Cadouri de Crăciun 2022, de la mine pentru mine

 În fiecare an de sărbători am ales să ofer cadouri cât mai prețioase celor din jur. E drept, să ofer cadouri este una din activitățile mele preferate, iar anul acesta am participat deja la câteva acțiuni de tip Secret Santa la care am oferit produse cosmetice, accesorii și multe altele.


Sursa: Canva

Acum însă, simt nevoia de a mă răsfața și eu un pic, care mereu m-am pus pe ultimul loc și adesea dorințele mele festive n-au mai ajuns să fie îndeplinite. O să ziceți poate că sunt egoistă, dar nu e deloc să ne facem un cadou nouă personal din când în când, mai ales că noi ne știm cel mai bine nevoile.

Așa că, în rândurile următoare vreau să vă arăt wishlist-ul mei de Crăciun de pe care îmi propun până la evenimentul cu pricina, să bifez cel puțin câteva idei. Cu ce te ajută pe tine? Ei bine, dacă vrei să-ți dăruiești un cadou ție sau oricărei alte persoane dragi, această listă te poate inspira cu succes.

Top 3 cadouri pentru Crăciun 2023 pe care le voi achiziționa de la Notino

Îmi place enorm de mult magazinul Notino căci aici descopăr mereu diferite produse interesante și promoții în care mă regăsesc. Cum e de exemplu opțiunea de gift card care mi se pare cea mai strălucită alegere atunci când nu știi ce să oferi. Persoana iubită își poate alege ulterior produse de îngrijire, un parfum sau diferite produse cosmetice, pe care le va selecta conform nevoilor proprii și garantat le va folosi cu drag.

Apoi, vreau să-ți mărturisesc că, săptămâna trecută, mi-am achiziționat mai multe accesorii de la Notino, brand propriu, de care am fost de-a dreptul impresionată. Dacă mă urmărești pe Instagram și ai comandat și tu la vremea când postasem unboxingul pe Story (căci imediat au dispărut produsele din stoc), cu siguranță știi despre ce vorbesc.

Sunt realizate la modul profesionist atât la exterior, cât și la interior. Așa că am început să fiu tot mai atentă la ceea ce au deja în portofoliu și la ce lansează nou. Așa am descoperit dispozitivul lor pentru măști led care sporește efectele produselor de îngrijire și absorbția în piele, dar totodată contribuie și la refacerea celulară. 

Sursa foto: notino.ro

Față de alte mărci consacrate care oferă astfel de dispozitive, prețul este mult mai accesibil. Iar după experiența trecută cu produsele Notino, cu siguranță nu aș fi dezamăgită de el. Ba dimpotrivă, mai ales că studiile arată o eficiență ridicată și multe beneficii asupra pielii oferite de dispozitivele LED. 

Iar în cele din urmă am în minte și un parfum, de care mi-am amintit odată ce am văzut acest top parfumuri femei, chiar dacă e o alegere uzuală. Ce-mi doresc eu este parfumul Libre, dar mai cu seamă aspir la varianta Libre Intense. 

Am avut ocazia de a-l încerca în urmă cu doi ani și mi-a rămas întipărit în minte. E feminin, puternic, intens, cuceritor - tot ce mi-aș putea dori de la un parfum. 

Sursa foto: notino.ro

Desigur, am încercat să mă rezum doar la câteva sugestii principale, căci în general listele mele sunt foarte generoase și sfatul meu e ca să nu te lași nici tu purtat(-ă) de val și să faci achiziții cumpătate. 

Iar dacă alegi să comanzi de pe Notino, îți va fi de folos să știi și că orice comandă plasată până pe 22 decembrie beneficiază de livrare garantată până la Crăciun. Ei, tu te-ai gândit ce cumperi sau ți-ai ambalat deja cadourile de Crăciun?

Comentarii

Postări populare