Infinite Love si parfumurile care ne vor schimba perceptia deapre parfumuri.

Era 2016. Mergeam tiptil pe strazile din mijlocul litoralului romanesc si admiram privelistea. Cam o data la 10 pasi simteam cum sunt invaluita de frumos. Ma opream, intorceam capul si mai apoi incepeam sa ma indragostesc tot mai tare de mireasma acelui parfum. Stiam ca e un parfum de "fite", dar nu ma simteam pregatita sa dau atat de multi bani pe un parfum care cel mai probabil avea sa reziste mult prea putin pe pielea mea.


Dar eram mult prea fermecata sa n-o comit, asa ca am intrat timida intr-o parfumerie si m-am dus razant la raionul cu respectivul parfum, de unde am luat varianta cea mai mica, de 30 ml.
Era atat de placut, dar din pacate nu si foarte rezistent, asa cum ma asteptam, cu toate ca era un parfum original, de firma.
S-a scurs pe repede inainte, in maxim doua-trei luni. Si eu care credeam ca va tine o eternitate... 
Dar de ce apasam pe pulverizator, de ce nu ma mai puteam opri crezand ca asa va rezista mai mult pe pielea mea.


Însă anul trecut am descoperit un nou lant de parfumuri, dar de data asta cu mult mai accesibil, un lant la care nu mi-era rusine sa ma prezint la stand si sa incerc diferite arome catalogate sub diferite coduri cheie -Infinite Love. M-am ghidat dupa esente si dupa persistenta si n-am dat gres. Sticluta de 50 ml are mai bine de jumatate de parfum si in prezent. Cu adevarat puternic si rezistent, chiar si pentru 2-3 zile. Ceva cu totul si cu totul WOW pentru un pH pe care de fel nu rezista parfumurile sub nicio forma.

Luna trecuta am comis-o din nou cu alte doua parfumuri Infinite Love, pentru ca acum stiu ca dragostea asta fata de parfumuri e mai usor de impartit la doi.

Parfumurile Infinite Love, un cadou de impartit la doi. Impresii K-215 si E-163.

Ulterior acelei prime experiente a devenit si el fan, iar de ceva vreme imi arata ca sticluta sa e goala. L-a tinut un an, ce-mi puteam dori mai mult?
Asa ca am decis sa ne facem un cadou impreuna, eu optand pentru o esenta puternica si pentru el ceva usor mai fresh.

Primul pas a fost sa analizez blogul celor de la Infinite Love, pentru a avea o idee mai buna asupra aromelor pe care mi le-as dori sa le incerc. Asa am descoperit cele două parfumuri, parfumul k-215 Barcelona dupa Shalimar si Oahu pentru barbati, ce are codul E-163, doua parfumuri puternice, pentru cupluri indraznete.


Alături de cele două parfumuri am primit si un refiller mini de poseta, alaturi de cateva tag-uri de parfum si o mostra senzationala care este realizata după popularul parfum Alien.

Alegerea mea, k-215 este un parfum misterios care se deschide cu note puternice, lemnoase, dar care isi scoate dulceata florala la iveala treptat. Parfumul are o rezistenta foarte ridicata, durata de persistenta a acestuia pe haine fiind de minim 10 ore, până la o zi-doua, chiar si zile intregi pe haine. Siajul este de asemenea enorm, fiind un parfum puternic, potrivit pentru anotimpul rece sau pentru serile racoroase. Se resimte de la o distanta foarte mare, mireasma acestuia iesind cu usurinta in evidenta.


Oahu deopotriva este un parfum ceva mai fresh, usor mai dulce și mai puțin lemnos fata de k-215, notele predominante fiind florale. Este un parfum care-l vad asociat unui barbat puternic, elegant si cu incredere in propriile forte.
Il asociez cu anotimpurile în tranziție, precum primavara sau toamna, insa nu mi se pare greu pentru a fi purtat si in zilele/serile de vara. 
Este de asemenea un parfum rezistent, care se resimte ore in sir atat pe piele, cat si pe haine.


Recomand cu drag intreaga linie de parfumuri Infinite Love. Sunt accesibile, 1:1 cu originalele sau chiar mai persistente. Au o sumedenie de arome ideale pentru orice anotimp si pentru firea oricarei persoane. Cu un cadou Infinite Love cu siguranta nu vei da gres, indiferent ca e vorba de propria persoana, de jumatatea de viata sau de cei dragi.

Comentarii

Postări populare