Articole pentru sezonul rece de la Femmeluxe

by - marți, septembrie 01, 2020

Astăzi vorbim pentru ultima dată (cred) de produsele de la Femmeluxe și de ultima comandă de la ei în calitate de blogger. Este foarte posibil pe viitor să mai comand de la ei pentru că hăinuțele lor mi-au atras adesea atenția și multe dintre ele chiar mi s-au potrivit. Din păcate, din ce am înțeles, pe cât de frumoase au fost colaborările cu ei, pe atât de urât au decis să le finalizeze. Nu mi-ar fi de mirare ca la mijloc să fi fost anumite probleme, dar trecem peste. Să revenim la ale noastre unde în calitate de comercianți nu am nimic ce să le reproșez. După cum știți, livrarea e rapidă și produsele ajung foarte repede, în perfectă stare și corespund cu pozele. 


Iar în ultima comandă m-am axat din nou, majoritar, pe câteva lucruri potrivite cu precădere pentru sezonul rece. Aș putea spune că a fost o comandă emblematică, pentru că majoritar a fost alcătuită din piese albastre, un albastru pastel extrem de frumos.



Doar o piesă a fost cu totul diferită, pentru că am ochit și un loungewear pufos și perfect pentru zilele reci de iarnă. Setul alcătuit din bluză și pantaloni a venit tare frumos împachetat, iar cusăturile au fost perfecte (nu așa cum am pățit cu o piesă similară de la ei care nu era tivuită; mai sunt și erori, nu?).

Setul e mărime mai mare și lucrat larg, motiv pentru care a ajuns la mama-soacră, dar e mega pufos și mega confortabil. Sunt foarte încântată de această alegere și chiar recomand acest set pentru persoanele friguroase sau pentru a-l oferi cadou. 



Trecând la piesele albastre, m-am oprit la un top și la alte două compleuri destul de similare. 

Topul este foarte jucăuș și tip crop top, ideal pentru domnișoare și fete îndrăznețe sau pentru cele care sunt adeptele acestui stil. Fiind un top cu un model aparent dantelat, acesta e necesar a fi purtat cu o bustieră fără bretele. Oferă puțin volum în partea de sus, lucru ideal pentru persoanele slăbuțe.

 




Cele două compleuri sunt pe atât de casual și pe atât de versatile. Ambele au aceeași nuanță frumoasă și sunt alcătuite din joggers mulați la greznă și mai largi la șolduri, dar aproape de talie (talie înaltă) și crop top. Astfel ele pot fi purtate ca atare sau separat, cu alte piese. 


Unul dintre compleuri are top-ul puțin mai lung și ar trebui să "cadă" pe un umăr, iar celalalt vine strict clasic și sub bust, fiind mai scurt. Preferatul meu e cel scurt, dat fiind că celălalt nu se cambrează perfect pe talie și nu mă avantajează atât de tare. Dar ambele sunt frumoase, realizate dintr-un material relativ grosuț, sintetic, dar moale. Pantalonii sunt prevăzuți cu buzunare și per ansamblu seturile sunt ideale pentru un stil casual sau pentru sport. Pentru cine nu e adepta top-urilor scurte merg perfect și cu t shirts sau tricouri. 







You May Also Like

2 comments