Shopping VitaMIX - îngrijire corporală și sănătate, la noi acasă

 Nu am cel mai sănătos stil de viață. Dar încerc câtuși de puțin să mănânc echilibrat, iar de îngrijirea corpului, a părului și a tenului, nici nu mai vorbesc. 

Chiar dacă am crescut cu anumite concepții și cu un anumit fel de a mânca, de a găti, de a ne îngriji pe noi, nu înseamnă că lucrurile nu se pot schimba în bine, cu voința noastră. Ba chiar stăteam și mă gândeam zilele acestea cât de bine mă simt fără exagerări de tot felu, și cât de multă fericire poate aduce să-mi văd tenul curat, părul moale, corpul lipsit de probleme. 


Aceste lucruri le-am bifat și cu lista de cumpărături pe care am realizat-o pe VitaMIX magazin naturist, locul unde puteți găsi și voi din secretele strămoșilor noștri, de la alimente bio, până la produse de îngrijire renumite pentru extractele lor naturale și beneficiile asupra sănătății. 

Coșul meu de cumpărături a conținut câteva alimente și suplimente, precum și produse de igienă dentară, respectiv păr. Haideți să vedeți ce noutăți am descoperit! Dar nu înainte de a vă spune că, la comenzi de peste 100 lei, Vitamix vă oferă și cadouri. Și că, de asemenea, găsiți la ei și foarte multe reduceri sau promoții în această perioadă.

Secretul unui mic-dejun reușit cu VitaMIX

La micul dejun am grijă să servesc întotdeauna ceva ușor, nu foarte aromat, cât să-mi dezmorțesc corpul și să-l pregătesc pentru ziua de lucru. Cafeaua e de nelipsit și îmi place cât mai dulce. Din punctul meu de vedere, zahărul brun îndulcește și dă un gust foarte bun la multe lucruri, inclusiv ceaiurilor, cafelei sau chiar a deserturilor. Așa că acesta a fost și primul lucru planificat pentru lista de cumpărături - zahărul brun din trestie, provenit din culturi ecologice de la Springmarkt. E tare bun și nici nu mai trebuie să adaug aceeași cantitate de zahăr pe care o foloseam la cafea de exemplu, în mod obișnuit. 


Un alt îndulcitor VitaMIX pe care am vrut să-l încerc e siropul de agave. Am auzit de multe ori vorbindu-se despre el, dar eram foarte curioasă cum e având în vedere că nu am folosit niciodată. Cel luat de pe VitaMIX provine tot din culturi ecologice și este un îndulcitor potrivit chiar și persoanelor cu diabet. Gustul este foarte similar cu cel de miere și merge perfect chiar și pe pâine sau în orice altă combinație.


Pe lângă băuturi, eu l-am servit inclusiv alături de câteva felii de pâine prăjită cu unt de arahide. Untul Youbio este al doilea pe care îl încerc în viața mea și e foarte fin, cremos, și se întinde minunat. Nu conține nici zare, nici zahăr, deci pot alege eu să-l servesc cu sirop sau în combinații sărate, fie ca atare. Este foarte bun și consistent chiar și servit ca atare, aroma de arahide resimțindu-se intens.


Un alt lucru care mi-a atras atenția dar pe care nu am apucat să-l încerc până acum este ceaiul gastric springmarkt. Dat fiind gastrita mea, e un supliment alimentar care nu-mi lipsește dintre rafturile de bucătărie. Ce mi se pare interesant la acesta spre deosebire de alte ceaiuri sunt cele 3 moduri de servire. Astfel, el poate fi infuzat, preparat la rece sau mărunțit și servit drept pulbere (fără apă), lucru pe care nu l-am mai întâlnit la niciun ceai de acest fel. Conține sunătoare, frunze de fenicul și mesteacăn, precum și alte plante renumite: roiniță, flori de salcâm, șovârf etc. 



Grija pentru corp și păr, cu Bunica Agafia

Într-unul dintre parteneriatele mele pentru lucru am descoperit produsele Bunica Agafia. Și chiar de atunci mi s-au părut extrem de interesante. De data aceasta însă mi-am propus să încerc câteva lucruri.

Primul produs, dat fiind pasiunea mea față de îngrijirea părului, a fost serul vitaminizant pentru scalp. Și acesta conține foarte multe ingrediente de origine naturală având proprietăți antioxidante și de stimulare a circulației sangvine ceea ce, alături de o rutină adecvată, delicată, dar și de masajul la nivelul scalpului, contribuie la buna creștere a părului. Dincolo de mirosul senzațional de fructe de pădure, am remarcat și un ușor volum. Iar rădăcinile nu mi s-au mai îngrășat la fel de repede și nici nu am mai experimentat acea senzație tipică de mâncărime. Cu această ocazie mi s-a stârnit și mai tare interesul față de produsele Bunica Agafia. 



Iar departe nu a fost nici pasta de dinți cu măr siberian de la același brand care, pe lângă faptul că e bazată pe extracte naturale și curăță bine, are un gust foarte plăcut de măr combinat cu prospețimea fină de mentă. Nu e acea pastă de dinți de la care să-ți ardă gura, ci cea pe care o folosești cu drag pentru experiența interesantă pe care ți-o oferă. Ba chiar și copiii cred că ar prinde drag s-o folosească regulat. Și au și mai multe arome disponibile.


Iar ultimul produs ales este uleiul din sâmburi de struguri de la Zanna, un ulei popular și multifuncțional. Dat fiind molecula mică a acestuia, se absoarbe cu ușurință în firul de păr unde contribuie la sigilarea cuticulei și la hidratarea părului, dar și în piele, unde o poate reface după diferite traumatisme, leziuni. Eu am folosit-o ca ultim pas pentru păr unde am resimțit acea hidratare fină și plăcută, ca pas adjuvant pe lângă celelalte produse de îngrijire. Podoaba capilară a rămas fină la atingere, ușor de descurcat și cu un aspect plăcut. 


Astfel, experiența mea cu VitaMIX și produsele din portofoliul lor a fost una excelentă, iar în mod cert voi mai repeta această situație. 

Voi ce produse îmi recomandați să încerc data viitoare de la ei?


Comentarii

Postări populare