O comandă colorată de la FemmeLuxe

by - luni, august 26, 2019

Bună, draga mea!
Cu toate că lipsesc deseori din peisaj și cu părere de rău, luptele mele seculare în încercarea de a izbuti cu problemele mele de sănătate încă sunt în toi. Starea mea de spirit este oricum mult mai bună și încerc să prind tot mai multă energie în special pentru a face ceea ce-mi face plăcere. Și unul dintre lucrurile plăcute după cum știți deja e să vă povestesc despre ce-am mai descoperit/testat/probat.

Și cum de curând a ajuns la mine o nouă comandă FemmeLuxe, astăzi am zis să vă arăt și vouă lucrurile pe care mi le-am luat și cum sunt ele.
Noua comandă este în ansamblu una drăgălașă, cu puncte forte dar și minusuri. Să-i dăm drumul!


M-am uitat în listă după co-ords și am dat peste setul din două piese, fustă asimetrică cu butoni și crop top-ul tip corset, Intr-o nuanță de mov pastel. Dragoste la prima vedere! Mi-am dorit tare mult ceva în nuanța asta, o nuanță extrem de rară. Croiala fustei mi s-a părut foarte interesantă și chiar e ceva diferit. Cele două piese sunt realizate din imitație de piele iar butonii au imprimați pe ei câte o ancoră.
Din păcate top-ul nu se așează în totalitate excelent, fiind puțin mai larg în talie pentru silueta mea, motiv pentru care am combinat într-o ținută doar fusta cu o bluză într-o nuanță similară. Ador rezultatul final!




A doua alegere în topul listei a fost această mini dress, adică o rochie aparent scurtă, cu volănașe, un umăr gol și unul plin. De mult timp îmi doream o rochie cu buline iar croiala ei mi s-a părut interesantă. Ceea ce nu-mi place la ea e că materialul este subțire și transparent în același timp, motiv pentru care o port alături de pantaloni scurți. Nu e foarte scurtă, așa cum mi s-a părut inițial, ceea ce-mi place.




Și nu se putea să nu-mi mai iau încă o pereche de pantaloni, după ce ultimele alegeri de acest gen au fost un adevărat succes. Am optat din nou pentru o pereche de pantaloni tip boyfriend, din fâș, care sunt foarte comozi. Au buzunarele adânci, ceea ce personal îmi place, croiala este confortabilă și culoarea kaki chiar plăcută. Ciudat la ei este faptul că eticheta de la spate este în față și nu invers.




Și ultimul lucru pe care l-am ales face parte din categoria lounge wear sets și este setul din imagine alcătuit din două piese, tricou și pantaloni. Acest set l-am luat cadou mamei căci mi s-a părut la prima vedere tare comod și simpatic. Se așează tare frumos pe ea, fiind confortabil și având acel model ușor de purtat în diferite ocazii.


Cum vi se pare noua comandă? Ce piesă/piese vă plac cel mai mult? Ați comandat până acum de la FemmeLuxe?

You May Also Like

3 comments

  1. Ce piesa imi place cel mai mult? Asta e intrebare muzicala :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac maxim hainele lor, sunt pur și simplu diferite de tot ce e pe la noi prin magazine. Îmi plac pantalonii... Desi nu înțeleg cum adică au eticheta în fata 😅😅😅

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ciudat rău. Adică prima dată când i-am probat m-am uitat după eticheta de la spate. Și m-am trezit cu buzunarele la fund. 😂

      Ștergere