Am făcut cumpărături de Black Friday 2023 de la Bonprix. S-a meritat?

 Anul acesta, Black Friday nu m-a impresionat la capitolul oferte, însă recunosc că am pus ochii pe câteva lucruri. Pe lângă gadgeturile foto-video, mi-au atras atenția și reducerile de la Bonprix care au fost destul de semnificative. Și cea mai bună surpriză a fost faptul că am intrat în posesia bonului de cumpărături oferit cadou de către ei fix la acel moment. Așadar, mi-am verificat wishlist-ul și am avut parte de o sesiune de shopping de succes. Hai să vă arăt ce mi-am luat și să vă ofer puțină inspirație pentru ținutele de iarnă cu care sigur nu veți da greș.


 Ce mi-am cumpărat în materie de fashion cu ocazia Black Friday la Bonprix

Geaca de iarnă mult visată

Cu cei de la Bonprix am o relație strânsă și multe piese adunate de-a lungul anilor pe care le port cu drag. Însă, de multă vreme a fost pe lista mea generală de dorințe cu privire la sezonul rece, o geacă biker de iarnă, ușor elegantă și cu blăniță călduroasă. 


Țin minte că am făcut o încercare în urmă cu câțiva ani când am încercat să-mi dăruiesc cu ocazia noului an o astfel de geacă. Din păcate, mărimea nu s-a potrivit atunci și a trebuit să-i fac retur. Cu toate acestea, nu am renunțat la idee și la speranța că într-o zi îmi voi găsi geaca perfectă la care am visat în tot acest timp.

Răsfoind ofertele am găsit în categoria paltoane și geci, cu aproape 50% reducere, o geacă biker bej care părea pur și simplu perfectă. N-am putut rezista și am pus-o imediat în coș. Aveam mari emoții căci am optat pentru mărimea 34 în condițiile în care gecile Bonprix se așează fantastic pe mine în mărimea 32. 


Am sperat că blana decorativă cu care e căptușită la interior avea să fie arhisuficientă cât să se așeze bine pe corp și ghici ce - chiar așa s-a și întâmplat. M-am bucurat ca un copil că mi s-a împlinit acest vis. Croiul acestor geci de fel este unul oversized cu care eu nu prea mă împac de fel și întocmai de aceea mi-a fost atât de greu să găsesc ceva pe gustul meu.

Nici aceasta nu e o excepție de la regulă, dar simt că se așează mult mai bine față de alte încercări din trecut. E realizată exclusiv din material textil și are un croi mai lung, tip cojoc, față de alte geci. Blănița este destul de grosuță și foarte călduroasă, iar la bază are o centură tot din material textil cu care se mai poate ajusta pe corp. Merge perfect în orice vestimentație și cu puloverele groase, fiind exact jacheta de care am nevoie în acest sezon. Mă bucur din suflet că nu am dat greș cu această alegere.



Și, cum nu mă pot abține când vine vorba de încălțăminte și aveam nevoie de niște ghete scurte, am ochit și o ofertă fix cu 50% reducere și o pereche de cizme de damă pe stilul pantofilor pe care mi i-am achiziționat în toamnă și care au fost extrem de comozi. Deși par grele și foarte solide la aspect sau ca modul cum se simt ținute în mână, aceste ghete sunt foarte confortabile. Nu simt nimic atunci când merg cu ele și talpa groasă îmi oferă multă stabilitate fiind perfecte și atunci când vremea e capricioasă. Fiind simple și cu închidere de tip fermoar, dar și cu inserție elastică, ele fac parte din categoria cizmelor scurte care se încalță în câteva secunde și se pot purta practic la orice vestimentație casual.




Piesele termice - articole must-have care nu trebuie să lipsească din nicio garderobă


Apoi, știind că unele zile sunt destul de reci și că le fac cu greu față, am fost tentată să arunc un ochi și peste articole termice. În urmă cu un an mi-am achiziționat prima bluză termică și tare îmi doream să mai am parte de încă una. Și bineînțeles că am aruncat un ochi și la secțiunea de copii tricouri și sutiene pentru fete unde mă potrivesc cu succes pe mărimile de adolescenți sau chiar mai mici. Acolo am găsit o bluză termo pentru copii cu dos din flecee. 




Deși port mărimea 142-164, aici mărimile au fost puțin diferite și am găsit opțiuni și între mărimi așa că am ales o variantă intermediară ( 152-158) ca să nu fie scurtă la mâneci. Mare mi-a fost mirarea când am primit-o că dosul nu a fost doar ușor căptușit așa cum îmi imaginam, ci prezintă o blăniță destul de densă (nu ca geaca, dar nu e materialul acela extrem de subțire). Bluza se așează lejer și într-adevăr e călduroasă fiind adecvată pentru a fi folosită ca atare, dar și ca bluză de corp în alte combinații. Bineînțeles că am purtat-o în nerepetate rânduri în ultimele sale săptămâni, la fel ca și geaca.



Iar la final, am adăugat în coș de la dresuri și șosete, niște șosete lungi, termice. Nu aveam astfel de șosete și m-am gândit că sunt o alegere bună îndeosebi atunci când îmi propun să port fuste, rochii sau chiar pantaloni scurți și ciorapi, fără a omite popularele “ismene” de care sunt de nelipsit în sezonul rece și când vine vorba de ținutele în straturi. Ele sunt din material subțire, dar ușor căptușite și nu au acea bată cu un elastic extrem de strâns care să incomodeze și să facă cute pe piele. Prin urmare, ele sunt o necesitate și un accesoriu versatil oricând. Setul conține 3 perechi de șosete care ajung până la genunchi și izolează perfect extremitățile de frig.



Așadar, comanda mi-a întrecut așteptările și am descoperit noi piese de succes pe care le voi purta cu drag în această iarnă, așa că ofertele de care am profitat au meritat din plin. Voi ați găsit piesele pe care vi le doreați la prețuri bune anul acesta?


Comentarii

Postări populare