Am testat produse de skincare de la Elizavecca. Merită să le încerci și tu?

 


În urmă cu aproximativ 2 luni am descoperit întâmplător un TikTok care povestea despre produsele de păr de la brandul corean Elizavecca. Prea mult nu am stat pe gânduri și la scurt timp am plasat o comandă cu o vestită loțiune de păr ce mă surprinde cu fiecare utilizare.

Nu a durat mult timp până când am primit o propunere de a testa și produsele lor direct de la sursă, de data asta în materie de îngrijire a tenului, propunere pe care nu aveam cum s-o refuz.

Elizavecca - brand corean de îngrijire a corpului

Produsele coreene sunt foarte populare chiar și în România. Produsele sunt aparent simplu formulate, cu extracte diverse de plante și ingrediente active menite să susțină și să trateze diferite probleme. 

Elizavecca se diferențiază prin ambalaje deosebite și inedite în primul rând, iar apoi printr-o gamă extrem de diversificată și inovatoare de produse pentru diferite zone ale corpului. Și o să vă dați seama din această recenzie despre ce e vorba pentru că, am introdus în rutina mea 3 produse noi pentru ten și vreau să vă vorbesc astăzi de efectele lor. 

Produse pentru îngrijirea zilnică a tenului, cu formulă inovatoare, de la Elizavecca

Am ales să încep această serie de impresii în ordinea în care ele se aplică pe ten. Și veți descoperi că, dacă aveți un ten problematic ca al meu sau dacă doar pur și simplu doriți să contribuiți la sănătatea pielii, Elizavecca are soluții pentru fiecare tip de piele în parte.

1. Elizavecca Milky Piggy Hell-Pore perfect wine sparkling peeling pad  



Acest produs de îngrijire constă într-o cutie cu 30 pad-uri îmbibate cu soluție ce conține extract de vin, fiind o alternativă excelentă pentru exfolierea tenului sensibil. Pielea mea nu este printre cele mai sensibile, dar suficient încât să nu accepte orice tip de produs. Aceste pad-uri însă sunt perfect igienice și eficiente, iar efectele lor nu au încetat să apară.

Fiecare pad textil dispune de 2 fețe, una cu striații și cealaltă e perfect netedă. Cele două fețe sunt separate de un “buzunar” în care se introduc degetele pentru o utilizare facilă. Practic, cu prima parte se îndepărtează celulele moarte și impuritățile în mod delicat, iar cealaltă contribuie la împingerea produsului în piele prin tapotare.


 

Tenul devine instantaneu mai moale și mai catifelat, aceste pad-uri fiind excelente spre a fi utilizate înainte de machiaj. Printre punctele foarte pe care le-am remarcat se numără diminuarea porilor dilatați, în special din zona bărbiei și a nasului, proces urmat de catifelarea, netezirea și uniformizarea aspectului pielii pe măsură ce produsul intră în piele.

Chiar dacă se folosesc pe tenul curat, igienizat în prealabil, am observat cum țesătura pad-ului începe să se albească și să devină ușor colorată, mai ales dacă sunt folosite după ce a fost înlăturat machiajul. Practic, ele îndepărtează toate reziduurile care rămân pe ten în mod accidental sau care se depun pe piele în timpul zilei sau al serii.


Deși în mod normal produsele exfoliante se folosesc seara, formula inovatoare Hell-Pore permite utilizarea lor chiar și în timpul zilei, fără a exista iritații sau arsuri solare. Desigur, chiar și în lipsa utilizării unor produse de exfoliere, protecția solară nu trebuie să lipsească. Iar machiajul se așează impecabil după utilizarea lor fiind un produs de îngrijire multifuncțional.

2. Peptide 3D Fix shooting bubble essence 


Dacă ar fi să aleg unul dintre cele 3 produse care mă fascinează cel mai mult, garantat acesta ar fi esența Elizavecca Peptide 3D Fix. E un produs de skincare neobișnuit care oferă și beneficii pielii, dar și o satisfacție aparte cu fiecare utilizare.

Dacă esențele clasice pentru ten au în general formă lichidă, aceasta este precum o loțiune lejeră. Inovația se face remarcată după ce o cantitate mică este întinsă cu buricele degetelor pe întreaga față când, se simte și se observă apariția unor bule ce iau forma unei măști faciale de culoare albă la câteva secunde Treptat, acele bule se sparg și pătrund în piele, lucru care poate avea loc și prin masaj ușor.


Întregul proces se resimte ca o senzație plăcută de “furnicături”, asta pentru că esența cu peptide realizeaza un efect de oxigenare ce-i permite să pătrundă mai ușor și mai adânc în straturile pielii. Nu are parfum sau alcool, deci e perfectă pentru pielea sensibilă.

Pe lângă peptide conține și acid hialuronic, extract de Centella Asiatica ce contribuie la calmarea tenului și ameliorarea imperfecțiunilor, precum și la netezirea tenului datorită proprietăților anti-îmbătrânire. Poate fi utilizată atât ziua, cât și seara, remarcabil fiind și faptul că e lejeră, nu încarcă deloc tenul și oferă acel efect de glass-skin cu o strălucire sănătoasă.

3. Elizavecca moisture hyaluronic acid memory cream


Cremele cu acid hialuronic nu lipsesc din colecția mea. Dar trebuie să recunosc că nu am mai încercat niciodată o astfel de cremă. Are o cantitate destul de generoasă și vine însoțită și de o spatulă mini ce poate facilita aplicarea.

Dincolo de ambalajul diferit cu care m-au obișnuit cei de la Elizavecca, crema cu memorie și acid hialuronic are textura unui jeleu care se “topește” în contact cu pielea. Iar asta mi se pare formidabil. Ce face tehnologia această cu “memorie”? Practic, atunci când se folosește o cantitate sau la atingere, crema revine la forma inițială, cu aspect uniform. Iar acest lucru se întâmplă și pe piele.


Îmi dă impresia că am aplicat o “mască” concentrată care se resimte precum o mască de silicon, dar fără a strânge sau a incomoda pielea. Dimpotrivă! Cu alte cuvinte, căci îmi este greu să explic efectul, moleculele se conectează împreună și pielea pe care a fost aplicată se resimte extrem de moale, de catifelată, chiar și a doua zi când mă trezesc și îmi spăl fața. Am folosit-o inclusiv sub ochi și îmi oferă un efect grozav de netezire, fără a avea parte de vreun fel de reacții sau iritații. Zici efectiv că nu există pungi sau linii, care se fac tot mai remarcate în realitate datorită vârstei.

Practic, această cremă este excelentă pentru a combate uscăciunea pielii, semnele de îmbătrânire, deshidratarea, fiind perfectă pentru toate tipurile de piele. Este cea mai nutritivă cremă pe care o dețin în colecția mea, iar rezultatul e un efect de skin-glass popular pentru asiatice și extrem de râvnit de către europeni.

În concluzie, indiferent de tipul produselor de care aveți nevoie, pentru păr sau ten, Elizavecca are o mulțime de produse interesante. Prețurile sunt accesibile pentru astfel de produse coreene, iar formula lor este realizată cu grijă și cu concentrații mari de ingrediente active. Așadar, vă recomand cu căldură să le încercați și veți fi impresionați de efecte.

Comentarii

Postări populare