Articole din materiale naturale la prețuri accesibile

 Nu am avut niciodată probleme la capitolul materiale. Pielea mea tolerează cu succes orice țesătură, așa că mult timp am alergat după imprimeuri și croiuri deosebite, plăcute ochiului și care să se așeze bine pe corpul meu. Desigur, promoțiile au avut de multe ori un impact pozitiv.

SKU fustă: 90768881

Făcând însă ordine în garderoba de vară și, în general, în haine, am remarcat că dețin multe articole, o mare majoritate din materiale sintetice sau foarte viu colorate, pe care nu le-am purtat îndeajuns de mult sau măcar pe măsura prețurilor (unele piese fiind chiar scumpișoare). Și mai ales dat fiind temperaturile ridicate, de vară, am decis că o schimbare e binevenită. 

Pentru că materialele naturale sunt minunate în sezonul cald, dar și pentru faptul că piesele din poliester au ajuns să coste cât acestea sau chiar mai mult, mi-am propus ca atunci când fac achiziții de haine să caut să investesc în piese durabile, confortabile, plăcute garantat pentru piele, din materiale de calitate, naturale. Am pus această “misiune” în practică la ultima comandă pe care am plasat-o pe Bonprix și astăzi vreau să vă arăt câteva piese și ținute care să vă inspire dacă și voi doriți să procedați la fel și nu numai.

Bonprix - varietate de articole din materiale naturale la prețuri accesibile

SKU pantaloni scurți: 94597681

Am auzit și văzut nu doar o dată cum prețul la articolele cu un mic conținut de materiale naturale sau 100% confecționate din acestea trece de câteva sute bune de lei sau chiar mii. Site-ul Bonprix îl urmăresc și îmi e partener în achiziții de ani buni. Și cum am piese variate și calitative de foarte mult timp, urmăresc periodic tendințele, produsele noi, dar și promoțiile. Iar de curând am observat tot mai frecvent că introduc din ce în ce mai multe articole din materiale naturale în portofoliul lor. Am găsit și eu 3 astfel de piese superbe pe care vreau sa vi le arăt și să vă povestesc puțin despre ele.

Fusta midi: pro sau contra acestei lungimi?


De mică, nu mi-au plăcut lucrurile “neterminate”, să zic așa. Așa că, în cele mai multe ocazii, am ales fie piese sub genunchi sau la această lungime, fie lungi complet, maxi. Dar ceva m-a atras la fusta midi de blugi cu stretch. Am căutat inspirație pe Pinterest și nu numai, am văzut că merge într-o mulțime de combinații (chiar și pentru primăvară sau toamnă) și în cele din urmă m-am decis să o iau, mai ales că are și un preț foarte mic și bun pentru un articol cu 97% bumbac. Recunosc că nici nu sunt fană a fustelor de blugi și că au fost multe modele de fuste drăguțe, dar gândul mi-a rămas tot la ea.


Nu credeam nicio clipă că o să devină de altfel articolul meu favorit din această comandă. Am luat mărimea 34 și se așează ușor lejer și lărguț în talie (dar cu o curea e perfectă; nu cade jos de pe mine). Mie îmi plac piesele mai mulate, neavând nici cine știe ce forme. Dar din ce am înțeles de la o prietenă, designul cu șliț/despicătură în față e deseori lucrat așa întocmai ca să se vadă bine, să nu fie probleme la mers etc. Bumbacul este unul subțire, ideal pentru vreme caldă (necesită puțină atenție la alegerea lenjeriei în această nuanță de ecru) și într-adevăr, merge în zeci de combinații casual sau elegante. 





Deși sunt în posesia ei de circa o săptămână, am purtat-o de cel puțin 5 ori, ba cu adidași, ba cu sandale, cu tricouri simple sau cu top-uri mai elegante. Despicătura din față îi oferă un aer sexi, iar lungimea ei deja nu mai e o problemă pentru psihicul meu dat fiind ce frumos se așează și versatilitatea ei. Voi ați purta o astfel de fustă?

Pantalonii scurți: must-have în garderoba de vară


Ador pantalonii scurți! Și am pus la favorite acum un an o salopetă cu pantaloni scurți pe care mi-o doream mult, din materiale naturale. Alte promoții, prețul ușor ridicat sau momentul nepotrivit când doream s-o cumpăr (nu era mărimea în stoc, de exemplu), a făcut să nu fie a mea. Dar am găsit de curând niște pantaloni lungi și scurți cu același imprimeu și aceeași combinație de materiale.




Mi-am făcut griji că se vor epuiza stocurile mai ales că au fost reduși, cu atât mai mult dat fiind rapiditatea cu care salopeta mult dorită dispărea din stoc. Dar norocul a fost de partea mea și am intrat în posesia acestor pantalonași scurți cu conținut de in absolut minunați. Conțin 44% viscoză, 40% bumbac și 16% in. Cu și fără poate sunt cei mai confortabili pantaloni scurți pe care i-am avut vreodată (fiind de asemenea purtați în nenumărate rânduri de la achiziție). 




Am ales tot cea mai mică mărime, 34, vin lejer pe picior, nu foarte scurți, ușor lărguți în talie (care e înaltă și o accentuează frumos) și materialul este de poveste (nu se simt pe corp, nu transpir, nu mă jenează, pur și simplu perfecți). Modelul de altfel e foarte frumos și îl găsiți în categoria pantaloni de damă, la reducere (sub 70 lei). Așa că, vă recomand drag toată această colecție de piese (aceștia, pe cei lungi și salopeta).

Fucsia: mult râvnita culoare din colecția mea

SKU rochie: 92205381

Vreo 2 ani am fost obsedată să introduc în garderobă o piesă măcar în această nuanță de roz-mov, printre puținele care îmi plac. Când am văzut această rochie de damă midi am zis din start că trebuie să fie a mea. E confecționată 100% din viscoză fiind foarte plăcută la atingere  și e potrivită pentru cel puțin 3 sezoane. 



Mărimea 34 mi se așează mai cu seamă ca o rochie maxi, dar nu mă deranjează deloc. E foarte amplă, cu mâneci ușor bufante. Mi se pare de efect mai ales din prisma nuanței. Nici prețul ei nu e foarte mare. Amplitudinea fustei e pe gustul meu și te face să te simți ca o prințesă, chiar dacă este simplă. Mai multe nu am de spus despre ea, decât că e o piesă superbă în colecția mea de rochii de care garantat mă voi bucura mult timp de acum încolo.





Vouă cum vi se par aceste alegeri și ținute? V-ați vedea purtând aceste piese?

Comentarii

Postări populare