Am testat noua pudră Sano Maxima! Iată ce impresii mi-a lăsat.

by - vineri, noiembrie 01, 2019

De curând, prietenii în materie de curățenie, de la Sano România, m-au surprins cu o nouă lansare. După ce ne-am îmbrăcat hainele într-un parfum de milioane, cu ajutorul colecției de balsamuri Sano Maxima Perfume Collection, a venit și rândul pudrei cu același nume, cea care promite de altfel rufe impecabile, cu 0 pete, catifelate, dar și intens parfumate.
Trece noua pudră testul?



Mi-am zis că un vizual foto-text nu e suficient pentru o astfel de provocare. Zilnic avem de-a face cu pete încăpățânate care ne "amenință" garderoba preferată. Așa că am decis inclusiv să creez materialul video pe care vi-l prezint mai jos.


Pentru că sunt o adevărată pasionată de machiaj și modă am supus provocării două din articolele mele preferate. Iar în rolul principal am adăugat petele de fond de ten, produsul cosmetic de nelipsit din trusa mea de înfrumusețare, cât și petele de vin, cele cu care ne confruntăm frecvent de-a lungul degustărilor sau al petrecerilor alături de cei dragi. A reușit să treacă testul?
Aflați urmărind materialul video sau urmărind acest articol în continuare.

Testul Sano Maxima și petele cele mai încăpățânate din Univers.

Pentru testul în speță n-am folosit nicio strategie aparte. Am adăugat hainele în cuva mașinii de spălat, după care am adăugat detergentul și balsamul Sano. Fiind articole sintetice am setat mașina la programul adecvat și am așteptat cumințică să-și termine treaba.
După ce s-a finalizat ciclul de spălare am scos hainele nerăbdătoare în așteptarea rezultatului.
Petele de vin au dispărut din prima, în timp ce petele de fond de ten au fost dușmănoase până-n pânzele albe.


Mi-am zis că nu-i a bună și că trebuie să mai fie o soluție. Doar nu avea să arunc o rochiță drăguță, nu-i așa?
Am stat și m-am gândit ce-i de făcut: să pun degresant, să bag clor... Oricare dintre aceste două soluții nu mi se păreau prea adecvate, pentru că degresantul și clorul nu doar că scot culorile, însă atacă și țesăturile. Practic efortul ar fi fost în zadar. Dar am văzut acolo scris pe pungă că Sano Maxima poate fi folosit inclusiv la spălarea manuală și că poate fi utilizat anticipat sau după, pentru a înmuia hainele cu pete încăpățânate și pentru a da hainelor încă o șansă. E drept, depinde și de tipul petelor. Un detergent bun va curăța cu ușurință petele domestice. Îmi place faptul că Sano oferă libertate în spălare, adică faptul că poți utiliza un singur detergent, atât pentru spălarea automată, cât și pentru cea manuală. E mult mai simplu și nu te mai încurci în etichete.


Așadar, zis și făcut! Am luat o măsură de pudră pe care am dizolvat-o în apă și am adăugat rochia. N-am lăsat-o deloc la înmuiat și m-am apucat de frecat la petele buclucașe. N-a trebuit să frec până să-mi rup unghiile de domnișoară, astfel că, spre surprinderea mea, la cea dea doua încercare petele au dispărut complet. Și cam asta-i toată povestea!


Rochia cea buclucașă, alături de tricoul cel dungat au ieșit curate, catifelate, cu 0 pete și fără o țesătură afectată. 
Iar această pudră este disponibilă în diferite variante, cu mai multe arome, inclusiv în versiunea Sano Maxima Sensitive pentru hainele și pielea bebelușilor. Voi ați încercat noua inovație? A trecut testul vostru?
Noua gamă se regăsește în supermarketuri, hypermarketuri, online și în magazinele de profil Sano.


You May Also Like

1 comments