Cu ce este diferit noul Fairy Power Max?


 Ultimele apariții în materie de eficientizarea curățeniei au și ele o contribuție la capitolul înfrumusețare. Mai precis, folosite corespunzător, ele ne pot ajuta să economisim mai mult timp pentru noi înșine și pentru relaxare. 

În cazul meu, spălatul vaselor face parte din categoria treburilor casnice care nu mă încântă, la fel ca și aspiratul în mod clasic sau datul cu mătura (operațiuni pe care trebuie să le fac de mai multe ori pe zi dat fiind și prezența celor 2 blănoși în viața mea).

Cu atât mai mult când în majoritatea timpului sunt nevoită să spăl vasele în apă rece datorită unor mici defecțiuni la centrală și sistemul de alimentare cu apă, la care pierd mult timp așteptând să se încălzească și cu reglatul acesteia. Astfel, un detergent bun este visul oricărei persoane casnice, iar Fairy este un produs cu tradiție în familia mea.


Inovația Fairy - Cu susul în jos devine o experiență premium

Sună artistic și pompos, dar Fairy Max Power oferă foarte multe avantaje prin noul sistem de dozare. De exemplu, mă știu drept o persoană destul de neîndemânatică. Și nu doar o dată am încercat să mă feresc să nu scap sticla jos sau să o murdăresc intens de depuneri, dar fără succes. Printre altele, sticla cu detergent de vase este printre cele mai predispuse obiecte casnice la bacterii unde se formează în jurul picurătorului clasic mediul umed și perfect dezvoltării lor. 

Dat fiind noua formă cu susul în jos, dozarea se poate face mai fragil doar adăugând puțină presiune în centrul sticlei, fără a avea deloc contact cu valva de evacuare ce eliberează doar atât cât avem nevoie, prevenind acumularea de bacterii. Poate vă amintiți și de momentele în care ați fost încântați de eficacitatea unui produs pe care v-ați dorit să-l folosiți până la ultima picătură, caz la care erați nevoiți să întoarceți sticla invers (lucru dificil la un sistem de dozare clasic). Ei bine, acesta devine un nou avantaj al noului Fairy. Iar sistemul anti-picurare previne inclusiv scurgerire accidentale.


Mai multă putere de curățare într-o picătură, cu Fairy Power Max 

Revenind la situația în care vă aminteam că adesea spăl vasele cu apă rece, n-am putut ezita să-l testez în acest fel. Practica mi-a dovedit că, intr-o lume in care mulți detergenți de vase promit aceeași eficacitate dar rezultatul nu e întotdeauna conform așteptărilor, Fairy Power Max e capabil să facă față acestei sarcini cu succes. Ba mai mult, formula concentrată este bogată în agenți de curățare astfel încât vasele pot fi curate într-un timp scurt, folosind și o cantitate mică de resurse (apă, detergent). Drept dovadă e și cratița care a stat mai mult pe foc și în care s-a ars din mâncare. După 5 minute de stat la înmuiat cu Fairy și apă rece, am putut curăța întreaga murdărie chiar dacă în mod obișnuit ar fi părut o sarcină dificilă. Cu doar câțiva stropi am curățat inclusiv întreaga chiuvetă de vase constând în aproximativ 15 tacâmuri, 3-4 boluri, farfurii, cratițe și un grătar de dimensiuni generoase, buretele având în continuare o spumă densă cu care aș mai fi putut curăța și altele.



Vine și în trei arome diferite, toate la fel de eficiente, iar un plus e și faptul că nu usucă mâinile. Vă pot spune cert că Fairy Power Max nu pasă loc de compromisuri chiar și întors cu susul în jos, și nu m-am putut decide asupra unei arome favorite dintre cele trei trimise spre testare de BuzzStore și Fairy România, dar pot afirma că e o soluție excelentă pentru a ne bucura de vase curate, de îndepărtarea simplă și rapidă a grăsimilor și murdăriei, cât și de economii. Voi le-ați testat? Care e favoritul vostru?

#BUZZFAIRY 

#BUZZFairyMaxPower



Comentarii

Postări populare