Lansări de vară de la Farmasi

by - luni, august 03, 2020

Cei de la Farmasi România nu ezită să mă surprindă cu fiecare lansare și cu fiecare produs care ajunge în mâinile mele. 
De altfel, noul catalog cuprinde multe lansări noi, atât pentru doamne, cât și pentru domni.


Produsele sunt adecvate publicului larg și au prețuri accesibile, design-uri unicate și pot fi procurate atât de la reprezentanți, cât și prin intermediul paginii online.

Că tot pomeneam, Farmasi vă oferă și posibilitatea de a vă crește stabilitatea din punct de vedere financiar prin programul de reprezentanță, care văooferă numeroase beneficii materiale dar și promoții speciale la achiziția unor produse esențiale.



Lansarea noului catalog vine și cu o nouă emblemă Farmasi, care simbolizează egalitatea de care putem beneficia cu toții (servicii și produse calitative, la un buget accesibil) și spiritul liber care ne impulsionează să ne atingem țelurile și să devenim cea mai bună versiune pe toate planurile.

Noi lansări pentru el și ea de la Farmasi România 

A venit și momentul să vă povestesc despre noile lansări și despre esențialele pe care le-am utilizat în ultima lună.


  • Paleta Peach Bite

Chiar dacă este vară și gândurile sau drumurile noastre ne vor duce în vacanțe, esențialul de vacanță din geanta doamnelor și a domnișoarelor va cuprinde fără îndoială o serie de produse cosmetice. 
De altfel, paleta Peach Bite este perfectă. La exterior vine ambalată într-un pachet cochet, iar la interior se află paletă propriu-zisă cu un design minimalist, compact și 3 nuanțe ideale de farduri pentru obraji: contur, blush și iluminator.
Am folosit această paletă în fiecare zi și a ajuns repede una din paletele mele preferate, dovada că nu trebuie să cheltui o avere ca să obții un machiaj care te reprezintă.


Culorile sunt potrivite oricărui tip de ten, având o pigmnetație ușoară ce poate fi construită după bunul plac. Cu ajutorul paletei puteți realiza atât machiaje naturale și subtile de vară care să vă pună trăsăturile în valoare, dar și machiaje mai îndrăznețe, de seară. 

  • Apa de corp Crush

Nici apa de corp nu lasă loc de compromisuri când vine vorba de ambalaj. De altfel este o apă de corp revigorantaă cu un parfum plăcut, de vară, fină din punct de vedere al intensității olfactive și cu o persistență destul de ridicată chiar și pe un pH sensibil, pe care nu rezistă foarte multe parfumuri (cum e al meu).


A rezistat excelent aproximativ 5 ore iar mirosul este unul unic, fresh dar și dulce în același timp, datorită sucului de pepene care se resimte impunător, și până la cel de prune coapte și zemoase, pline de dulceață. Aroma este una inconfundabilă!
Este disponibilă și în varianta cu iasomie, vanilie și mere verzi. 

  • Shield Man

De altfel, noua gamă vine și cu o serie de produse specializate pentru el, printre care spuma de ras, after shave-ul și crema de ochi.
Gama are un miros masculin pe deplin care mie îmi place tare mult și care persistă mult timp, fiind un adevărat simbol al masculinității. 

În termeni de acțiune, spuma de ras hidratează foarte bine părul nedorit făcând procedura de ras mult mai ușoară. 
Despre after shave aș putea spune că e un produs miracol. De regulă el se confruntă cu numeroase iritații după ras. Însă nu și folosind produsele gamei Shield care sunt bogate în aminoacizi ce hidratează și calmează pielea după ras, așa cum este și loțiunea Shield.


Am testat-o și eu pe o porțiune depilată în mod clasic și într-adevăr senzația de disconfort și iritația a dispărut în scurt timp.

After shave-ul are o consistență fină, ușor similară cu cea de tip gel și nu necesită aplicată decât o cantitate foarte mică, fiind extrem de hrănitoare.


Gama Shield mai are și un efect revigorat, ideal pentru zilele călduroase, pentru un ten sau un corp de invidiat, fără iritații inestetice.


You May Also Like

3 comments

  1. Nu am încercat aceste produse ,dar ador paleta,imi place mult și apa de corp chiar îmi doresc să o încerc pe viitor ,am folosit mai multe produse de la ei și în mare parte mi-au plăcut !

    RăspundețiȘtergere