Caut donație de 5000€ ca să-mi utilez casa! Știi pe cineva binevoitor?

Sursa foto: Tochiba România

În zilele noastre există oameni darnici care-ți oferă un împrumut sau o donație generoasă evitand procedurile riguroase cu banca. Așadar, dacă știi pe cineva care oferă suma de mai sus, te rog să-mi dai de știre! Vreau să-i investesc în electrocasnice ca să-mi utilez casa de la zero.

Parcă e făcut ca toate lucrurile s-o ia razna deodată...

Întâi a fost mașina de spălat, acum și frigiderul. 

M-am săturat de spălat vase la mână! Parcă dau petreceri zi de zi la care nu "participă" două persoane, ci șapte. 

Gătitul nu mai e de mult o pasiune, nu când trebuie să schimb hainele după fiecare încercare și să stau cu geamul deschis ca să previn igrasia (o adevărată "plăcere" în toiul iernii), ori să spăl mereu vase pline de grăsime, să degresez, să vopsesc pereții regulat...

Ah, da, și încă mă mai gândesc cât de utilă ar fi fost o mașină de spălat vase, un cuptor cu microunde și o hotă. 

Cât despre mașina de spălat, sincer, am obosit! Am baia plină de detergenți și parcă niciunul nu face minuni. 

Inițial am crezut că eu nu fac ceva cum trebuie, dar am văzut că alții se descurcă de minune cu echipamentele Toshiba. Așa că m-am gândit să-mi utilez casa cu noi electrocasnice de la brandul omniprezent pe piață, cu care suntem familiarizați cu toții.


De ce mi-aș utila casa cu electrocasnice Toshiba?

Ai observat cum Toshiba a devenit un adevărat pionier în materie de tehnologie, în ultimii ani? Design impresionant, finisaje fine și cochete, funcții de ultimă generație - cum le-aș putea trece cu vederea?

La 13 ani nu aveam niciun habar despre tehnologie. Dar cu toate astea, țin minte că i-am arătat maică-mii cu degetul către un cuptor cu microunde, de la Toshiba. Ținea morțiș să aibă și ea unul care să-i facă viața mai ușoară. L-a luat pe loc și a ieșit tare mândră din magazin, cu noua ei "jucărie" de bucătărie. Iar în ultimii ani am devenit cu adevărat impresionată până unde poate ajunge tehnologia japoneză din toate punctele de vedere.

Există 5 motive principale care m-au făcut să-mi orientez atenția specific către brandul Toshiba, pe care o să ți le spun în continuare. 



  • Brand

Toshiba este un brand puternic, cu tradiție. Iar pentru mine, prezența unui brand cu o vechime pe piață de peste 20 ani și medaliat în repetate rânduri, spune multe. Echipamentele sunt intens testate înainte ca acestea să ajungă la consumatori, ținând cont de toate cerințele existente pe piață, acest lucru exprimând și durabilitatea acestora. În plus, an de an lansează noi electrocasnice cu funcții din ce în ce mai impresionante și orientate spre o viață mai liniștită, cu mai puține griji din prisma atribuțiilor casnice pe care iată, le transformă într-o adevărată plăcere. 

  • Design

Care este primul lucru care-ți atrage și ție atenția atunci când utilezi casa cu noi electrocasnice, dacă nu designul? 


Sursa foto: Tochiba România

Electrocasnicele cu un design modern vor atrage întotdeauna atenția și vor face casa mai primitoare. Parcă-ți e mai mare dragul să te ocupi de sarcinile casnice când ai de-a face cu finisaje atât de atrăgătoare! Iar Toshiba cu siguranță nu duce lipsă de creativitate, impresionând printr-un design neconvențional și original, dar și prin materiale de calitate, durabile. Cât despre interior, îți voi spune mai târziu ce mai știe să facă tehnologia nouă.

  • Ergonomie și fiabilitate

Cele mai bune electrocasnice sunt ergonomice și fiabile astfel că, pot fi introduse cu ușurință și într-o locuință mai mică, dar și într-una extrem de spațioasă. Și știi deja că trăiesc într-o "casă din chibrituri" și că accesul la unele echipamente poate fi o adevărată provocare. Toshiba eficientizează locuința prin numeroase echipamente și modele disponibile la un preț accesibil, echipate cu un sistem practic și fiabil de acces, dar și cu un spațiu generos de depozitare, de care mă pot ajuta să economisesc mai mult spațiu în locuință prin electrocasnice incorporabile și ușor de adaptat cerințelor mele. 

Sursa foto: Tochiba România

  • Funcții

Îți poți imagina o lume în care nu mai trebuie să-ți bați capul cu dezghețarea congelatorului sau cu mirosurile neplăcute, cu numeroasele procese de dezinfectare, cu uscarea rufelor? Sau cu hainele scămoșate, cu frigiderul urât mirositor? Oare cum ar fi viața cu o mașină de spălat care aproape toarce ca o pisică, în timp ce-ți poți face răsfățul de seara?

Asta e tehnologia Toshiba care m-a impresionat - mecanisme cu ecran digital funcțional printr-o atingere de buton, programe inovatoare de spălare, sisteme dedicate de conservare, programe variate și lente de gătit care nu permit pierderea nutrienților, sisteme integrate de igienizare cu particule de ioni ce dezinfectează, igienizează și sterilizează totodată etc. Vrei să-ți mai spun? Electrocasnicele Toshiba au fost proiectate astfel încât să ia de pe umeri grija bacteriilor, a mirosurilor neplăcute în frigider, a calcarului ce se acumulează în mașina de spălat etc. 

Sursa foto: Tochiba România

  • Grija față de mediu

Dacă noi nu conștientizăm cât de important este mediul înconjurător, atunci cine s-o facă? Asta-mi place în mod deosebit la Toshiba! Chiar dacă vin în permanență cu aparate ce dețin funcții și soluții noi pentru îmbunătățirea calității vieții și a confortului, echipamentele sunt în același timp durabile, cu un consum mic de energie. Astfel, ele au un impact extrem de redus asupra mediului înconjurător. Practic, echipamentele lor reușesc să restabilească un echilibru între nevoile și resposabilitățile noastre, ridicându-se cu mult peste nivelul așteptărilor noastre. 

Așa că da, fără nicio îndoială aș folosi suma menționată ca să-mi îmbunătățesc calitatea vieții și sa-mi redefinesc confortul la care am visat dintotdeauna, cu electrocasnice de calitate. Tu n-ai proceda la fel?

Comentarii

Postări populare