Articole elegante, pentru evenimente, de la FemmeLuxe

by - marți, februarie 25, 2020

Bună, draga mea!
Săptămâna aceasta a ajuns o nouă comandă FemmeLuxe. Din păcate nu mă pot lăuda cu o stare de sănătate foarte bună, așa că pentru moment doresc doar să vă arăt produsele alese/primite și să vă spun câteva cuvinte despre ele, urmând ca în viitorul apropiat să vă arăt cum se așează pe corpul meu.
FemmeLuxe este un site foarte ok dacă ai evenimente speciale și un buget foarte mic pentru alegerea ținutei sau pur și simplu dacă nu vrei să investești într-o piesă vestimentară pe care s-o porți o singură dată. Nu înțeleg de ce, dar la noi a devenit o tradiție ca să nu porți aceeași rochie sau aceeași ținută la două evenimente similare.

Și cum mie îmi plac piesele lor elegante sau cele ieșite din comun, m-am gândit să-ți prezint alegerile mele drept inspirație, mai ales că se apropie sezonul cu evenimente. Menționez din nou că pachetele FemmeLuxe vin din Anglia, deci nu există taxe extra chiar dacă au ieșit din UE, iar coletul ajunge în termen aproximativ de 1-2 săptămâni.

Alegeri elegante de la FemmeLuxe 

Am optat din nou pentru articole din satin, acesta fiind un material elegant, mai mult decât potrivit pentru evenimente sau ținute elegante. 


Am ales o rochie roșie și un top albastru intens care mi s-au părut foarte promițătoare.
Rochia este tare delicată, subțire și ușor extra dacă e să fac referire la acel umăr gol și la mâneca ușor balon și creață. Mâneca are și un burete la umăr pentru structură, care-i permite să se așeze frumos și echilibrat pe corp. Este o rochie care se poartă exclusiv fie cu o bustieră, fie cu cupe, materialul neavând niciun detaliu în zona sânilor. Deși am ales mărimea 6, ca de obicei, rochia vine ușor largă într-o parte, astfel că alegerea unei bustiere nu e întocmai ok. Ar trebui s-o strâmtez pe părți ca să se așeze perfect. Însă, lungimea e foarte bună, nefiind nici foarte scurtă așa cum îmi era teamă, nici lungă (deasupra genunchilor).



Top-ul albastru însă, care e identic, se așează grozav de bine. Nu e deloc larg și nu lasă bustiera la vedere pe margini. Îmi place nespus de mult și cred că este ideal la un eveniment în care vrei ceva simplu, dar elegant, pe care să-l îmbini ușor la fuste, pantaloni etc.


Și dacă tot vorbeam de top-uri am ales și unul mai îndrăzneț, nu neapărat potrivit pentru un eveniment deoarece expune mult prea multă piele. Este vorba de un top roșu foarte scurt, cu mâneci din organza și cu fâșii de material lungi și subțiri care vin înconjurate în jurul taliei. Nici nu-mi place in mod deosebit, dar nici nu-mi displace. Este clar un top care solicită o combinație cu jeans, trousers sau fustă cu talie înaltă (în opinia mea). Mânecile sunt tare interesante și elementul extra pe care eu îl caut mereu. 


Iar ultima alegere este reprezentată de o rochie pe care iar, nu o consider întocmai potrivită pentru o ocazie, ci mai mult pentru o ținută ușor feminină și aparte, de zi. Văzusem rochia asta de ceva vreme dar nu eram ferm decisă dacă vreau să o încerc sau nu. Cum alegerile mele au fost ceva mai limitate de această dată, m-am decis în cele din urmă să-i dau o șansă. 


Adevărul este că nu-i deloc o rochie rea, singurul ei minus fiind materialul care "foșnăie" atunci când mă mișc. Se așează destul de bine pe corp, doar la bust am impresia că materialul este puțin cam larg și că nu se creează întru tocmai acel decolteu dreptunghiular fix. Dar nu se așează nici foarte urât, fiind o rochie pe care o pot purta fără probleme. Lungimea este bună și nu e nici transparentă. Îmi plac mânecile ei bufante și imprimeul animal print care e destul de popular. 


Și acestea au fost selecțiile mele de această dată. Am în plan să încerc câteva top-uri superbe care mi-au atras atenția în ultima vreme, un black lace bodysuit pe care mi-l doresc, cât și rochii cu corset sau corset dress

Voi ați luat ceva recent de la ei? Cum a fost experiența voastră? 

You May Also Like

2 comments

  1. Nu am comandat niciodată de pe acest site ,foarte frumoase alegerile tale ,îmi plac mult topul albastru ,dar si celălalt este minunat și rochițele sunt foarte frumoase ,alegeri super bune ! Să te bucuri de ele draga mea și multă sănătate ìți doresc !🙏❤

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am comandat niciodată de la ei dar le imi place ce vad la tine,voi tine cont cand imi comand haine

    RăspundețiȘtergere