Te-ai îngrășat de când stai acasă? Iată 5 exerciții fizice care te vor ajuta să arzi rapid grăsimea!

by - vineri, mai 08, 2020


Perioada de izolare, menită să împiedice răspândirea coronavirusului, pare a fi dificilă pentru mulți români. În timp ce unii și-au găsit preocupări interesante, alții au fost nevoiți să depună eforturi considerabile pentru a sta departe de frigider și nu au reușit întotdeauna! Dacă faci parte din cea de-a doua categorie, ar  fi indicat să te apuci de sport, pentru ca, în scurt timp, să revii la “forma inițială”.  Mai e puțin și vine vara, pe care, cu siguranță, speri să nu o admiri din balcon!

Iată 5 exerciții fizice eficiente, pe care le poți face acasă:

Ps: Acestea dau rezultate dacă “strici prietenia cu frigiderul”!

  • Sari coarda! Este foarte simplu și extrem de eficient! Dacă nu ai un astfel de accesoriu, poți să faci o improvizație dintr-o sfoară groasă. În cazul în care vecinii tăi sunt mai dificili, exersează pe balcon, pentru a nu-i deranja. Săritul corzii îți va pune toți mușchii în mișcare, te va ajuta să ai o postură mai corectă și să arzi ușor caloriile. Pentru un rezultat mai bun, combină săriturile simple cu cele pe un picior, exact ca atunci când aveai 12 ani! Și zâmbește, o să arăți bine la vară!
  • Burpee este un exercițiu complex, care îți va lucra întreg corpul și ar fi indicat să faci o mică încălzire înainte de a te apuca de el. Acesta presupune o flotare, o ridicare a genunchilor la piept și o genuflexiune cu săritură. Fix în această ordine! Pentru a-l realiza corect, privește aici un tutorial. Este, într-adevăr, mai greu de efectuat, dar te va ajuta să arzi rapid un număr mare de calorii.
  • Rotirea piciorului în aer este o mișcare de pilates extrem de utilizată de către antrenori, pentru că ajută la eliminarea rapidă a grăsimii de pe abdomen. Mai simplu spus, te scapă de “colăcei”! Pentru a efectua corect acest exercițiu, trebuie să te așezi pe spate, cu mâinile întinse pe podea și cu piciorul drept, ridicat la nouăzeci de grade (piciorul stâng rămâne întins pe podea). În această poziție, încearcă să rotești piciorul ridicat ca și cum ai desena un cerc pe tavan, cu vârful degetelor. O să ai nevoie de o saltea, de o pereche de pantaloni elastici și, dacă vrei să faci și alte exerciții, ar fi indicat să ai diverse accesorii și echipamente pentru pilates, astfel încât să faci sport cu plăcere. 
  • Fandările sunt excelente, pentru că stimulează metabolismul și te ajută să dobândești forță musculară. Este important să le faci corect, pentru că, în caz contrar, riști să te alegi cu dureri de spate sau să nu obții rezultatele dorite. Poți căuta un tutorial explicit, apoi, să incluzi acest exercițiu în schema ta de antrenament. 
  • Săriturile pe loc par simple, dar, după câteva serii de patruzeci și cinci de secunde, o să-ți dai seama că nu e chiar așa. Acestea îți accelerează bătăile inimii, întărind musculatura și pun în mișcare mai multe grupe de mușchi. Așadar, nu le ocoli!

Specialiștii spun că este extrem de important să faci mișcare, mai ales în această perioadă, când stai mai mult acasă. Mănâncă sănătos, fă sport, iar imunitatea și silueta ta nu vor avea de suferit!

sursa foto: storyblocks.com

You May Also Like

0 comments