Comanda Dresslily și coletul vamal care a ajuns acasă

by - miercuri, mai 27, 2020

Comenzile online din China încă funcționează fără probleme. Partea proastă e că aceste comenzi ajung extrem de greu.
Cum e și comanda pe care am plasat-o în urmă cu două luni, la invitația celor de la Dresslily's Women's Fashion. Cei de la Dresslily oferă transport gratuit la comenzile de minim 45$, iar prin intermediul cuponului GBJKNO puteți beneficia de o reducere suplimentară de 22% la comenzile voastre.
Da, a durat aproape două luni să ajungă și chiar o aşteptam nerăbdătoare pentru că aveam în ea niște produse pe care le-am așteptat cu drag.


Ca o mică paranteză, tind să menționez că deși e vorba de o colaborare, nu am scăpat de plata taxelor vamale, taxe pe care de altfel le-a scos din buzunarul meu, ca să pot reveni și cu impresiile de astăzi. Este rentabil să lucrezi ore în șir la poze și la articole, pe care să le și plătești? Nu prea, decât dacă-ți place cu adevărat. Și sper că-mi voi vedea acele taxe înapoiate de la partenera din China.

Dar trecând peste acest aspect, voiam să vă spun că a fost pentru prima dată când mi-a ajuns acasă un colet intrat în vamă. N-a venit pur și simplu, bineînțeles. Odată ce am aflat că a ajuns la oficiul vamal, ne-am interesat să găsim o metodă de transport în comun cu care să ajunge acolo, în orașul de reședință. Așa cum spuneam și alte dăți, eu nu am poștă vamală în oraș și nici un automobil personal în familie, astfel că sunt nevoită să apelezi la metode de transport în comun. Dar ce să vezi? Mulțumită pandemiei toate formele de transport au fost anulate. Astfel că am luat legătura cu vameșul care m-a îndrumat să dau un email la biroul vamal, prin intermediul căruia să rezolv în așa fel încât pachetul să ajungă acasă.


Sincer, mi s-a părut tare urât că, în situația de față și în condițiile în care e necesară deplasarea dintr-un oraș în altul, pentru prezența la vamă, n-au făcut o excepție ca aceste colete să ajungă fără alte bătăi de cap, la poșta de cartier. Sunt ferm convinsă că nu sunt singura care s-a confruntat cu asta. Ciudat a fost și faptul că drumul străbătut inițial de coletul meu, de la intrarea în București și până la vamă, a durat cam 4-5 zile, doar 8 ore pe traseul invers Piatra-București (așa este procedura) și încă aproximativ o săptămână jumătate până să fie trimis la mine. Înțelegeți voi ce e de înțeles. Înainte ca el să fie retrimis din București am plătit, bineînțeles, taxele vamale prin transfer bancar (19% din valoarea coletului, plus 20 lei taxa pentru că mi s-a vămuit coletul de către Poștă, prin angajații lor) și pentru că am un poștaş de milioane, acesta mi-a adus coletul acasă.

Dress/Rochie: bit.ly/36Cbvph


Am vrut să vă spun și aceste informații în mare, în cazul în care aveți astfel de colete de primit sau veți avea pe viitor.
Revenind la oile noastre și la produsele din pachet, chiar dacă am plătit acele taxe și am așteptat nespus de mult, trebuie să recunosc că am fost mega entuziasmată de produse. Și dacă vă întrebați ce e așa spectaculos la ele, ei bine, pur și simplu sunt pe placul meu. Nu am o problemă cu materialele de orice fel, nu m-a ținut mama în haine de la Zara ( made în China, by the way) etc. așa că mie nu mie rușine să achiziționez și să port astfel de produse atâta timp cât pentru mine sunt ok.


Așa cum v-am arătat și ieri pe rețelele de socializare, mi-am dorit să-i fac o surpriză și mamei soacre, care-mi este tare dragă.
I-am ales rochia maxi, pentru că vârsta și pentru că ea a trăit în altă perioadă, alte concepții, și își dorește lucruri mai clasice, mai versatile, piese care să nu lase foarte multe la vedere.
Modelul mi-a plăcut enorm de mult, așa că nu m-am putut abține să n-o probez și eu să văd cum se așează. E drept, aceasta e cu 2-3 mărimi mai mari, dar surprinzător nu se așează rău. În ambele cazuri, rochia este din păcate mult prea lungă, așa că mama-soacră va fi nevoită să apeleze la super abilitățile sale pentru a o scurta puțin, statura ei fiind destul de mică.


Imprimeul mi se pare foarte simpatic, cu crenguțe, păsărele, un imprimeu ce mă duce cu gândul la primăvară.
Materialul este unul sintetic, dar totuși mi se pare comod (eu nu am o problemă cu astfel de materiale). Deși nu are o jupă, materialul nu e deloc transparent, iar fusta mi se pare că se așează foarte "bogată" iar materialul e chiar greu. Ne place tare de totyou și abia aștept s-o poarte la vară. Eu am prins-o la reducere, dar adevărul e că prețul prezent mi se pare cam ridicat. Dar modelul e frumos, detaliile sunt fine, nu lasă la vedere foarte multe lucruri.


Mi-am luat și pentru mine două chestii, la fel, foarte dorite.
În primul rând mi-am luat o geacă biker, dar nu orice geacă, ci o geacă captuşită la interior cu blăniță.

Geacă biker/Biker jacket: bit.ly/3elWWZx


E drept, mi se pare un pic cam roz pentru gusturile mele, fapt ce m-a reținut un pic și o face în continuare. Dar mi-am dorit enorm de mult o geacă de acest gen și aceasta era singura disponibilă și singura geacă de acest gen pe care am găsit-o în ultimii ani. E drept, nici nu am avut timp să frunzăresc prea multe site-uri și nici n-am umblat prin magazine.


Geaca e totuși drăguță, e croită bine, super confortabilă și călduroasă. Chiar dacă e super roz, cu siguranță la toamnă-iarnă sau în zilele mega friguroase voi abuza de ea.


Și ultimul lucru pe care mi l-am ales a fost o pălărie. Am câteva pălării în colecție dar sincer, niciuna nu mi se potrivește. Toate sunt mult prea mari pentru capul meu cel mic.


Aceasta deopotrivă e perfectă. Și detaliile mi-au plăcut mult, fiind o pălărie de paie, lucrată foarte bine, cu niște franjuri şi o mărginuță din material textil. Este foarte jucăușă, colorată, și rămâne să-mi fac de cap cu ea la vară. Va merge de minune cu rucsăcelul de paie pe care l-am luat tot de la Dresslily în urmă cu puțin timp și care abia așteapt să ajungă la mine.

Pălărie/Straw hat: bit.ly/3dbCHxO


Vouă cum vi se par aceste achiziții? Voi ce v-ați mai achiziționat în ultima vreme?

You May Also Like

3 comments