La ce soluții poți apela când ai probleme de tranzit și cum te poate ajuta suplimentul OptiFibre

by - sâmbătă, noiembrie 23, 2019

Problemele de tranzit se instalează fix atunci când te aștepți mai puțin. Ele vizează în mod special persoanele care au un tranzit deficitar datorită unor disfuncții medicale ale organismului, persoanele care au un apetit ridicat și care nu au o alimentație echilibrată, cât și copiii sau femeile însărcinate.

Cheia unui stil de viață sănătos, lipsit de probleme de tranzit, este reprezentată în principal de:
-o bună gestionare a activităților zilnice în raport cu timpul și cu capacitatea noastră de a le duce la bun sfârșit într-un mod cât mai relaxat cu putință;
- cel puțin treizeci de minute de sport;
- consumul ridicat de lichide (apă, sucuri naturale,etc.);
- o alimentație echilibrată, bogată în fibre, vitamine și minerale.


Suplimentar putem apela și la OptiFibre, un supliment alimentar adresat persoanelor de orice vârstă, inclusiv copiilor cu vârste de peste trei ani și femeilor însărcinate, care ajută la menținerea unui stil echilibrat de viață, avand capacitatea de a preveni și de a trata simptomele asociate constipației, balonării, stările de greață sau senzațiile de prea plin.


Suplimentul OptiFibre reprezintă soluția adecvată care oferă corpului cantitatea necesară de fibre benefice tranzitului. Personal, m-am confruntat foarte des cu toate aceste simptome sau doar cu o parte dintre acestea. Și unul dintre motivele principale datorită căruia apare constipația o reprezintă o cantitate mult prea mică de fibre în organism. Niciodată nu m-am gândit să măsor cantitățile de fibre pe care le consum, din pâine sau preparate, fapt ce practic mi-ar fi fost imposibil. Și, deseori, aveam un program haotic de masă, consumam prea puține lichide sau alimente nesănătoase. De asemenea, nici nu știam că necesarul ideal pentru un tranzit fericit este de 25 g fibre/zi.


Așa că am descoperit exact la timp suplimentul alimentar solubil în lichide și alimente moi - OptiFibre. Se dizolvă cu ușurință în maxim treizeci de secunde și nu schimbă gustul alimentelor sau textura acestora. 
După o cură de peste 30 zile, organismul meu și-a intrat în limitele normale și am înlăturat aceste neplăceri care și-au pus anterior amprenta în viața mea de zi cu zi. 

Îmi este mult mai ușor să mă bucur de viață și să consum mâncărurile și alimentele mele preferate, fără să-mi mai fie teamă că pot avea probleme din nou. Consumând o măsură de OptiFibre după fiecare masă principală, sănătatea organismului meu este mai echilibrată, iar eu mă pot bucura din nou de viață.


You May Also Like

3 comments