Rezolvarea problemelor de tranzit intestinal, intre adevar si conspiratie. Impresii Optifibre.

Inca de mic copil am fost o fire pofticioasa. Imi place sa mananc, sa incerc lucruri diferite din arta gastronomiei, chiar daca acest lucru nu se reflecta in silueta pe care o am. Corpul nostru proceseaza divers si asa se explica faptul ca n-am ajuns la o greutate ridicata si inadecvata conditiei mele fizice, chiar daca deseori consider ca mananc mult. 
Cu toate astea, in urma cu circa doi ani, am avut pentru prima data socul vietii mele. Un corp atat de suplu ascundea probleme de tranzit care se accentuau treptat, fara ca nimeni sa-si dea seama. 

M-am trezit intr-o zi frumoasa de vara, dupa o vizita la rude, cu dureri cumplite de abdomen si stare de voma. Incepuse in acel moment cea mai tragica perioada a vietii, moment in care am spus ca s-a terminat si deja imi faceam probleme ca nu voi apuca sa-mi iau adio. Evident, lucrurile nu sunt chiar atat de grave, insa m-au trimis in acel punct la medici, la urgente, unde mi-am petrecut intreaga noapte. M-am reintors acasa a doua zi, cu aceleasi stari rele si ma rugam sa functioneze ceva, orice pastila pe care mi-o procurasem de la farmacie. Si luasem mai multe. Chinul a durat o saptamana, timp in care absolut nimic nu dadea roade. Incepusem inclusiv sa tin un regim si imi era destul de greu sa vad atatea bunatati pe masa si eu sa nu ma pot atinge de nimic. Situatia s-a rezolvat atipic, cu nervi si vointa, asta dupa ce nicio pastila si niciun remediu babesc nu m-a ajutat.
A urmat o perioada in care imi era pur si simplu frica sa merg la facultate, la camin si ca se va repeta episodul. O patisem deja. 

Mai tragic era ca, de fel, aveam o alimentatie destul de echilibrata, cu fibre si proteine bune din carne si alimente vegetale, cum ne indica si nutritionista Florina Badea, toate combinate in mare cat se poate de bine. Mancam de zeci de ori mai bine ca un student clasic care-si impartea fiecare masa intre fast-food si gustari nesanatoase, clar.
Si cine e totusi vinovatul? Un tranzit buclucas, mi-am zis eu. Dar din pacate problemele acestea de tranzit se instaleaza la fel, fara un motiv aparte, la copii, varstnici sau chiar si la femei insarcinate, care nu pot apela chiar la orice metoda de combatere a constipatiei, ideala fiind prevenirea ei prin alimentatie.
Dar, prin primavara anului, faceam cunostinta cu un produs nou, fata de care eram foarte sceptica, asa cum am fost si atunci cand am vazut ca pastilele fel de fel si remediile babesti nu-si fac absolut niciun efect. Asa a intrat in caminul si in viata mea prima cutie de OptiFibre de la Nestle.


Ce e OptiFibre?
OptiFibre sunt fibre 100% vegetale transpuse intr-o pudra usor de dizolvat in lichide si alimente moi, avand o sfera larga de uz. Poate fi utilizat in cafea, ceai, supe, supe crema etc. Ca adjuvant in prevenirea si tratamentul constipatiei, cat si a dereglarilor de tranzit. De la Florina am invatat ca organismul are nevoie zilnic de 25 g fibre pentru a functiona corespunzator si pentru a preveni blocajele de tranzit. Recunosc, pe langa faptul ca nu stiam aceasta notiune, nici nu cred ca m-as fi putut tine sa masor zilnic cam cate grame de fibre consum astfel incat sa indeplinesc acest raport. Ei bine, o masura de OptiFibre consumata in dozele indicate de ambalaj, pe durata a 3-4 saptamani, aduce organismul in parametri normali si normalizeaza digestia. Acest ultim lucru il pot spune eu, traindu-l pe propria piele. Primele efecte se resimt aproximativ dupa 3 zile, insa eu le-am resimtit din prima zi.
Il dizolv fie in cafea, fie in alimente, si bucuria mea cea mai mare este ca nu ma mai simt balonata si grea, mancarea nu mai este greu de digerat, motiv pentru care si fiecare masa nu-mi mai provoaca stare de greata (chiar daca nu e grea de fel), tranzitul e in parametrii, iar de constipatie - well, ce e constipatia?


In plus, ceea ce e de-a dreptul ideal, e ca OptiFibre a fost conceput in asa fel incat sa poata fi folosit atat de femeile insarcinate, cat si de copii. Astfel, e un super bonus sa nu-ti mai faci griji pentru constipatie, un subiect devenit deja tabu in randul mamicilor, si sa concentrezi toata aceasta energie pe gandul ca in curand iti vei strange puiul in brate. 
Acest supliment alimentar poate fi introdus in rutina treptat, oricand, in alimentele cu acea consistenta mentionata anterior, fara a avea niciun fel de efecte adverse. In acelasi timp, poti apela din cand in cand la gustari nesanatoase, fara sa-ti fie frica si sa te ingrijorezi ca tranzitul va fi pus sub semnul intrebarii si fara sa-ti mai fie teama ca vei trece printr-o experienta de tranzit negativa. Corpul asimilieaza imediat Optifibre astfel incat te poti bucura de viata fara sa mai faci compromisuri alimentare.



Este bine totusi sa asociem viata de zi cu zi cu un stil de viata si o alimentatie echilibrata. Nu va feriti sa consumati fibre de calitate si proteine (carne de peste, carne slaba, seminte, paine cu cereale etc.) caci ele sunt extrem de importante, atat pentru un tranzit sanatos, cat si pentru un corp plin de vitalitate si energie. 

Comentarii

Postări populare