Cele mai frumoase sandale din piele naturală pentru vara 2021

by - marți, aprilie 06, 2021

Iată că, primăvara își intră în drepturi. Și cu siguranță toți așteptăm cu nerăbdare acele zile călduroase de vară când sperăm că ne vom putea plimba în voie și ne vom putea programa inclusiv o vacanță. 



În acest moment, shopping-ul este petru multe dintre noi o adevărată terapie. Eu deseori nu țin cont nici de sezon și nici de tendințe, astfel că în gerderoba mea de vor regăsi fel și fel de piese care-mi vor fi sufletul pereche ani la rând atâta timp cât resimt o conexiune și o afinitate față de ele.
Iar cel mai recent în colecția mea au intrat și două pereche de sandale damă de la Giulio România, un brand românesc ce comercializează exclusiv încălțăminte de damă din piele naturală. 



Cele mai frumoase sandale damă pentru vara 2021


Atât hainele, cât și încălțămintea, vor reprezenta întotdeauna o investiție de viitor atâta timp cât ele sunt realizate din materiale de calitate și cât sunt pe deplin confortabile. Durabilitatea lor crescută în timp este un adevărat atuu, care ne ajută să prevenim investițiile anoste și în piese care se vor așterne pe rafturi zile la rând, ocupând spațiu în detrimentul fiabilității lor. Prin asta se deosebesc și sandalele de la Giulio, care au o construcție fină, perfectă chiar și pentru picioarele mici și delicate care au nevoie de un astfel de calapod lucrat minuțios pentru a pune piciorul și ținuta în valoare.



De altfel, confortul pentru mine joacă cel mai important rol și nu pot spune că îl găsesc în fiecare tip de încălțăminte datorită formei deosebite a piciorului. La primele probe, încălțămintea de la Pantofi Giulio s-a comportat perfect, fără a mă constrânge în vreun fel. Chiar dacă adesea, în timp, relația încălțămintei cu picioarele se poate schimba după o purtare îndelungată, rareori mie mi se întâmplă acest lucru. Atunci când confortul e prezent din prima clipă, el se păstrează până la ultima, fără a ține cont de reguli.


Sandale damă de la Giulio România


Trebuie să recunosc că mi-a fost extrem de dificil să pot alege două perechi de sandale damă Giulio, întregul portofoliu fiind modern și pe placul meu. Mi-am dorit însă o pereche de sandale cu statură, dar nici foarte înalte,așa că am optat pentru sandalele Katifa Basso II într-o nuanță nude absolut perfectă pentru a fi asortată cu zeci de ținute, în special cu rochiile acelea extrem de feminine de vară. 



Dar nu m-aș limita la doar atât, construcția lor fiind atât de versatilă și pielea atât de moale, încât le-aș vedea și la o pereche de blugi sau la o fustă, atât cu o ținută mai casual, cât și cu ceva mai elegant. Bretele care îmbracă piciorul e deseori un lucru pe care-l caut la încălțămintea de vară, oferindu-i acea siguranță că piciorul va sta drept în încălțăminte și că nu se va duce "în laterale" și că nu voi călca strâmb (lucru de altfel care mi se întâmplă frecvent cu incaltamintea de o calitate mai slabă). 



A doua alegere a fost o pereche de sandale damă din piele cu platformă sau sandalele Sophia II. Chiar dacă în aparență sandalele par a fi grele ca volum, odată luate pe picior nici n-am resimțit că aș avea o astfel de pereche de sandale în picioare. Calapodul este în continuare extrem de confortabil, duetul cromatic alb-maro fiind unul de altfel extrem de versatil pentru zeci de combinații de vară. Și chiar dacă în aparență au un aspect mai "botucănos", se potrivesc perfect chiar și pe un picior fin și subțire. Așa că vă recomand cu încredere să aruncați un ochi și la acestea și să nu vă sfiiți referitor la acest aspect.



Doresc să menționez de altfel că ambele perechi arată mult mai bine ca în fotografii și sunt lucrate impecabil, exact așa cum ar trebui să arate perechile de încălțăminte de calitate și o pereche versatilă, concepută chiar și pe placul celor mai pretențioase persoane. Eu am ales mărimea 36 (cea pe care o aleg în mod constant la sandale) și sunt doar un pic mai mari, dar dacă ați mai vizualizat până acum postările mele știți deja că nu mă pot orienta către o mărime fixă din cauza formei piciorului. Totuși, e posibil ca la purtări îndelungate să se mai lărgească puțin așa cum se întâmplă în cazul încălțămintei de piele. Așa că recomandarea mea atunci când optați pentru sandalele Giulio ar fi să mergeți pe mărimea pe care o purtați în mod obișnuit, iar dacă aveți o serie de probleme speciale nu veți da greș măsurând-vă și comparând dimensiunea tălpii cu menținile privind mărimea, de pe site. 



Așadar, dacă sunteți în căutarea unei perechi de sandale versatile și deosebite, comode și durabile, la Giulio veți găsi perechile perfecte de sandale. Bineînțeles, Giulio ne pune la dispoziție și pantofi moderni sau pantofi sport, astfel că vă puteți întregi garderoba cu orice tip de încălțăminte vă doriți.

Voi aveți în colecție o pereche de sandale Giulio sau încălțăminte de la ei? Intenționați să investiți într-o pereche de încălțăminte din piele naturală în perioada ce urmează? 

You May Also Like

1 comments