Libre și Libre Intense - parfumuri de suflet?

by - sâmbătă, noiembrie 28, 2020

 


Pe lângă pasiunea mea față de animale, cafea, accesorii și zeci de alte lucruri, treptat se pare că voi capăta și o pasiune față de parfumuri. E drept, la acest capitol sunt relativ mai pretențioasă din cauza pH-ului meu pe care multe parfumuri nu par să-și dorească să persiste, dar nu voi spune niciodată nu unui parfum frumos care s-ar putea oricând transforma într-un suflet pereche.

Anul acesta, Libre de la Yves Saint Laurent a făcut furori (și nu numai) și, fiind o mare fană a brandului, mi-am dorit foarte mult să încerc înainte de a-l achiziționa într-una din variantele full-size.


Am prins această șansă în urmă cu o lună când am descoperit și varianta clasică într-o cutie. Nu mi-a plăcut deloc mirosul, dar testul suprem, direct de la sursă, avea să dezvăluie adevărul despre acest parfum. Astfel, se pare că ce încercasem inițial nu are nicio legătură cu parfumul adevărat Libre care mi-a pătruns cu ușurință pe sub "piele". Vă spun acest lucru pentru ca să evitați să etichetați greșit un parfum după ce l-ați încercat doar dintr-un singur loc. În campania de la BuzzStore am cunoscut Libre în varianta lui originală, așa cum este el și cum poate fi achiziționat din Sephora.

Libre - manifest pentru femeia puternică și independentă

Pentru lansarea Libre au fost necesari 7 ani și peste 1500 de esențe parfumate până să se găsească această formulă diafană, specială, bogată și unicată în același timp, perfectă zi de zi sau la ocazii speciale. 

Sursa: Fragratica&Sephora

Parfumul are și o mireasmă ușor masculină (și cum mie îmi plac parfumurile cu iz masculin sau unisex era imposibil să nu rezonăm). Totuși, parfumul Libre în varianta clasică și originală își păstrează feminitatea, dar în același timp l-aș putea descrie drept un manifest pentru o femeie puternică, independentă, femeia elegantă, care lucrează la birou sau care își atinge toate țelurile indiferent de provocările care îi ies în cale. 


Varianta Libre Intense este și mai mult, accentuând unicitatea parfumului prin prezența vanilie care face acest parfum să fie mai "rotund", mai grandios, dar și mult mai puternic. Notele vanilate nu mă copleșesc, nu mi se par chimice, grele, iritante așa cum se întâmplă la multe alte parfumuri. Îi oferă o dulceață de mijloc care îl transformă complet într-o versiune mai puternică și mai rafinată. 

Preferatul meu este fără nicio îndoială Libre Intense. Ambele au o persistență foarte crescută, iar Libre Intense se resimte inclusiv după 14 ore. Nu-i grozav? Este un parfum care simt că mă completează pe deplin, motiv pentru care îmi doresc să-l și achiziționez în luna cadourilor. 

Voi ați încercat aceste parfumuri? Care este preferatul vostru? 


#buzzysl 

#yslbeauty

#IAMLIBRE

You May Also Like

4 comments

  1. Nu am încercat aceste parfumuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am avut norocul sa fiu selectată pentru aceasta campanie.Nu stiu cum miros aceste parfumuri

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am încercat ,dar mi-aș dori să-l încerc și eu pe viitor ,cu siguranță cred că mi-ar plăcea .

    RăspundețiȘtergere