Noile perle parfumate de haine de la Lenor

by - duminică, decembrie 18, 2022

 Mi-au plăcut dintotdeauna mirosurile intense care persistă. Iar de foarte multe ori simțurile mele au resimțit total contrariul - că au parte de parfumuri sau soluții pentru haine care se resimt prea puțin sau care nu persistă.


Lucrurile se schimbă când vine vorba de Lenor perle parfumate, care sunt printre cele mai persistente soluții pentru parfumarea țesăturilor. Le-am descoperit în urmă cu câțiva ani prin intermediul unei campanii de la BuzzStore și am continuat să le recumpăr și să le recomand celor care căutau soluții de acest fel. Ba chiar de curând mi s-a cerut o părere în acest sens, iar persoana a fost mai mult decât încântată să folosească aceste perle. 

Oricum, Lenor e un brand cu tradiție în casa mea, fiind iubit și folosit de mama încă de când eram mic copil.

De această dată am avut posibilitatea de a încerca cele două noi versiuni abia lansate în piață care îmi făceau cu ochiul la raft pe când îmi făceam cumpărăturile în mod obișnuit. 

Lenor Risveglio Primaverile și Lenor Oro e Fiori di Vaniglia


Cele două noi opțiuni sunt menite să acopere gusturile tuturor, una dintre cele două arome având un miros ceva mai fresh (Risveglio Primaverile), iar cealaltă un miros dulce, ușor romantic și misterios (sau cel puțin așa îl percep eu).

Perlele vin cu un capac care permit dozarea perfectă. Parfumurile sunt foarte intensă, iar în detrimentul unui capac se poate folosi chiar și mai puțin. În general, de fiecare dată când folosesc o măsură (un capac), mirosul e foarte intens și nu se resimte doar la nivelul hainelor, ci în toată casa. Nu mai spun pe haine, care miros extraordinar zile în șir. Pentru unele persoane poate fi copleșitor mai ales dacă nu sunt familiarizate cu parfumurile puternice, fiind o opțiune reducerea numărului de perle adăugat la spălat. 



Ele se pun direct în mașină, nu în cuvă, și se dizolvă la contact cu apa. Nu pătează țesăturile, așa că nu trebuie să vă faceți griji. Suplimentar, puteți pune câteva perle într-un săculeț de pânză și să-l agățați în șifonier sau poate chiar și în uscător pentru un plus de intensitate.

Atenție! Aceste perle nu înlocuiesc balsamul de rufe care catifelează țesăturile, ci e menit exclusiv să parfumeze intens. Dacă veți folosi aceeași gamă sau cu note similare de la Lenor și în timpul spălatului, mirosul bineînțeles se va intensifica. 

Am regăsit aroma Oro e Fiori di Vaniglia și la un spray pentru netezirea și călcarea țesăturilor, fiind un spray antișifonare parfumat, pe care-l aștept cu nerăbdare să apară în magazine odată ce am încercat aromele la aceste perle. Conceptul mi se pare extrem de interesant și nu l-am mai întâlnit până acum.


Dar până se va întâmpla acest lucru, vă recomand cu drag aceste perle, balsamul și detergentul Lenor, care au arome inedite, splendide și persistente. Voi le-ați încercat?

#BUZZLenorPerleParfumate

You May Also Like

0 comments