De la flori, fete și băieți, la noi articole Bonprix

by - marți, iunie 15, 2021

Știți... Anul meu a început cu o comandă pe Bonprix. Deși pe atunci produsul ales nu mi s-a potrivit (căci e dificil să găsești pentru țânțari mărimea potrivită la hainele de iarnă), numeroasele încercări de după au fost în mare parte excelente. Deși comand de foarte mult timp de la ei și adaug frecvent produse pe listă de dorințe, mi-am amintit că nu am bifat chiar toate categoriile posibile. Așa că ultima comandă de acum aproximativ 2 săptămâni s-a transformat într-o adevărată provocare cu și despre mine. Astăzi vorbim despre cum a arătat ultimul coș de cumpărături la ei, dar și mai important, de cum sunt piesele alese.


Ce am mai adăugat din wishlist, în coșul de cumpărături Bonprix

Frecvent am norocul să mai găsesc pe stoc piesele pe care le adaug la favorite ca să le am mai bine în vedere. În plus, selecția și marcarea produselor la favorite e un beneficiu gratuit care-mi salvează o mulțime de timp atunci când mă îndrăgostesc iremediabil de un produs, până la finalizarea efectivă a comenzii.

Iar în wishlistul meu se afla de această dată 2 produse la care am ezitat în comenzile anterioare. Nu înțeleg de ce pentru că ne-am fi putut cunoaște mai repede și să ne încântăm reciproc (poate vremea capricioasă și sezonul cu pricina?).


Rochii Bonprix - >> https://bit.ly/2StV9wu


Primul lucru, care cel mai probabil nu mai e o surpriză, e frumoasa rochie cu umeri goi - o rochie cu un croi splendid care îmbină toate lucrurile pe care mi le doresc eu de la o ținută de vară care lasă anumite părți ale corpului la vedere - croi pe corp, volane bogate, spate gol, dar prevăzut cu detalii care nu lasă prea mult la vedere și care păstrează limitele decenței într-un mod elegant și modern. 


Ador rochia asta! Imprimeul este unul foarte modern, tip șarpe. Și deși deseori fug de lungimea midi pentru că necesită automat o combinație cu tocuri, la rochia asta nu-i pot reproșa absolut nimic. Este realizată din 95% poliester cu 5% elastan, fiind ușor elastică, cu un material destul de gros și dens, dar extrem de confortabilă. Am ales să o port la un majorat care a avut loc recent și m-am simțit formidabil în ea, rochia având grijă să-mi pună puținele forme în valoare. 



E drept, ar fi mers mai multe forme în ea, dar cum eu nu dispun de ele, mă mulțumesc cu ceea ce m-a înzestrat natura. Lungimea are tendința de a alungi și mai mult picioarele și de a le subția, în timp ce volanele de la umeri și cele dispuse asimetric, la partea inferioară, echilibrează rochia și constituția corpului, accentuează silueta și îi oferă un aer romantic. Nici nu se șifonează (după cum era de așteptat) așa că e pur și simplu rochia perfectă pentru mine. 




O văd purtată în zeci de moduri, atât la ocazii cum am ales s-o inaugurez eu, dar chiar și zi de zi sau la birou, pentru doamnele elegante. In plus are și o nuanță de verde-turcoaz pe care nu o aveam deloc în colecție. A fost și încă este la reducere, ceea ce e un alt plus al ei.




Oricât aș încerca să mă abțin, nu pot să nu pun ochii și pe articole mai elegante, mai ales când știu că multe dintre ele arată mai bine în realitate și pe corp, decât în poze. Data trecută am ales un sacou elegant, căruia i-am luat drept pereche o rochie tip taior. E o altă superbități de care mă bucur că o pot avea în colecție, chiar dacă o voi purta doar la ocazii mai speciale.



Până și sora mea, care are gusturi complet diferite, s-a îndrăgostit de el și a rămas șocată de prețul lui, fiind bineînțeles, achiziționat la reducere. A fost o alegere riscantă pe care nu regret nicicum că am făcut-o. Deși în general mărimea 32/34 este perfectă pentru mine atunci când cumpăr articole vestimentare de la Bonprix (și cum e rochia verde), cea mai mică mărime disponibilă era 36. Astfel rochia vine mai lungă și se așează ușor lărguț, aspect pe care l-am rezolvat răsucind puțin mânecile și adăugând o curea în talie. O pot purta atât drept rochie, cu o pereche de pantaloni scurți sau o fustă în contrast (așa cum am făcut la poze) pentru că despicatura din față e destul de vizibilă în mișcare, fie drept blazer deschis în sezonul mai rece, la niște colanți, ciorapi și un top simplu. Mi se pare o piesă multifuncțională extrem de versatilă prin care se poate creea fără griji și stres un outfit de ocazie, pentru o ieșire în oraș etc.








NOU în colecție, de la Bonprix

Dacă de fiecare dată nu-mi lipsea cel puțin o pereche de încălțăminte (pentru că la superbitatea pe care am pus ochii nu era mărimea în stoc), de data asta mi-am zis că nu ar fi rău să încerc și produse din alte categorii.


Așa am ajuns și la categoria genți. Prefer în general accesoriile și gențile deosebite, poate încărcate cu elemente aparte. Dar să fiu sinceră, ele nu sunt întotdeauna cea mai versatilă opțiune pentru că nu se potrivesc la orice și deseori pot face mai rău atunci când sunt asociate cu o ținută foarte elegantă și complexă. Pentru prima dată după mult timp mi-am ales o geantă de umăr foarte versatilă, inspirația fiind Casandra Contora care are o colecție fascinantă și superbă de accesorii de la ei, pe care mereu le pune în succes cu valoare.



Geanta aceasta de umăr e o investiție extrem de practică. E de dimensiune mică spre medie, cu un tipar ușor creț și un lanț auriu. Pielea ecologică imită extrem de bine pielea naturală, materialul fiind de calitate și plăcut la atingere. Forma e la fel de practică pentru că poate fi ținută în mână precum un plic, la încheietură sau direct pe umăr. Iar la interior este mult mai încăpătoare decât mi-am imaginat. Multe dintre gențile mele mici sau de dimensiuni similare pot fi asociate cu ușurință cu gențile pentru păpuși. În aceasta am putut lejer să-mi adaug camera (un mirorless cu obiectivul atașat, un portofel multifuncțional cu funcție de telefon care e destul de generos în dimensiuni, și cu cele aferente, respectiv câteva produse de machiaj, șervețele, chei). 


Și a mai rămas și spațiu pentru ceva în plus. Deci poate depozita cu lejeritate multe accesorii necesare la o ieșire/ocazie. Iar forma și culoarea o transformă în accesoriul perfect pentru orice ocazie sau ținută. Fără îndoială a fost una din cele mai înțelepte alegeri, așa că nu voi mai omite în viitor această categorie de pe Bonprix.


Am trecut și pe la sectorul intim. Și pentru că el a fost atât de fericit când i-am achiziționat ultima dată o pijama, mi-am zis că experiența merită repetată mai ales că se apropie serile toride. Așa am ajuns și la categoria bărbaților de unde lui i-am achiziționat o pijama scurtă din bumbac sustenabil, iar pentru mine am ales o pijama scurtă din categoria pentru fetițe, mărimea 164/170 potrivită pentru 14-15 ani (eu am 42 kg și 1.64 înălțime). 


Nu e prima dată când ajung și-mi achiziționez articole pentru copii (când eram în Italia, asta a fost singura mea șansă pentru a-mi găsi o geacă de iarnă; mărimile uzuale pentru adulți erau de 3-4 ori mai mari în realitate, iar pentru un S ar fi trebuit să arăt precum un butoi cu pepeni). În plus, modelul mi s-a părut extrem de simpatic. Pijamaua pentru fete îmi vine chiar lărguț (pantalonii sunt scurți), dar nu mă deranjează acest aspect pentru că e foarte lejeră, comodă, nu transpir în ea atunci când e foarte cald, iar dacă este rece, o pătură/plapumă mă ajută să dispun de confortul termic de care am nevoie. Bumbacul la ambele pijamale este unul mai dens față de alte pijamale similare din comerț, de o calitate foarte bună, moale și plăcut la atingere. Sincer nu-mi dau seama dacă s-a schimbat ceva la spălare (se simte și se așează cam la fel).




Și el este extrem de încântat de pijamaua lui. Doar ce a probat-o și îi vine perfect, lejer, afirmând că e foarte comodă și plăcută la atingere. Eu nu m-am putut abține să nu o port pe a mea, dar el a decis că momentan o păstrează de "bună" și nu a îndrăznit s-o poarte.




În concluzie, nu pot spune decât că ultima comandă Bonprix a fost de un real succes, atât la capitolul articole uzuale pe care le achiziționez de regulă de la ei, cât și în materie de lucruri complet noi, din categorii pe care nu le-am mai încercat până acum.

Voi ce articole frumoase ați mai găsit la ei? 

You May Also Like

0 comments