Noi piese moderne și de calitate din magazinul meu preferat Bonprix

by - vineri, februarie 03, 2023


Am început noul an cu o comandă pe Bonprix, unul dintre magazinele mele preferate când vine vorba de haine. De fiecare dată am găsit aici în ultimii ani, multe piese frumoase și de calitate, unele din materiale prețioase, altele mai puțin, dar care s-au menținut bine chiar și după purtări nerepetate.

Când am plasat comanda aveam deja în minte câteva lucruri pe care mi le doream cu ardoare. Dar cum stocurile s-au epuizat rapid la piesele mele de interes, m-am reorientat imediat și am găsit altele de care sunt extrem de încântată. 

Ținute practice și elegante de pe Bonprix, cu un buget accesibil

Este imposibil să nu fi observat deja scumpirile de peste tot. Așa că și eu sunt ceva mai atentă la lucrurile pe care mi le cumpăr, în ideea de a economisi bani, dar de a nu umple garderoba doar pentru un moft curent care nu va mai prezenta interes în viitorul apropiat.

Număr articol cizme cu toc maro-coniac: 95054295
Număr articol bluză cu decupaj inimă: 97444881
Numâr articol mantou cu stofă cu lână: 96101781

În general, când vine vorba de Bonprix, mi-am luat mereu haine și accesorii de care nu m-am plictisit, iar asta nu poate decât să mă bucure. De data asta și ei au avut câteva reduceri faine de care am profitat o dată cu introducerea produselor în coș.

În ultimele luni mi-am dorit nespus de mult o pereche de botine maro-coniac, cu un toc pătrat și comod, nu foarte mare, pe care să le pot purta cât mai mult. M-am uitat în multe magazine de încălțăminte și n-am găsit deloc ceea ce voiam eu, până m-am uitat în secțiunea lor de cizme de damă. Acestea au fost la preț întreg, dar nu regret nicio secundă achiziția lor și a meritat așteptarea să le găsesc pentru a mă convinge că sunt exact ce îmi doream.



Pe parcursul celor 2 săptămâni de când am primit comanda le-am purtat deja de câteva ori, nu m-au jenat deloc și fac picioarele estetic mai lungi și mai subțiri. Talpa este una antiaderentă, cu multă stabilitate, motiv pentru care am putut merge ușor chiar și zilele trecute, pe străzile unde era destul de multă gheață, fără a avea parte de incidente neplăcute. 

Iarna este anotimpul meu cel mai puțin favorit datorită poleiului care îmi dă bătăi de cap la stabilitate. Așa că e un atu major faptul că pot merge cu ele chiar și în astfel de condiții. Jonglam între acestea și un model cu puțină blăniță și șireturi, dar în cele din urmă mi-am zis că ar fi mai potrivite acestea simple căci, le pot purta și primăvara și toamna. 

Pe lista mea de dorințe arzătoare mai aveam și un palton fucsia. Nu a fost să fie, cu toate că văzusem un cardigan minunat în această culoare dar a dispărut repede din stoc cu ocazia reducerilor de iarnă. Ulterior am descoperit un mantou de stofă cu lână sau un palton la reducere, cu un preț extraordinar de bun raportat la costurile existente în piață, mai ales având în vedere compoziția acestuia.





Paltonul arată exact ca în pozele de prezentare de pe site și este greu, adică se vede propriu-zis că nu e un simplu palton de tranziție. Ca lungime mi-ar fi plăcut să fie ceva mi scurt pentru gusturile mele și înălțimea mea (1.64 m), dar cu botine cu toc, mi se pare că se vede chiar foarte bine, protejând mai bine corpul de frig. Și mama e foarte încântată de el, de materal și de modul cum se așează pe mine. Încă îl găsiți disponibil în secțiunea paltoane damă. La partea inferioară are un croi tip gogoșar, iar centura din talie îl face mai ușor de ajustat pe talie astfel încât să se evidențieze frumos.

Pe timp de iarnă când temperaturile sunt reduse merge mai cu seamă cu diferite piese elegante puse în straturi, dar și cu haine de sezon groase. Garantat va fi una dintre piesele pe care le voi purta cel mai mult până la vară, mai ales că am încă un palton vechi tot de pe Bonprix pe care-l port destul de des. Se mențin foarte bine odată cu trecerea timpului.




Și ultimul articol ales, tot de la reduceri, e o bluză simpatică din 100% bumbac reciclat, mai precis, așa cum se poate vedea în poză, o bluză cu decupaj inimă în zona pieptului. Chiar dacă e simplă, acea inimă îi oferă un efect deosebit și schimbă întru totul orice ținută, chiar și pe cele mai banale. Fiind din bumbac, nu transpir în ea și se menține mai bine confortul termic.

Într-adevăr, lenjeria trebuie aleasă cu atenție pentru aceasta. Pentru că multe persoane mi-au cerut să ofer mai multe detalii privind ținuta realizată și postată pe Social Media, vă pot spune și aici că am combinat-o cu o fustă plisată luată tot de pe Bonprix în urmă cu vreo 3 ani, niște colanți îmblăniți și o curea cu albină de pe siteul SheIn. 



Îmi place tare mult ceea ce a ieșit, fiind o ținută frumoasâ, modernă și comodă, ușor de purtat de către oricine. Vouă cum vi se pare?

You May Also Like

0 comments