Ce rochii elegante aș purta la o ocazie specială

În copilărie n-am fost nicicum adepta rochiilor elegante. O mare parte a timpului am purtat strict pantaloni, pentru că mi se părea că nu am nimic deosebit și gingaș, asemeni fetițelor pe care le vedeam în reviste. Adoptam deseor stilul unui băiat, mai mereu în trening, cu adidași și părul prins.
Odată cu trecerea timpului am început să mă inspir de la a mea soră, o apariție foarte elegantă și feminină în fiecare zi. Astfel, ușor, ușor, am descoperit și dragostea față de rochii elegante, în special față de acele rochii deosebite pe care le porți la un eveniment special sau la o ocazie.

Rochie lunga de dama cu imprimeu floral

Ce rochii elegante aș purta la o ocazie specială

Aș opta fără nicio îndoială și fără nicio restricție lentru rochii de dimensiuni diverse, cu o croială cât mai aparte sau chiar atipică. Îmi plac enorm rochiile din catifea, din materiale vapiroase, rochiile din satin sau rochiile care au o construcție specială.
Prin intermediul magazinului online Felamo.com am găsit o sumedenie de rochii pe placul meu. Rochiile de pe acest site sunt de altfel și foarte accesibile, astfel că mi-aş permite oricând o astfel de rochie impunătoare fără să fiu nevoită să fac compromisuri financiare.

Rochie sexy și slim pentru femei, culoare uni, rochie cu bretele subțiri potrivită pentru timpul liber

Multe dintre aceste rochii sunt exact pe gustul meu. Au rochii cu volănaşe pe care le consider ideale pentru zilele călduroase, cât și rochii din dantelă romantice și foarte feminine.
De asemenea, aș purta fără nicio îndoială, la o ocazie specială, o rochie cu paiete sau o rochie maxi, care să îmi pună corpul în valoare și totodată să strălucesc în lumina reflectoarelor.
În opinia mea, nu există modele de rochii la Felamo care să nu-ți atragă atenția sau care să fie mai puțin deosebite. O rochie specială știe intotdeauna cum să te pună în valoare și să te face să te simți de milioane, chiar dacă la baza achiziției se află un cost foarte mic. Vouă ce rochii de la ei v-au atras atenția?

Rochie de dama cu umar cazut, imprimeu floral, (fara curea), calitate superioara

Comentarii

Postări populare