Huse unice de telefon și oferte speciale la iDeal Of Sweden

 Știți deja că-mi plac la nebunie lucrurile inedite, speciale, mai ales când vine vorba de accesorii  care să fie surprinse de publicul larg. Și după astfel de accesorii alerg de fel chiar și atunci când vine vorba de huse pentru telefonul mobil. Ce se regăsesc la noi în magazine sunt majoritatea 1:1 cu cele de pe site-urile străine ieftine (chiar importate; și bănuiesc că intuiții la ce magazine mă refer în special). Dar ce am regăsit la iDeal Of Sweden sunt huse cu totul și cu totul speciale, care nu se regăsesc pe aceste site-uri foarte ieftine sau pe rafturile magazinelor fizice și vândute la suprapreț.


Majoritatea huselor de la ei au un design relativ simplu, mai simplu decât husele care mă atrag pe mine în mod principal. Dar conceptul și modul cum arată aceste huse, cum se simt la atingere, le fac speciale întru totul.

Înainte de a vă povesti cum au fost primele experiențe ale mele cu ei și de ce nu, să vă ofer și câteva sugestii de huse care mi-au atras atenția, doresc să vă anunț că zilele acestea găsiți la ei cu ocazia Black Friday reduceri de 50% la orice model, iar dacă folosiți codul BFBEPKVX primiți o reducere suplimentară de 5% pentru comenzile sub 50€ și 20% pentru cele peste această valoare


Cum decurg comenzile pe iDeals Of Sweeden 

Este un magazin online străin, ceea ce înseamnă că și comenzile vin din afara țării noastre. Mai precis, din Suedia. Ca să-mi ajungă fiecare husă a durat 5-7 zile de la plasarea comenzii, iar transportul costă ca și la noi de altfel (aprox. 5€, ca cel prin curier), fiind mai mult decât accesibil dacă ne gândim la distanța parcursă.

Mie mi le-a adus poștașul la ușă, dar nu e exclus ca voi să fiți nevoiți să vă deplasați la poșta de care aparțineți. Nu mi se pare oricum un efort exagerat. N-am plătit nicio taxă extra, iar husele au venit într-o cutie rigidă, sigură și branduită, cât și în cutia lor tip carte. Deci au fost extrem de profi ambalate.


Singurul meu regret e că nu produc huse pentru toate telefoanele de pe piață, nici pentru al meu, dar n-ar fi fost prima dată când m-am riscat să caut un telefon corespundent la care cel puțin să mi se potrivească husele din punct de vedere a mărimii telefonului. Perfect nu mi se potrivește niciuna, dar știam ce risc îmi asum, mai ales că, fiind în concept unic, prețurile sunt ceva mai ridicate. Dar reducerile actuale sunt chiar pe bune și le puteți obține la un preț și mai bun, la jumătate din valoarea lor. Cea tip portofel e oarecum mai potrivită, exceptând partea butoanelor. 

Husele simple, de spate, sunt huse magnetice care se pot asocia cu cele tip portofel, permițând o personalizare deplină a accesoriilor pentru telefon. Materialul nu e plasticul acela ieftin, iar emblema brandului mi se pare că le oferă un strop de rafinament.


De cealaltă parte, cele tip portofel sunt preferatele mele. Sistemul lateral de închidere, finisajele perfecte, materialul care se simte superior și prezența spațiului magnetic gândit special pentru telefon și care este prevazut inclusiv cu o husă pentru spatele telefonului, ce se poate detașa atunci când trebuie să vorbești la telefon, mi se pare inedit și perfect. Chiar au acel ceva unic. De altfel, cele portofel nu alunecă din mână, designul e handmade, dețin loc de depozitare a cardurilor, dar și a documentelor sau a bancnotelor. Mi se pare o husă foarte durabilă și versatilă.

Personal abia aștept să scoată huse similare și pentru modelul meu de telefon. Vouă cum vi se par husele lor? Ați achiziționa o astfel de husă? 

Comentarii

Postări populare