Te pregătești pentru vară? Descoperă ofertele Wholesale7

by - duminică, mai 01, 2022

 Vremea bună deja a început să-și faca apariția. Așa că, încep și primele planuri pentru o vară pe cinste așa cum nu a mai fost în ultimii doi ani. Am văzut deja oameni care profită de timpul liber pentru a se bucura de zile la piscină, dar și oameni gata să ia cu asalt obiectivele turistice, care se pregătesc de ieșiri în parc și picnic. Deci, după cum stă vremea în această perioadă, ne putem aștepta curând să vină și sezonul estival.

Și, pe premizia "Fă-ți vara sanie și iarna car", ofertele prezente în magazinele online de shopping (în special) sunt numai bune de profitat pentru a ne îndeplini nevoile.



Oferte de primăvară-vară de la Wholesale7 

Wholesale7 este un magazin care se adresează femeilor pasionate de modă și frumos. Aici am regăsit nenumărate oferte bune și haine ieftine sau cheap clothes online de care putem profita împreună în sezonul curent. De exemplu, dispun de o secțiune sub 5 dolari unde regăsim rochii, genți, accesorii pentru păr și machiaj. Dacă vă întrebați cum de există un astfel de site unde găsiți produse sub suma aproximativă de 20-25 lei, răspunsul e cât se poate de simplu - este un site chinezesc și pe care sunt multe oferte bune (deci trasportul unei comenzi poate dura ceva vreme, dar dacă nu vă deranjează să așteptați în raport cu ideea de a dispune de câteva chilipiruri, e în regulă).



Mai apoi, tot în oferta curentă, se regăsesc și sexy bikini for women sau seturi de costume de baie pntru femei, pe care le-ați putea lua curând la plajă. Practic, ele vor ajunge fix la timp încât să vă bucurați de o ținută nouă și fresh, care să vă pună formele în valoare, pe malul mării și la plajă.

Ce mi-a atras atenția e și conceptul lor interesant care, atunci când vă aflați în situația de a vă dori mai multe produse de același fel (piate ochiți o geantă și doriți să o faceți cadou unei prietene), beneficiați și de o mică reducere. Practic, pentru mai mult veți plăti mai puțin.  Iar această ofertă se aplică inclusiv la haine. În anumite țări plata poate fi efectuată și în 4 rate egale cu Klarna, astfel încât să vă încadrați și într-un buget mai mic de care dispuneți la momentul actual.


Care sunt avantajele în a comanda de pe un site precum Wholesale7?

Principalul avantaj pe care l-am remarcat încă din momentul în care am început să comand de pe astfel de site-uri e că mă pot bucura de produse pe care nu le voi vedea la oricine, la prețuri mult mai mici. Și mie îmi place să fac economii de fiecare dată când am posibilitatea, mai ales când vine vorba de industria hainelor și a accesoriilor care reprezintă o bună parte a consumerismului de actualitate. 

Am și momente în care găsesc adevărate chilipiruri, de o calitate foarte bună, lucru care nu poate decât să mă încânte, mai ales că nu-mi permit să-mi achiziționez lucruri de brand, dar pot găsi în acest mod câteva replici interesante. 

De asemenea, în pas de a 11-a aniversare Wholesale7, oferă 10$ reducere pentru comenzile de peste 299,99$ sau 3 costume de baie plus unul gratuit. 

Acum că a intrat în atenția mea, vă mărturisesc că este foarte posibil să plasez și eu o comandă. Iar dacă voi ați comandat deja de la ei și aveți impresii reale, sunt binevenite în comentarii.

You May Also Like

0 comments