Kit-ul de vară Sensiblu. Conținut și impresii.

by - marți, septembrie 17, 2019

Nu mai este nicio noutate că cei de la BUZZStore realizează campanii din ce în ce mai interesante și atractive, după cum este și campania la care fac referire astăzi.
Dacă nu ești deja înscris în comunitatea buzzerilor o poți face accesând acest link->> https://www.buzzstore.ro/referral-form/?ref=747
Dacă vei fi selectat, majoritatea produselor sunt oferite cu titlu gratuit în schimbul opiniei tale sincere.


Revenind la campania actuală, kit-ul conține produse ale unor branduri cunoscute pe care nu le-am mai încercat până în prezent și care au fost selectate cu atenție de către specialiștii în materie de înfrumusețare. Farmacia Sensiblu este un loc unde merg săptămânal, unde găsesc mereu oferte și promoții, prețuri avantajoase și/sau mici pe baza cardului de fidelitate.

Este potrivit acest kit pentru vacanță? Vă voi spune în cele ce urmează.

Kit-ul #buzzSensiblu și impresii

În kit am regăsit 4 produse într-o variantă predominant full size, dar totuși suficient de compacte și pentru un spectru larg de nevoi pe care l-am putea necesita în vacanțe, dar nu numai.

1. Spray-ul repelent Dr. Hart împotriva țânțarilor și al căpușelor 
Practic este un spray care poate fi utilizat cu spectru larg împotriva insectelor, pentru a preveni mușcăturile acestora ce pot duce deseori la infestarea cu viruși și bacterii. 
Sistemul cu pompiță oferă o utilizare ușoară. Aplic câte trei pulverizări pe fiecare braț după care masez ușor pentru a întra în piele, ceea ce se întâmplă foarte repede (câteva secunde).


Îl aplic chiar și acum la început de toamnă deoarece existența țânțarilor care îmi produc bube foarte mari și mâncărime este în floare. 
Odată aplicat insectele își schimbă direcția negreșit. 
Am observat că acest spray poate fi aplicat și după pișcături. Calmează mâncărimea imediat de la aplicare și lasă în același timp pielea foarte hidratantă. Are totodată și un efect răcoritor, fiind o soluție ideală pentru vară.



2. Roll-on natural cu rodie de la Dr. Oganic
Acest roll-on este unul natural, fără alcool, substanțe de sinteză și parabeni. Nu blochează porii și are un miros fresh ce se menține o perioadă îndelungată.


Deși multe deodorante de talia acestuia nu au funcționat deloc în cazul meu, acesta este cu adevărat un deodorant eficient care asigură o protecție de circa 24-48 ore în funcție de circumstanțe.
Personal, chiar dacă nu conține alcool, l-am folosit după epilare și mi-a oferit o ușoară senzație de iritare, motiv pentru care nu l-aș refolosi în acest mod mai devreme de 24 ore de la acest proces. 


3. Șamponul uscat Batiste
Nu cred că mai e nevoie de nicio introducere specială pentru șamponul uscat Batiște în varianta clasică. L-am încercat și în trecut și nu mi-a plăcut. Însă am decis să-i mai dau o șansă.
Este un șampon uscat ideal pentru a fi aplicat între spălări, ce ajută la menținerea parului într-o stare decentă.
Aplicat pe un păr nu foarte gras oferă rezultate foarte bune și în plus nu albește scalpul, oferind părului volum și un parfum fin și fresh. 


4. Crema de protecție solară 30 de la L'Erborario
Cu produsele L'Erborario cochete de mică, acesta fiind un brand italian pe care mama îl aducea întotdeauna la întoarcerea din această țară. Am încercat numeroase produse de la ei și nu mă miră nici acțiunea acestui produs.


Este din nou un produs organic realizat din ingrediente de o calitate foarte bună, având la bază extracte de morcov și ulei de susan. 
Textura este ușoară, dar pe ten se resimte intens hidratantă imediat după aplicare. Se absoarbe ușor, însă tenul este hrănit în profunzime fapt ce nu-mi place. Însă, lăsat să se absoarbă în piele timp de 15-20 minute după cum scrie în prospect sau utilizată în sezonul rece când tenul este foarte uscat, tenul meu rămâne catifelat însă nu gras.
Crema aceasta este un miracol pentru multe dintre fondurile mele de ten, cel puțin pentru cele la care n-am găsit nicio bază cu care să se împace bine. Dacă anterior omiteam din lene acest pas, acum s-a transformat într-o obișnuință. Pielea nu mi se mai descuameaza iar machiajul nu mai "crapă" pe parcursul zilei. Și nici nu e necesar să folosesc pudră sau spray pentru fixare. 


Protecția solară este importantă oricând, chiar și în sezonul rece, când UV-ul este mult mai ridicat și mai ales dacă aveți pete pigmentare sau afecțiuni ale pielii care se manifestă astfel. Este adecvată tuturor tipurilor de ten și inclusiv celui sensibil, ca al meu. Cele care aveți tenul uscat o veți adora din prisma texturii, dar și tuturor celorlalte fete. 
Este un produs pe care îl voi recumpăra cu siguranță. 

Așadar și kit-ul de vară de la Sensiblu a fost o reușită totală. Toate aceste produse sunt ideale pentru vacanță și pentru vară, o jind exact la țintă problemele cu care ne putem confrunta pe parcursul acesteia. Este de trecut în revistă că farmacia Sensiblu deține până la finalul lunii și zeci de promoții la zeci de alte produse. Așa că nu uitați să le faceți o vizită și să vă achiziționați esențialele favorite. 
Voi le-ați incercat? Cum vi s-au părut?

You May Also Like

0 comments