex invinge cu usurinta orice problema de transpiratie, de la cea clasica, pana la transpiratia mainilor si a picioarelor. Totodata previne acumularea murdariei pe piele si formarea de bacterii/ciuperci, care pot cauza leziuni.
Voi le-ati incercat?

You May Also Like

0 comments