Măști "șervețel" de la Wash&Go. Avantaje și beneficii.

by - joi, iulie 02, 2020

Dacă până acum eram obișnuite cu măștile de păr la tub, în ultima vreme fac furori cele de tip șervețel, așa cum sunt cele de la Wash&Go România.
Am avut ocazia să încerc una dintre acestea și în trecut, iar noile lansări scot în lumină alte două variante. 


Măștile tip șervețel sunt ideale pentru oricine. Regula spune că este indicat să folosim o mască de păr cel puțin o dată pe săptămână, dat fiind efectul nutritiv pe care le furnizează părului. Măștile de păr sunt un plus de îngrijire pe lângă rutina zilnică, ceea ce înseamnă că prin utilizarea regulată veți obține și veți menține părul hidratat în permanență, reducând uscăciunea aferentâ, gradul de rupere și deteriorare a forului de păr, precum și încâlcirea acestuia.
Iar în ceea ce privește măștile tip șervețel d Ela Wash&Go, acestea permit o singură utilizare și sunt compacte, ideale pentru călătorii.


Ele nu vin doar cu produsul în sine, ci și cu acea cască, care sigilează părul și care previne uscarea lui cât timp acționează (astfel încât părul să se mențină umed iar masca să acționeze intens). În plus, aceste măști pot fi aplicate atât pe păr uscat, cât și pe period umed, precum masca obișnuită, dar și în timpul unor activități zilnice, prevenind împrăștierea produsului pe haine sau piele.

Impresii: Măști tip șervețel de la Wash&Go

Dacă data trecută încercasem versiunea pentru strălucire, de data aceasta am fost extrem de curioasă de cea pentru regenerare, dat fiind părul meu tratat chimic și predispus la deteriorare, cădere și uscăciune. De asemenea, dacă data trecută am aplicat masca pe păr umed, după igiena obișnuită, de data asta mi-am dorit să încerc varianta și pe păr uscat. Colecția se suplimentează și cu o a treia opțiune, pentru păr vopsit.
Practic, toate aceste măști vin cu cel puțin două avantaje (hidratare, regenerare, strălucire, prevenirea căderii accentuate a părului, protejarea culorii părului vopsit etc.). De menționat e și faptul că dacă vă confruntați cu probleme medicale, aceste măști nu vor combate definitiv căderea părului, așa cum n-o s-o facă niciun produs de îngrijire și niciun tratament.


Legat de aplicarea măștilor pe păr umed, în cazul unui păr tratat, mediu, uscat în mare, cantitatea de mască mi s-a părut a fi insuficiență. Astfel, dacă vă înscrieți într-una dintre aceste situații sau dacă aveți un păr lung, recomandarea mea este să le folosiți pe păr umed. Astfel masca se va uniformiza mai ușor și va acoperi o suprafață mai ridicată.
Având în vedere noul test am fost nevoită să o suplimentez cu o mască pe care o foloseam în mod obișnuit. 

Fie că sunt eu îndemânatică (cel mai probabil), fie că există un truc la mijloc, nu am reușit să fixez așa cum trebuie casca, astfel că am simțit că-mi "pleacă de pe cap" sau că părul tinde să iasă din aceasta. Revin din nou la afirmația de aplicare pe păr umed, unde procesul mi se pare mai anevoios și mai simplu. Atunci am reușit să fixez casca corespunzător și am masat puțin pentru ca aceasta să poată pătrunde în păr.


Măștile au un miros foarte plăcut care se mențin o bucată de timp impregnate în păr, lucru excelent de altfel, în opinia mea. 

Legat de efect, nu e de mirare că părul a fost suplu și mătăsos, strălucitor, ușor de descurcat. 
N-aș putea spune că aș fi văzut un efect regenerator, ci că masca mi se pare mai mult un produs de întreținere (ca orice altă mască de păr încercată până acum). Odată afectat firul de păr, acesta nu poate fi restabilit, ci doar hidratat intens astfel încât acesta să absoarbă o parte din nutrienții necesari și să devină mai puternic și să nu se rupă la fel de ușor. De aceea sunt utile aceste măști, care oferă un plus în acest sens, împiedicând căderea și ruperea accentuată a firului de păr și de aceea trebuie aplicate constant.


Aceste măști au un preț accesibil și se găsesc în unele hipermarketuri și supermarketuri, însă cu precădere în mediul online (cel puțin pentru moment).
Voi le-ați încercat? Ce părere v-au lăsat? 

You May Also Like

4 comments

  1. Nu le-am încercat nici pe una ,dar am auzit de ele și chiar nu am testat nici o mască așa tip cască ! Vreau să le încerc și eu pe viitor sa vad cum sunt !

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am avut ocazia să le incerc însă recunosc că sunt foarte interesante. O sa le cumpăr și eu când le găsesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Merita sa le încerc, parul meu are nevoie de ele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am testat ince aceste masti, dar as vrea sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere