Dar tu nu te mai înscrii la SuperBlog?

by - sâmbătă, martie 06, 2021

 Am început luna mai ceva ca Moș Pinocchio! Dacă el era cu minciunile, eu îs cu pățaniile cele mai cele, una mai "minunată" ca alta. M-a sunat mama 4 zile la rând. Nu i-am răspuns. La un moment dat am îndrăznit să-i răspund și mi s-a părut ciudat că vocea de la "capătul tunelului" semăna cu cea a mamei. Ce să vezi? Era chiar vocea ei! Micuța deșteaptă a salvat numărul greșit sub numele altcuiva, cineva care în mod obișnuit nu ar fi reprezentat o urgență reală. De-o vreme evit să salvez numerele în telefon dintr-un motiv pe care nici eu nu-l știu. Poate lene? Cert e că mama era mai panicată ca niciodată. Și, după ce am liniștit-o și am vorbit de ale noastre, mama m-a întrebat: "- Și? Nu te mai înscrii la SuperBlog?".


Pentru mine, SuperBlog-ul are o importanță aparte și se pare că și pe mama a marcat-o cumva. Prin această competiție am făcut primii pași în blogging, ceea ce s-a dovedit în cazul meu, un stil de viață. Învăț, greșesc, mă asum și merg mai departe. N-am zis niciodată că sunt omul perfect. Învăț! Dar am reușit competiție după competiție să-mi fac un portofoliu. Iar astăzi mă ocup full-time să creez conținut pentru branduri (și nu mă refer la ceea ce e prezent pe acest blog sau pe rețelele de socializare). Țin minte că, la 16 ani când i-am descoperit (sau undeva pe aici), abia dacă reușeam să o scot pe mama din fața calculatorului. Era atât de captivată de jocurile de pe Facebook încât, uneori, nu primeam acces la calculator nici pentru teme. N-o să uit vorba aia când mi-a zis că temele se fac cu cărți, de la școală, de la bibliotecă. Cumva îi dau dreptate, dar.. 

Asta m-a făcut să mă ambiționez și să-mi spun că vreau să am toate lucrurile de care am nevoie, pe care să mi le cumpăr singură și să le folosesc după bunul plac. Dacă primeam acces la calculator, fie făceam teme, fie scriam pentru SuperBlog. Și atât! 

Pentru prima dată în viață, vreo două ediții am stat pe tușă. După zile în șir și nopți de scris ghiduri de alegere a electrocasnicelor, descrieri de produs șamd. efectiv n-am mai avut energia necesară de competiție. Data trecută am participat subtil la doar câteva probe mărunte. Și totuși, uneori știu că lucrurile își au un rost neștiut. Așa că mă întreb dacă întrebarea mamei nu a fost de fapt, un semn al Universului, care-mi spune să pun "burta pe treabă", plus ceașca de cafea pe care o vărsasem cu o oră înainte, în litieră.

Așa că mi-am zis să-mi fac curaj și să-mi "pregătesc" intrarea. Primele probe sunt deja în curs, așa că nu rămâne decât să dau frâu liber la documentare, creativitate și spor la butonat (cum îi spunem noi).

Dacă nu știi ce e SuperBlog, încă poți să descoperi și tu despre ce e vorba. E o competiție cu și despre creativitate, scris, deadline-uri, premii, oameni și brand-uri de toate felurile. Și nu! Nu se percep taxe dubioase de înscriere cum se practică mai nou în online, ca să atingi "marea cu sarea". De fapt, totul e "moca", cum zice vorba omului modern. Rezultatul depinde de fiecare participant și despre povestea fiecărui articol în parte. Ce zici? Te bagi? 

You May Also Like

0 comments