Impresii Bioderma Photoderm Cover Touch SPF 50+

by - vineri, iulie 03, 2020


Bună, dragile mele!
După cum poate ați observat, în urmă cu aproximativ o săptămână primeam primul colet de PR de la Bioderma, o adevărată surpriză. Micul colețel, cochet de altfel, conținea noua gamă Photoderm Cover Touch, a cărui preț de vânzare recomandat este în jurul sumei de 65 lei. Din punctul meu de vedere e un preț accesibil pentru un produs care face ceea ce spune, însă merită? Veți afla astăzi și impresiile mele.

Impresii Photoderm Cover Touch SPF 50+

Noul Photoderm respectă același tipar ca și primul produs de acest gen apărut, adică vechiul Photoderm. Este practic o cremă hidratantă de tip BB care are și acoperire pentru imperfecțiuni, dar și protecție solară. Indiferent de sezon, hidratarea și protecția solară sunt imperios necesare, pentru că acestea previn o serie de potențiale dezechilibre la nivelul pielii - arsuri, deshidratare, usturime, cancer etc.
Hidratarea și protecția solară e necesară chiar și pentru tenul mixt sau gras, cu toate că, având în vedere temperaturile caniculare, parcă deseori nu ne vine să punem nimic pe ten sau pe piele, de frică că vom face cunoștință din nou cu excesul de sebum. 


Photoderm Cover Touch este conceput special pentru tenurile mixte sau grase și promite o protecție maximă timp de 8 ore, timp în care matifiază tenul și tine excesul de sebum sub control. 

De fiecare dată când l-am aplicat pe ten, cu burețelul umezit (cel primit în colet, tot de la Bioderma), acesta s-a așezat absolut impecabil. Spre deosebire de alte bb-uri similare acesta are o acoperire fantastică a imperfecțiunilor, așa că dacă vă confruntați cu acnee sau semne post acneice, face o treabă excelentă în a le acoperi extrem de bine. Acoperirea sa mă duce cu gândul la un fond de ten, însă textura acestuia este una foarte ușoară și nu se simte pe ten. Nici nu se vede pe ten atât de încărcat precum un fond de ten. Nu încarcă absolut deloc tenul și nu se strânge în liniile fine. De asemenea, produsul este și non-comedogenic, fără parfum, alcool sau alte ingrediente ce ar putea sensibiliza sau afecta tenului, tenul meu fiind mixt și foarte sensibil (astfel că nu acceptă chiar orice).


Am încercat doar varianta Light, una dintre cele două variante disponibile alături de cea Gold, dat fiind tenul meu foarte palid și alb, care nu are voie să fie expus la soare și care oricum se bronzează foarte greu. Această nuanță din păcate e destul de închisă pentru mine (circa 2-3 tonuri). Reușesc însă să-l fac purtabil prin amestecarea acestuia cu un fond de ten mai deschis (picături de albire sau un primer alb), concealer și pudră. Așadar, dacă aveți tenul foarte deschis sau mediu, optați pentru versiunea Light.

Am reușit să-l port timp de 6 ore, timp în care am făcut cumpărături, am și transpirat puțin și poate deseori am atins fața pentru a verifica ce se petrece cu acesta. Are o rezistență la transfer foarte ridicată, de cel puțin 95% zic eu, chiar și fără a-l fixa cu pudră. Crema nu s-a scurs, tenul nu a început să lucească sau să-și schimbe cumva aspectul. Poate puțin la gradul de acoperire s-a mai diminuat (extrem de puțin), însă aș fi putut lejer să-l fi folosit în continuare și să fi făcut lucruri în văzul lumii, fără să-mi fie teamă de modul cum se prezenta tenul meu. 


La finalul celor 6 ore tenul meu încă arăta extrem de bine, chiar excelent, cum reușesc foarte puține bb-uri, cc-uri sau fonduri de ten s-o facă. Deși are efect matifiant, crema Photoderm nu usucă tenul, un alt bonus al acesteia.


După 6 ore


Legat de demachiere și rezistența la transfer, veți vedea ce spun când veți încerca să-l îndepărtați. Se îndepărtează foarte greu (lucru bun de altfel, ce arată rezistența lui) și doar cu un demachiant extrem de bun, de tip cremă sau pe bază de ulei. Doar așa am reușit eu să-mi curăț tenul complet și bineînțeles, cu o igienizare ulterioară, cu un gel de curățare intens purifiant.


Ca prin urmare, Photoderm Cover Touch de la Bioderma are un mare plus din partea mea. Este alegerea potrivită pentru tenul și nevoile mele. Îl recomand oricui cu un ten similar sau persoanelor care caută un SPF mare sau un BB multifuncțional, prietenos din punct de vedere al efectelor și al ingredientelor, fie celor care le plac produsele cosmetice cu rol matifiant.

Voi l-ați încercat? Ce impresie v-a lăsat? 

You May Also Like

7 comments

  1. Valeria Chertes3 iulie 2020 la 14:16

    Nu le-am încercat dar îmi place ce am citit despre ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine se vede 😍Cred ca o sa îl cumpăr și eu

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am un ten foarte gras și-mi găsesc mai greu produse ptr.el ,dar acestea cred că sunt foarte bune ptr.că din câte produse am încercat de la Bioderma toate au fost foarte bune ,au produse de calitate super bună !

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, buna recomandare se vede diferenta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Valeria Chertes6 iulie 2020 la 20:17

    Mulțumesc pentru recomandare,îmi plac produsele Bioderma.

    RăspundețiȘtergere
  6. Loredana Maria7 iulie 2020 la 14:35

    Au produse foarte bune ce-i de la Bioderma

    RăspundețiȘtergere