Fustele tip salopeta și alte achiziții noi de la FemmeLuxe

Pot spune că este cea mai puțin productivă săptămână din ultima perioadă. Asta după ce luni au alergat ai mei cu mine pe brațe la UPU și ulterior, la reîntoarcerea acasă, situația nu s-a prezentat prea roz. Nu mă simt fantastic, dar nici nu e nimic grav. Sper să-mi revin la capacitate maximă cât mai repede cu putință.


Până să se întâmple asta, încerc printre frânturi și zile să vă mai țin la curent cu ceea ce s-a mai întâmplat înainte de toate astea, în limita a cât îmi permit puterile și ochii.
De exemplu, săptămâna trecută am ridicat de la poșta locală un nou colet de la Femme Luxe cu câteva piese. Esența comenzii ați văzut-o marea majoritate pe Facebook, adică modelul de fustă tip salopetă care v-a plăcut foarte mult, ceea ce mă bucură.


Au fost practic cele mai ieftine produse din comandă, cele mai frumoase și cele mai potrivite piese. Ambele mini dress au bretele lungi care dau senzația unei salopete. Modelul de tip șarpe este de efect, la fel că și bretelele cu volănașe. Am sesizat abia după ce mai multe fete mi-au cerut link către model că site-ul permite plata cu cardul, PayPal și plata "pe mai târziu", nu și plata la livrare așa cum îmi arăta mie la plasarea comenzii. Cert este că atunci când plasez comenzile la ei utilizez alt site unde sunt alte proceduri, că urmare a colaborării mele cu aceștia. Însă acest fapt, că și de alte dați, nu afectează părerea mea despre produse.


Revenind la ale noastre, îmi plac tare mult cele două fuste tip salopetă care sunt ușor elegante, dar și confortabile, fiind ideale de asortat la tricouri, maieuri, etc. Am luat mărimea 6 la ambele, însemnând mărimea XS (fapt descoperit recent). Pentru mărimea clasică eu port mărimea S, având între 42-45 kg.
Ciudat este faptul că cea neagră pare să aibă bretelele ceva mai lungi decât cea burgundy.


O altă alegere pentru care am avut emoții sunt pantalonii albi din categoria lounge wear sets. Aceștia sunt superbi și sunt dintr-un material sintetic destul de grosuț, însă din păcate sunt foarte transparenți, motiv pentru care nu i-am integrat într-o ținută pe corp. Îmi pare tare rău de acest fapt însă mă gândesc să le adaug un nou strat de material pe dedesubt. Ca stil mi se par superbi, simpli dar de efect, cu un decupaj în V în talie și acele fâșii de material care creează o fundă.


N-am avut foarte mult noroc in alegerea setului de tip co ords format dintr-un crop top și pantalonii cu talie înaltă. Cea mai mică variație de mărimi a fost 8-10 și m-am ridicat, însă îmi este mare. Crop top-ul nu se așează foarte bine la umeri, in timp ce pantalonii sunt largi și lejeri, fapt ce nu mă deranjează. Îmi doresc totuși să încerc o mărime mai mică, dacă se va putea și să-mi formez o altă impresie.





Cert este că trebuie să fiți foarte atente la mărimi pentru a fi sigure că piesele vi se vor potrivi. Comenzile ajung în circa 10 zile lucrătoare iar calitatea produselor este destul de bună.

Comentarii

Postări populare