Îmbrăcăminte și accesorii de la FemmeLuxe

by - sâmbătă, septembrie 21, 2019

Bună, draga mea!
E oficial faptul că mai este încă puțin până vine iarna. Cel puțin așa am simțit eu pe alocuri cât am apucat să ies pe afară.
Mi-aș dori nespus de mult încă puțină vară, însă știu că e practic imposibil. Cu toate astea comanda de la FemmeLuxe m-a încălzit puțin. Am incercat noi piese, unele mai interesante ca altele și astăzi vorbim iarăși despre cum mi se pare comanda precedentă.

Din nou a ajuns în 5 zile lucrătoare la poșta de cartier, ceea ce înseamnă 0 taxe și nervi.
Am îndrăznit de data aceasta să iau 3 lucruri pentru mine și unul pentru mama, ca și în comenzile anterioare.

Primul lucru și cel care mi-a plăcut nespus de mult este rochia din categoria midi dresses. Este o rochie absolut superbă, potrivită pentru birou și un aspect elegant, fie pentru ocazii. Croiala ei este absolut superbă, motiv pentru care am recumpărat această rochie și pe negru. Dar vi le voi arăta curând. Acum vă spun și de ce.
Din păcate este primul produs de la FemmeLuxe care s-au dovedit a fi mult prea mic. Am luat mărimea XS (6), însă cu greu am reușit s-o pun și s-o dau jos de pe corp. Pe corp se vede bine, se așează comfortabil, însă e greu de manevrat căci materialul nu este deloc elastic. Așadar, dacă vă place, vă recomand să achiziționați o mărime mai mare.


Din păcate are și un mic minus. Partea fustei este ușor transparentă, fapt ce poate fi corectat fără prea mult efort prin înserarea unei jupe.

De asemenea am optat și pentru o pereche de pantaloni mai atipici, argintii, cu talie înaltă și cu un ușor imprimeu. Motivul pentru care i-am ales e croiala, care este pe placul meu. Sunt foarte comozi, însă îmi sunt mari. Am optat pentru mărimea S (8 la ei), mărime pe care o port în mod obișnuit. Am sesizat astfel că produsele pe care mi le iau sunt în ansamblu cu o mărime mai mică, excepție făcând acea rochie.



Am îndrăznit să optez și pentru un accesoriu și anume o borsetă. De când mi-am pierdut portofelul am tot ieșit cu ghiozdanul în spate și cu organizatorul de carduri unde tot îndesam banii. O metodă prin care recunosc, nu mă simțeam în foarte mare siguranță. Așa că mi-am dorit o astfel de borsetă pentru momentele în care ies la plimbare și/sau cumpărături rapide și nu am nevoie de un ajutor precum rucsacul.


Borseta de la FemmeLuxe este realizată dintr-un material calitativ și accesorizată cu bretea ajustabilă și cu un fermoar imens care nu e întocmai simplu de disfăcut. Personal îmi dă un plus de siguranță acest lucru, căci nu poate oricine să se invite la lucrurile personale pe care le depozitez în aceasta.

La FemmeLuxe se regăsesc și zeci de alte lucruri frumoase și calitative precum:
- satin dresses
- PU leggings
- lace bodysuits, etc.

Cum vi se par articolele de astăzi? Ați purta ceva din acestea?

You May Also Like

0 comments