Comanda cu pulovere Dresslily

Bună, dragele mele!
După cum bine v-am dat de știre deja, înainte de sărbători am primit o nouă comandă de la Dresslily. M-am considerat destul de inspirată încât să las deoparte alegerea unor piese extremiste sau care nu sunt de sezon pe altă dată și am optat strict pentru câteva pulovere drăgălașe pe care să le pot purta în marea majoritate a anului.


Mă bucur tare mult că ultimele comenzi Dresslily au ajuns fără probleme la poșta locală, ceea ce pe mine personal mă entuziasmează să plasez noi comenzi. Durata comenzii a fost în jur de circa o lună iar produsele au ajuns ca de obicei foarte bine ambalate, fiecare în punguța lui proprie.

În general articolele de sezon mi se par destul de monotone, așa că m-am bucurat că am găsit niște pulovere simpatice cu fundițe, exact pe gustul meu. Și mi s-au părut atât de drăguțe încât n-am rezistat să nu le iau în ambele variante de culoare, atât pe negru, cât și pe roșu.
Nu aveau mărimea S așa că m-am riscat cu o mărime mai mare. Și nu regret. Ambele pulovere se așează lejer, dar nici foarte larg încât să se vadă urât. Puloverele au în alcătuire atât poliester, cât și bumbac, fiind foarte confortabile la purtare, cât și destul de călduroase, nici prea groase, dar nici foarte subțiri.


Am luat și un al treilea pulover într-o  culoare piersicie, cu un detaliu ușor de volane la mâneci, însă nefiind în stoc am ales să nu o mai pozez. 
Puloverul negru încă mai e în stoc alături de alte articole vestimentare și accesorii printre care sigur veți găsi ceva pe gustul vostru. Așadar, dacă vă tentează în perioada următoare să plasați o comandă pe Dresslily, vă ofer codul DLKOL25C (up to 25% OFF orders over 30$) care vă aduce o reducere de peste 25% pentru comenzile de peste 30$. Puteți accesa acest link->>  http://bit.ly/2Lhn63Q unde veți găsi ofertele de sezon.




Voi ce părere aveți de aceste pulovere? Ați purta așa ceva sau ceva similar?

Comentarii

  1. Sunt minunate toate și iți stă foarte bine ,îmi plac alegerile făcute de tine .Să le porti cu plăcere draga mea ! Foarte frumoase hăinuțe !💖

    RăspundețiȘtergere
  2. Super aticolul, iti vin bine puloverele! Eu una imi cumpar chiar si incaltamintea online, de pe https://www.superlative.ro/ .Gasesc aici tot ce am nevoie. Pentru restul haine nu am un magazin preferat. Voi de unde va faceti cumparaturile?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare