Ținute de februarie cu Bonprix

by - joi, februarie 18, 2021

 


Februarie e luna romantismului sau cel puțin așa a fost declarată de câțiva ani încoace. Unii au sărbătorit Ziua Îndrăgostiților (cum a fost și cazul nostru pentru că a fost și ziua lui de naștere), alții sărbătoresc dragostea în stil românesc, de Dragobete.

Alături de Bonprix am pregătit câteva ținute ușor elegante, drăguțe de luat în oraș sau de purtat la ocazii speciale.

Ținute pentru luna iubirii, de la Bonprix

Încă de la începutul anului, cei de la Bonprix au avut nenumărate reduceri. Mi-am început anul cu ei comandând un cojocel absolut super care, din păcate, mi-a fost mare și a trebuit să-l returnez. L-am trimis înapoi prin poșta română și am primit ulterior banii pe card (cum am și plătit de altfel), în aproximativ o săptămână jumătate. La sfârșit de ianuarie am plasat o nouă comandă, profitând și de această dată de reducerile lor.


Ce produse mi-am luat la reducere în luna ianuarie, de pe Bonprix

Primul lucru de pe lista de cumpărături a fost o rochie midi într-o nuanță superbă de galben intens. Mereu mi-am dorit să pot purta ținute elegante și în sezonul rece, renunțând la pantaloni și colanți groși, iar rochia asta e perfectă acum, dar și în sezoanele de tranziție. Este realizată din 80% vâscoză, fiind o rochie moale și plăcută la atingere. Datorită lungimii sale și a gulerului ușor înalt o pot purta cu straturi pe dedesupt astfel încât să-i păstrez eleganța fără să mă deranjeze temperaturile joase.





Am accesorizat-o cu o curea, un palton maro călduros, dar și cu perechea de cizme scurte tip botine și cu stil biker, tot de la Bonprix, achiziționate tot la reducere în această comandă. Cizmele sunt lăcuite și elegante, relativ confortabile în raport cu forma piciorului meu (așa cum aminteam deseori, eu am piciorul foarte lat și degetele la același nivel, în timp ce încălțămintea frumoasă a momentului are acel bot rotund, nefiind-mi adesea comodă; dar nu mă pot abține). Tocul e mai mult decât o mod deși este destul de înalt. Îmi oferă foarte multă stabilitate și n-am avut probleme cu el sau cu talpa nici pe zăpadă.







O altă superbitate este blazerul din paiete, construit mai de grabă sub forma unei jachete cu o ușoară structură. Da, în mod obișnuit nici eu n-aș purta astfel de piese, dar m-am gândit că un astfel de sacou este absolut perfect la o ocazie specială alături de o ținută basic pe care s-o scoată din anonimat. Este cu și fără poate piesa mea favorită din această comandă, un sacou ușor lung (l-am luat în mărimea 32/34) care se așează lejer și care se vede bine atât deschis, cât și închis prin capsă. Mi se pare o piesă de rezistență pentru ocazii deosebite, iar piețele sunt atât de bine prinse încât nu cade niciuna. Nicicum așezat pe corp nu pare un sacou la doar 80 lei. Și sunt atâtea combinații în care poate fi purtat, de exemplu, cu cizmele lungi peste genunchi.



Cizmele lungi sunt favoritele mele încă din momentul în care au apărut pe piață. Deși erau mai multe modele frumoase la ei, aceste cizme peste genunchi cu toc într-o nuanță plăcută de bej deschis m-au atras prin materialul ușor catifelat, dar și prin reducerea de preț. Din păcate, forma piciorului nu le-a permis să-mi fie atât de confortabile pe cât mi-aș fi dorit, dar vina este strict a mea, din cauza formei piciorului, nu a lor. Cred că nimeni nu poate contesta cât sunt de frumoase și cât de ușor pot scoate în evidență o ținută aparent banală. Eu le-am accesorizat în ținuta prezentată astăzi cu o rochie pufoasă din material Teddy, cu mâneci fluture, și o curea în tale. Partea laterală este prevăzută cu câteva pietricele subtile și e de menționat că acestea nu se lasă pe picior (mi s-a întâmplat la astfel de cizme ca partea de peste genunchi să cadă și materialul să se strângă în jurul genunchilor, dar nu e cazul cu acestea). Sunt nespus de frumoase, simple, dar extrem de elegante. Ambele perechi de cizme au fost achiziționate în mărimea 36, pe care o port de obicei de la Bonprix, ușor mai mari față de piciorul meu cât să permită a fi purtate și cu o șosetă subțire.

În concluzie sunt extrem de entuziasmată de achizițiile făcute și sper ca aceste ținute să vă inspire în alegerea unui outfit festiv pentru perioada următoare, dacă veți avea nevoie. Pe Bonprix încă sunt numeroase reduceri, produse noi și pentru orice stil, peste care merită cel puțin să aruncați un ochi. Care sunt piesele ce v-au atras atenția din materialul de astăzi și pe care le-ați purta? 

You May Also Like

2 comments