Îngrijirea corpului cu produsele BioAleea și Essentiq

by - joi, mai 07, 2020

Zilele trecute vorbeam despre îngrijirea tenului. Dar dacă e să ne raportăm și la întregul corp, nu înseamnă că e mai puțin important ce produse folosim. 
Vă spuneam tot atunci că tenurile sensibile pot avea reacții la anumite ingrediente, precum uleiurile esențiale. Cu toate că pielea și tenul meu sunt sensibile, cu uleiurile esențiale m-am împăcat cel mai bine de-a lungul timpului. Nu mi-au provocat niciodată alergii, ci dimpotrivă, mi-au calmat pielea atunci când a fost necesar.


De aceea, m-am entuziasmat foarte tare când am primit câteva dintre produsele organice ale brandului BioAleea și respectiv, marca Essentiq.
În micul colețel se afla un gel de duș cu portocale, respectiv un gel facial de curățare și un mini-șampon de păr, dar și un balsam de buze.

Îngrijirea corpului cu produse Essentiq

Am înlocuit toate gelurile de curățare cu cel de la Essentiq. Și îmi place tare mult!
Are un miros extrem de fin de citrice, considerându-l potrivit pentru persoanele care nu se împacă bine cu mirosurile foarte țipătoare.


Folosesc o cantitate extrem de mică pentru întreg corpul, care curăță pielea gentil și o catifelează în profunzime.
De când folosesc acest gel de curățare pot spune că nu mai am probleme cu mâncărimea pielii. Vă mai spuneam cu alte ocazii că purtatul pantalonilor lungi o perioadă îndelungată de timp îmi provoacă mâncărimi.
Am pielea normală, dar destul de sensibilă, iar gelul hidratează exact cât trebuie și nu mai simt nevoia de a aplica un unt de corp, o loțiune sau o cremă hidratantă extra.


De asemenea, coletul BioAleea a fost însoțit și de un balsam de buze. Este foarte gurmand, având un parfum și o aromă de citrice. Balsamul de buze are o consistență densă, care începe a se topi ușor odată ce intră în contact cu buzele. Efectul este ușor hifratant, nu încarcă buzele și nu oferă o senzație grasă sau lipicioasă. Buzele se hidratează treptat, balsamul fiind eficient în calmarea buzelor inflamate sau iritate. Cu toate acestea, la buzele mele foarte uscate din ultima perioadă (fapt datorat și lipsei de fier din organism), trebuie să recunosc că am simțit nevoia să-l aplic de mai multe ori pe parcursul unei zile. Iar a esta este de asemenea un produs bio, cu extracte din plante și ulei de cocos.


Nu am încercat încă șamponul de păr, însă am testat gelul de curățare facială. Și drept să spun, și acesta îmi place tare mult. Curăță tenul gentil, lăsându-l proaspăt, fresh și catifelat, luminos, fără a fi hidratat în exces. Știți că eu nu agreez, cu mici excepții, cremele grase și gelurile care hidratează mult peste limită.


Așa cum menționam și la început, la baza acestor soluții se află extracte din plante și uleiuri esențiale, care au un randament sporit în prevenirea unor iritații și la calmarea lor, precum și la vindecarea unor leziuni, inflamații etc. 
Voi ați încercat produsele Essentiq sau alte produse din portofoliul BioAleea?


You May Also Like

3 comments

  1. Nu am încercat nimic ,dar mi-aș dori pe viitor poate voi avea ocazia să încerc gelul de curățare facială ,îmi place cum l-ai descris și arată minunat ! Să le folosești cu plăcere draga mea !

    RăspundețiȘtergere
  2. Valeria Chertes7 mai 2020 la 16:30

    Mulțumim pentru recomandare,cred că am avut și eu un balsam de buze de la ei.

    RăspundețiȘtergere