OOTD: Ținuta cu motive tradiționale de la Bonprix

by - luni, septembrie 02, 2019

Bună, draga mea!
Pe când alții așteaptă toamna cu nerăbdare eu încă mă bucur de ultimele zile de vară care sper să nu se termine prea curând.
Încă mă las învăluită de cele peste douăzeci - treizeci de grade și parcă nu sunt pregătită să trec din nou la haine groase. Nici șifonierul meu nu-și dorește asta, deci facem o echipă grozavă.


Astăzi a venit rândul unei noi ținute marca Bonprix și a unui element foarte special pentru mine. Îndrăznesc a spune că este o piesă de colecție pentru o garderobă căreia îi plac lucrurile unice și tradiționale. Astăzi e despre salopeta cu motive tradiționale Bonprix pe care am așteptat-o cu nerăbdare să o așez printre atâtea lucruri cu notă tradițională.


Salopeta are în alcătuire bumbac în proporții mari, motiv pentru care e o piesă confortabilă și plăcută pentru piele. Am ales mărimea 34, însă pe mine se așează destul de larg având în vedere tiparul croielii. Personal nu mă deranjează că se vede mai lărguț, fapt ce-l pot regla câtuși de puțin prin intermediul unei curele. Îi recomand așadar în tiparul actual unei persoane care poartă chiar și mărimea M.
Lungimea pantalonului este diferită față de ce vezi la tot pasul, adică nici prea scurt și indecent, nici foarte lung încât să acopere totul și să-ți fie foarte cald. Corpul meu se simte foarte confortabil în ei iar pielea poate să respire în voie. 
Bretelele sunt detașabile iar motivele sunt extrem de interesante, aducând o notă tradițională și unică unei ținute.


Alături de salopetă am adăugat ținutei o bluziță frumoasă și vaporoasă tip ie, alături de o pereche de balerine tip teniși de la Bonprix. Balerinele sunt realizate dintr-un material textil mai dur și din păcate mărimea nu corespunde nici la ele. Mi-ar fi trebuit cu o mărime mai mică, așa cum i-ar fi trebuit și mamei mele, căreia i-am achiziționat aceeași pereche într-o mărime mai mare. 
Calapodul este lucrat foarte confortabil, talpa fiind foarte comodă, iar fâșiile de material care se leagă tip fundă ajută la fixarea papucului pe picior. Pentru picioarele problematice și care au nevoie de stabilitate, acești papuci sunt perfecți de zi cu zi.


Vouă cum vi se pare ținuta de azi? Ce element vă atrage cel mai mult? Ați purta această salopetă și/sau balerinii sport?


You May Also Like

0 comments