Pastel de iarnă cu Bonprix

by - vineri, decembrie 06, 2019

Bună, draga mea!
Primii fugi au început să cadă, iar vremea tot mai rece ne aruncă în haine groase și călduroase. 
Am răscolit in garderobă și am căutat să văd ce-mi lipsesc din dulapurile bogate.  Am descoperit câteva lucruri pe care mi le-aș dori și de care aș avea nevoie, așa că am plasat o nouă comandă la Bonprix.
De data aceasta am fost luată prin surprindere, căci coletul meu a ajuns mult mai repede decât m-am așteptat. La două zile după ce am plasat comanda coletul a fost expediat, iar la 7 zile deja mă suna curierul să-mi înmâneze coletul.


Cei de la Bonprix au și un concept nou pe care îl implementează tot mai profund. De la colecția de haine sustenabile lansată cu ceva vreme în urmă, acum produsele nu mai sunt expediate într-o pungă uriașă, ci în cutii realizate din minim 70% material reciclabil, care sunt prietenoase cu mediul și reduc poluarea acerbă.

De data asta mi-am adăugat în coș doar 3 produse și despre două din ele vorbim astăzi.

Esențialele Bonprix în garderoba de iarnă 

Deși mulți se iau după sezon sau trenduri, eu cred că cel mai important e să ne simțim bine în ținutele noastre. Deși jocul de culori pe care l-am făcut mă duce în mod inevitabil cu gândul la primăvară, straturile mi-au fost de folos cât să-mi păstrez o temperatură călduroasă pe o vreme atât de friguroasă.


De foarte mult timp ziceam că-mi iau o helancă albă, așa că de data asta n-am vrut să mai amân acest lucru. Am găsit una tare frumoasă, aparent simplă și destul de călduroasă. Albul, la fel ca și negru, poate fi cu ușurință introdus în diferite ținute, iar helanca este extrem de versatilă. Este subțire și potrivită pentru sezonul rece, oferindu-mi libertate deplină de a o accesoriza. Eu m-am folosit de o fustă pastelată, de mantoul subțire cu bumbac, pe care l-am achiziționat tot de pe Bonprix în primăvară și pe care l-am purtat pe post de sacou, cât și de o pereche de dress-uri groase.


Piciorușele mele au fost învăluite în confort de celălalt articol pe care mi l-am luat de această dată de la Bonprix - o pereche de ghete albe cu șireturi și catarame.
N-am mai vrut negrul acela extrem de frecvent întâlnit în garderobă și cu ghetele astea a fost dragoste la prima vedere. Putem opta și pe negru, dar pe alb aveau un farmec deosebit. Și nu înțeleg de ce oamenii fug de încălțămintea albă, căci indiferent de culoare tot e nevoie să întreții încălțămintea.


Sunt fix perechea aia de ghete pe care mi-o doream eu, comode, cu puțin toc, puțin înnalte cât să se potrivească atât la pantaloni, cât și la rochii sau fuste. În plus, nu sunt blănite, deci merg perfect atât în sezonul rece, cât și în cel cald, așa cum m-am învățat să port ghetele de vreo doi ani încoace.


Mi-am luat și cremă albă cu ajutorul căreia îi întrețin după fiecare purtare. Eu mi-am luat cu o mărime mai mare ca să le pot folosi și cu șosete mai groase și să nu mă jeneze, exact așa cum procedez de obicei cu încălțămintea închisă.

Voi ați purta ghete albe? Dar haine albe?


You May Also Like

2 comments

  1. Îmi place culoarea albă,eu chiar și în casă îmi las pereții albi când dau cu vopsea ,dar referitor la încălțăminte este bine de cei de la oraș că la mine aici la țară mai este noroi ,nu-i ca la oraș numai șosea ,în rest îmbrăcămintea albă este pe placul meu .Helanca este foarte frumoasă !Să le porți cu plăcere !😘😍❤

    RăspundețiȘtergere